Ksnap er nog niks van , kan je 48 uur op LIVE spelen MET stoptijden of als je bv 1 uurtje op live speelt en de volgende dag weer er opkomt dat je dan nog 23 uur hebt bv.
iemand nog een 24u kaartje over? was het vergeten dat me live verliep net nog snel naar de free record shop op leiden centraal maar die ging net dicht.
Heeft iemand toevallig een trial kaartje over? Dan kan ik in het weekend nog multiplayer doen. Bedankt alvast .
Iemand nog een trial kaartje voor me? Pm me maar! Ik had nog beloofd met vrienden co op's te doen en achievements te halen, maar me live is op
Iemand toevallig nog een 48 Hour trialtje? Ik wil graag Left 4 Dead online checken hehe. Alvast bedankt. Mvg Patrick
DIT werkt echt!! ik heb nu zelf al een aantal keren gratis xbox-live verdient met het invullen van verschillende enqetes en acties. het kost je mischien 20-30 minuten om genoeg punten bij elkaar te scoren je krijgt voor de zo geheten "offers" punten die je in kunt ruilen voor producten als gratis xboxlive en ms points en nog veel meer dus neem HIER effe een kijkje