Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    In Forza 2 is het ook spinnen als je plankgas start.

Ik geloof het allemaal nog niet zo met de schade. Heb het nog niet gezien in gameplay filmpjes. In dat laatste filmpje ook niet. Die parkeert hem in de eerste bocht lekker hard in de bandenstapel, maar niks aan de hand, gewoon voor je kijken en doorrijden... Laten we het er maar op houden dat het schade model nog niet in de E3 demo zit...

En over de reactie van de auto na het landen van een jump. Misschien liever niet zoals in dit filmpje. Beetje moeilijk corrigeren met een controler lijkt me...

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje overdreven. :+

Over de valse start. Bij Forza zullen veel mensen met automatic gearbox rijden. Als je dan de valse start aan hebt staan zijn zij altijd langzamer weg omdat ze niet 7000 toeren kunnen draaien en als het groen wordt in de 1 de eerste versnelling gaan. Zij moeten dan dus vanaf nul toeren beginnen en hebben zo dus een slechtere start. Van mij mag de optie er wel in, want in de private rooms wel vaak manuel verplicht is is het wel een must.

Verder met Race 07 als je een valse start maakt krijg je een stop and go die je gelijk in dat rondje moet doen, dus je wordt niet gelijk gediskwalificeerd. Dat vind ik wel fair omdat je altijd iets ze snel wilt zijn. Mij is het pas 2x gebeurt. O-)

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch de rem inhouden,in de 1 zetten en toeren maken?

Zodra het groen is laat je de rem los , zo doe ik dat bij sbk iig.

4. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    haha shit, je hebt hem ook idd :9

Ik allemaal zitten bijsnijden en verkleinen in paint |:-

[Flauw]Ik heb gehoord dat Turn10 Verstappen heeft gevraagd om medewerking bij FM3. Ze wouden graag met behulp van een kenner het effect van de grindbak nabootsen. [/flauw]

Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan wel maar tot een bepaald toerental, want anders trekt die hem er doorheen.

Even een filmpje gemaakt, had even niks te doen.:+

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik geloof dat het hier bij blijft ben er al vrij zeker van. oke een bumpertje of spiegel zal afbreken maar meer ook niet.

Ik blijf dan nog maar even lekker bij Dirt 1 en... 2

Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze dan geen 'echte' schade hebben laat ze dan in ieder geval iets hebben waardoor je auto minder gaat presteren..en dan niet alleen naar 1 kant trekken..

Ik had vroegah op de ps1 het spel le mans 24 hours.
    Daar had je iets van metertjes waarop stond hoe het met de banden/brandstof en motor zat.
    Als je dan te lang hoog in toeren reedt werd je motor dus ooke cht slechter en ging uiteindelijk kapot.

Zoiets moeten ze er toch echt wel eens in gaan doen.

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ff voor het offtopic gebeuren.. maar is de le mans alweer dit weekend? en welke zender kan ik dit live volgen?

9. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is aankomend weekend.

Op eurosport 1 en 2.
    Maar rtl7 zal het ook wel uitzenden.

De start is zaterdag om 4 uur als ik het goed heb :)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wel grappig dat er 2 mensen zijn met het verkeerde Forza 3 logo als avatar :p.

11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik hoop dat ze snel met nieuw foto's komen want het kriebelt als een gek.

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als je een racegame koopt omdat het schademodel beter is, terwijl het 2 totaal verschillende games zijn, dan denk ik dat jij ook niet het juiste publiek bent voor deze game.

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik wil geen arcade botsingen.. moet ik dan deze game wel of niet hebben?

14. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt geen arcade botsingen, maar wel arcade racing. Nee dan moet je dit spel niet hebben, maar Dirt of Grid.

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Nou ik wil simulatie van top tot teen dus inclusief zichtbare schade met knallende banden, rondvliegende objecten. Maar zeker niet een koprol (zie video) en dan gewoon weer verder rijden met nauwelijks schade

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Druk je toch gewoon op start en begin je overnieuw.

Misschien zit er wel een slider voor damage bij: low-medium-high.
    Dat het bij High gewoon gelijk game over is als je met 100 km/u het gras opgaat, maar dat je bij Low lekker door kunt raggen. Ik hoor Turn 10 namelijk de hele tijd dat het voor iedereen toegankelijk is etc.

17. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Na ik maak me niet zo'n zorgen,filmpjes lijken sowieso vaak zo perfect in rijgedrag alsof het een eitje is allemaal. Forza 1 was bijvoorbeeld helemaal niet zo goed te rijden, bij deel 2 veel meer gevoel en realisme in het rijgedrag van de wagens. Denk echt niet dat deel 3 hiervan af wijkt, dat zou nogal raar zijn niet?

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al definitief dat de races slechts met 8 op de grid zijn.

Zowel offline en online maar 8 racers.

Echt superzonde. Misschien een leuke time trial game, meer wordt het niet. Zie je het al voor je. Lekker met 8 man een race van een uur houden op een grand prix track. Na de 1ste pitstop kom je niemand meer tegen.

Boring.

pffff, het wordt gewoon nog een vol jaar wachten op F1 voordat we een vette racer met 20 man krijgen.

Laatst bewerkt: 12 jun 2009
  19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik neem aan dat je begrijpt dat alleen visuele schade (deels?) aanstaat op die video's?

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Daar geloof ik niks van?
    Hoe weet jij dat? waarom zouden ze geen spectaculaire crashes willen laten zien?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina