[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
  2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    canyourunit.com is van system requirementslab:+

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Werkt prima met firefox, gewoon de plugin accepteren (wat op IE ook moet) ;)

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Heeft iemand toevallig een lijst met wat voor rewards je kan krijgen via een Career.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kan je Rewards krijgen via n career? Volgens mij was dat alleen in Sims 2...

Artistiek, Boekenwurm en Perfectionist zijn goede eigenschappen voor een schrijver. Wanneer je Sim zijn eerste liefde heeft gevonden kan die ook Romantische boeken schrijven die behoorlijk veel geld opleveren.

Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Romans zijn ook waar het echte geld ligt:+

Bij deze sims krijg je facking veel "levens-ervarings-punten" bij het voldoen aan levens wensen. met deze punten kan je extra eigenschappen(oid) kopen.

7. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Mja ik heb mensen gezien met een politie wagen op de oprit. En die kun je iig niet kopen.

Zelf nog niet de politie career in gegaan. Aangezien ik nu met een gestoorde scientist bezig ben. :+

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe snel laten jullie je sims oud worden? Bij mijn eerste sims was ie binnen de kortste keren bejaard namelijk. heb het nu wat hoger gezet.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn mannelijke personage zit in de sport wereld. Geloof dat hij nu op het 6e niveau zit(rookie). heb z'n athletisch vermogen helemaal vol getraind:D ben daar echt lang me bezig geweest:9
    mijn vrouwelijke personage zit in de politiek, geloof ik nu op de 4e rank. Moet daarmee nog 1 vriend maken zodat ik verder kan met charisma trainen zodat ik weer promotie kan maken.
    Vind het wel leuk dat je nu voor elk nieuw niveau voor een beroep of skill aan bepaalde eisen moet voldoen. en die eisen steeds meer en moeilijker worden als je hogerop komt.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kan dat? Hoe heb je dat gedaan man want ik ben nu al iets van 5 generaties verder 8)

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij opties ergens kan je instellen hoelang het duurt voordat een sim zeg maar naar de volgende fase gaat.

12. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Mijn sims werkte bij de cops, maar toen werdt ik gevraagt voor het leger. Alleen ik verdien minder dan bij de cops dus denk dat ik weer terug ga naar cops.

Voor de rest heb ik nog een meisie :p

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Je kan dat van die fases ook uitzetten met cheats. Ik vond het altijd alleen leuk om Volwassene te zijn namelijk. Dan kon je echt hoog komen met je werk, omdat je niet bejaard word

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De top bereiken is echt easy hoor, bijna elke werkdag promoveert mijn sim omdat ie altijd tevreden naar z'n werk gaat en hard werkt.

Ik heb al een astronaut, chirurg, gekke geleerde, vice-president en een internationale spion gehad.

15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    De mijne hapert soms een beetje.. CANyouRUNIT zegt dat het aan de vid kaart ligt... :/ dus misschien binnenkort mr een nieuwe halen...
    Ondertussen al we Roadie na 2 playhours

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Je kan het ook uitzetten in het menu :+, ik weet niet precies waar maar het staat er wel! Ook hoe snel je oud wordt.

17. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad je kan alles aanpassen in de opties of je oud word en of je story progress wilt hebben of stop zetten.

@AVHAHA: kun je de rewards die je krijg met die beroepen hier posten?

Ik ben er achter gekomen dat als je mad scientist bent in Science career je optie krijgt op apparaten ''to expirement on'' en als je dat doet geven ze en soort straling af waar je sims blij van worden.

18. Emma

Emma Guest

Superleuk spel dit :D Heb al een man en 2 kinderen, en als beroep ben ik schrijfster. Ga denk ik wel verhuizen binnenkort, want 1 kamer met 2 kids is niet meer zo handig als ze ouder worden haha

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ah ik zie dat je die van science al zelf hebt ontdekt. ;)

De overige zijn:

Astronaut - Helemaal niks, je werkt ook maar 1x in de week dus veel geld zal je er niet mee verdienen. Militair is een slechte career keuze.
    Chirurg - Je kan bij zwangere sims checken of ze een jongen of een meisje krijgen.
    Internationale Spion - Je kan om de zoveel dagen de criminelen overvallen waarvoor je 1500 simdollars verdient. Vanaf lvl 5 krijg je een politieauto! Politie vind ik de beste career tot nu toe, goede inzicht is belangrijk en na lvl 5 kan je kiezen of je een spion wilt worden of een rechercheur. Ik heb natuurlijk voor een spion gekozen ;) .
    Vice President - Op een na hoogste in de politiek career, helaas heb ik de top niet gehaald omdat m'n sim is betrapt op het stelen van geld uit de kluis.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    lol, dit soort kleinigheidjes maakt van de sims gewoon een top game!

Deel Deze Pagina