Team Celsus

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 31 mei 2009.

1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    wie is die artistic eigenlijk?
    Evil Buu?

2. Uchocke

Uchocke Guest

The T2rk

3. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Evil Buu is gestopt met het spelen van Gow2...

4. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Het Gears of War 2 team heeft vanavond gespeeld tegen vVv Focus voor het Consoles.net toernooi!

http://www.consoles.net/eu/gow2-360/4on4/cup/match/14051006/

Het resultaat was een duidelijke 3-0 overwinning. De mappen, die de teams hebben gespeeld zijn, Jacinto, River en Avalanche.

Jacinto; onhost 4 - 2

River; offhost 1 - 4

Avalanche; onhost 4 - 1

Voor het interview met ons GoW2 team kijk op; http://team-celsus.org/interview.php?id=25

Denk eraan; registreren op de site is voor een goed doel! Namelijk die van jezelf. Als je jezelf nu registreer maak je automatisch kans op deze Razor Boomslang game mouse ter waarde van 100 euro;

Dus wacht niet langer! De actie loopt tot 22 juni.

Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  5. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Mooi interview :)

6. Uchocke

Uchocke Guest

Heel mooi resultaat tegen focus.
    Hebben jullie mischien ook opgenomen.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2009
  7. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Pim moet geloven gaat hij dat nu doen. Dus ik zou zeggen, mocht je de gameplays willen zien, blijf www.team-celsus.org volgen :D!

8. Uchocke

Uchocke Guest

Jah maar hij probeerde hoogste kwaliteit zei die tegen mij en dat duurt 7 uurpff. Dus morgen moet het klaar zijn. Want hij moest er nog een paar. Hij doet map voor map om te kijken hoe goed de beste kwaliteit is. (ookal is dit nog lelijk op mlg site)

9. Uchocke

Uchocke Guest

http://gameroom.mlgpro.com/view/fhsalsdBLNdBDXqo.html

Pim stuurde me dit dat is de eerste map. De rest heeft ie morgen en die duren ook minder lang en zijn spannender zei die.

Opzich goede match btje langzaam maar laten we wachten op de rest.
    Btw:
    Hitrices zijn pov.
    En minoshas zijn host

10. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    DG-Events 13-6-2009

Team eXodia 1ste. dSis – Aridity – The2rk – Dr KillJoY
    Team Celsus. Simplicity 2de. Dominic – Super Gimbly – Super H17R1C3 – iGilera
    Team Gucci 3de. Mr iDelta – Blackstar – Like a Boss – XceroZ

Amstelveen
    - Het DG-events (DGE) is geëindigd voor Celsus met een tweede plaats. Na een extreem lange vier uur durende finale tegen Team eXodia moest het team toch door de knieën. Exodia won met 5-6 in maps. Jammerlijk genoeg kon Dennis ‘Mlnosha’ de Boer niet meedoen aan deze LAN vanwege een familie-uitje. Gelukkig had Simplicity in Erwin ‘Dominic’ Exel een waardige vervanger.

Het toernooi bestond uit een poulefase en een finale. De twee beste teams uit de poule kwamen tegen elkaar te staan. Dit betekende dat Celsus en eXodia elkaar al eerder hadden gespeeld. Die match eindigde in 3-1 in maps. Wat betekende dat Celsus al met een achterstand de finale moest spelen.

De accommodatie was creatief gekozen. Al is de ligging niet ideaal. Amstelveen is geen makkelijk te bereiken stad. Als je het dan ook nog is houdt in een industrieterrein wordt het wel heel lastig vindbaar. Misschien ben ik wat zeikerig, aangezien de meeste teams via het beboste pad toch de deur hadden weten te vinden. Het werd gehouden in een oud gymlokaal. Stoelen in overvloed en in totaal 6 tafels waar alle Xboxen op konden staan.

Dit is de zaal waar het werd gehouden

Er waren in totaal 6 teams aanwezig die alle 6 tegelijk aan de slag konden. Wachttijden waren er vrij weinig en mochten die voorkomen kon je altijd nog kijken naar een topwedstrijd. Ik ben echter wel geschrokken. Toen mijn random team aan het spelen was tegen Shockwave Gaming werden wij abrupt onderbroken door een op hol geslagen toeschouwer. Hij sloeg wild om zich heen en probeerde een andere toeschouwer te raken. Gelukkig was de security er snel bij en hield hem, met twee man, in bedwang. Ondanks hevig tegenstribbelen van de verdachte (zelfs toen hij niets meer kon probeerde hij de security te bespugen…) werd hij toch netjes buiten de deuren gezet en konden wij rustig verder spelen.

De andere matches werden ook weer gespeeld; waaronder Team Celsus tegen eXodia voor de poulefase.

Team Celsus: van onder naar boven
    - Gilera
    - Dominic
    - H17R1C3
    - Gimbly

Team eXodia: van links naar rechts
    - Killjoy
    - dSis
    - Aridity
    - The2rk

Ondanks een sterk begin van Celsus werd het optimisme hard afgestraft. eXodia pakte een voorsprong door Blood Drive te winnen en gaf die niet meer uit handen. Waardoor Simplicity dus verloor met 3-1.

Helaas heb ik geen foto's van de werkelijke finale. Dit omdat Amstelveen ver verwijderd is van Eindhoven en treinen helaas niet 's nachts rijden.

Waren er dan ook nog andere foto’s? Jazeker! Via deze link zijn nog wat foto’s van het evenement: http://www.mijnalbum.nl/Album=7KDIT4LV

P.S.: Thrashtalk op z'n Ilyas http://www.youtube.com/watch?v=DAwNWpKZOZs

Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  11. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    was er ook nog cod?

12. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Waar in Amstelveen was dit eigenlijk?

Trouwens de A9 en A10 lopen door/langs Amtelveen dus bereikbaarheid moet wel meevallen :p

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Toen mijn random team aan het spelen was tegen Shockwave Gaming werden wij abrupt onderbroken door een op hol geslagen toeschouwer. Hij sloeg wild om zich heen en probeerde een andere toeschouwer te raken. Gelukkig was de security er snel bij en hield hem, met twee man, in bedwang. Ondanks hevig tegenstribbelen van de verdachte (zelfs toen hij niets meer kon probeerde hij de security te bespugen…) werd hij toch netjes buiten de deuren gezet en konden wij rustig verder spelen.

WTF, hahahahahahahahahahahaha! kom je door het hele land naar een LAN om met elkaar op de vuist te gaan.|:- Hoe diep zijn de gamers gezonken zeg.
    Maar weet je wie het waren? Gamertags?
    Maar niet gewonnen dus, wel een heel sterk team trouwens Exodia.

En wie speelden er voor SWG dan? Sithlord, TERMINATOR ??

14. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel hiermee de trein en busverbindingen ;). Niet iedereen is al 18+. Verder was het adres Zetterij 8. Heb verder totaal geen benul in welke wijk of windrichting het lag :D.

Helaas weet ik niet wat de gamertags van die gozers waren. Maar volgens mij waren het mensen van de clan AA, ken ze verder niet.
    SWG was inderdaad met Sithlord en Terminator. Chille gozers :).

15. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    yeeeh mijn tas staat erop ;)
    ik speelde daar als Acta
    het was leuk

( ) : Joris en ik konden het nogal moeilijk vinden,we waren echter wel op het goede spoor :)
    daarna looste Pim ons zo naar binnen
    En dat gevecht sloeg echt nergens op !

16. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Nice resultaat

17. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    het was alleen gears of war 2:b:

18. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Het sloeg op heel veel, Ik zal het uitleggen:
    De 2 die het gevecht hadden waren iBenga x en AA Smirnoff.
    Benga en sminoff hadden altijd al ruzie over live en deze keer op DG zouden er klappen komen voor 1 van de 2. (Ik wist dit al lang)
    Het gevecht begon ook natuurlijk toen de clans AA en het team van Benga (weet de naam niet xd) tegen elkaar moesten spelen.
    Smirnoff was al de hele tijd naar Benga aan het kijken met een blik in zijn ogen van ik Doe je wat dus Benga zecht hier wat van dat hij niet de hele tijd moet kijken want hij werd er door afgelijd.
    Smirnoff zij toen iets tegen Benga van ik doe je iets (Dacht ik) en Benga zij van kom maar, Dus smirnoff komt en duwt met een plat hand benga's gezicht weg.
    Benga pikt dit niet en slaat smirnoff verrot.
    Zo is het gegaan

Benga = Gaf de klappen
    Smirnoff = Kreeg de klappen.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    De uitleg maakt het niet minder kansloos

20. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze zoiets lekker buiten dit toernooi om doen. Dit draagt niet echt bij het aan het uitbreiden van de eSport community in Nederland...

Deel Deze Pagina