[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar ze willen natuurlijk 1000 miljoen in plaats van 995 miljoen verdienen, snap je tochhh. En het is 60 dollar, dus dat is ongeveer 5 euro tegenwoordig. Schijtmicrosoft.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    lamme actie. Hoe lang duurt de campaign?

    Eerst L4D2 en nu dit <_<
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    3-5 uurtjes stond ergens... Maar dat was een bericht van een paar maanden geleden.
    Vind het zelf ook erg veel, maar voor de Reach beta heb ik het echt wel over. Ook denk ik dat FireFight mode me uren speelplezier gaat opleveren.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het ergste is dat MS er mee weg komt.

    Iedere fan zal deze game sowieso kopen.
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal voor de gein gewoon een vette protest actie moeten houden dan volgt de rest van zelf wel
     
  6. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Het erge is dat deze oplichterij waarschijnlijk nog meer gaan verkopen dan een "echte" game als Brutal Legend bijvoorbeeld.
    Ik weet iig waar mijn 60€ niet heen gaan.
    _0/ Bungie!
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    "Combine that with three new multiplayer maps"

    Dat moet wel de meest verschrikkelijke pr-comment ooit zijn. Drie nieuwe maps, wooh! Daar ga ik zeker voor betalen. :D Ach, had het wel zien aankomen. Maar als de singleplayer weer eens van extreem korte duur is, ga ik me toch genaaid voelen.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan maar bij gamehubs kopen om het nog enigszins te compenseren :+
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ach meeste spellen zou ik maar bij idd genaaid voelen. Maar als ik zie hoeveel ik Halo 3 heb gespeeld (en nog steeds doe) vind ik dat het geld meer dan waard. Als ik dat om zou rekenen zit ik sowieso onder de euro per uur 8) veel goedkopere vorm van vermaak ken ik niet. Bovendien ga ik firefight sowieso een hoop spelen!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Godver, eerste topper die ik uit mijn release agenda scheur. Ik ben toch al niet de grootste Halo fan, vooral door mijn broertjes geworden, maar dit slaat alles. 60 euro, man zelfs de naaiers van andere shooters hielden hun mond. Het is dus nu wel duidelijk dat je niet te vroeg moet pre-orderen. Zonde gewoon! ;):mad:
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat was toch altijd al het plan? :9

    [​IMG]


    Voor wat het waard is. :+ (dit was alleen gebaseerd op X360 games)
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zucht... en weer word de klant de dupe van de gierigheid van de uitgevers...
    Ik heb er geen probleem mee dat ze de game €60 maken, wat ik echter wel erg vind is dat ze ons eerst lekker lopen maken met dat het geen volle game wordt en dus ook niet voor de volle prijs in de winkel komt. en nu komen ze met de melding dat ze het wel €60 maken. dat vind ik toch wel zeer kwalitatief uitermate teleurstellend
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Door die prijs van €60 zit ik nu te twijfelen om ODST direct te halen.
    Je betaalt voor 5-6 uur singleplayer en voor een multiplayer die je ook al hebt met Halo 3. Het is en blijft een uitbreiding op Halo 3. De toevoeging van Firefight en 3 nieuwe maps zijn in mijn ogen niet de moeite waard om er €60 voor te betalen.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Helemaal mee eens, want hoewel iets in de richting van Horde uit GOW 2 leuk is om te spelen, zul je na het halen van de achievements of uitspelen van een campaign toch het nodige terugval zien. Halo blijft vet als serie, maar vergeet niet dat lang niet iedereen online speelt ook al zeggen de cijfers andere dingen. 5-6 is inderdaad belachelijk kort en online speel ik zeer weinig. Meest online gespeeld shooter is Bad Company en Halo 3 komt dan wel op de tweede plaats, maar, geloof me, dat deed ik puur uit verveling. Heb de MP van Halo 3 nooit echt leuk gevonden, die van GOW 2 vond ik leuker en heeft bijna of minstens net zoveel uren in mijn console gezeten. Misschien dat het ook wel komt omdat ik het verhaal een mix van deel I & II vond en dat niet had verwacht. Ach, genoeg andere toppers nog te koop. ;):thumbs:
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga odst zeker halen.. ik dek zelfsdat het een hele andere halo ervaring gaat worden ;)
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Daar heb je zeker gelijk in, ODST is eigenlijk gewoon Halo 3 maar in ODST heb je veel meer vernieuwing dan Halo 3 ten opzichte van Halo 2.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik kan nu wel boos worden o.i.d, maar ik koop de game toch wel. Eigenlijk vind ik het ook maar nutteloze bullshit, want 90% van de XBox bezitters die ODST willen kopen, hebben Halo3. Dat maakt de extra multiplayer disc al overbodig (Of je vorige Halo disc die ook €60,- kostte, wat misschien nog wel erger is).

    Aan de andere kant, ook al kwam de game voor $40,- uit in de US, dan kosste hij in Nederland hoogst waarschijnlijk ook meer dan €50,-. Een recent voorbeeld hiervan is Banjo Kazooie Nuts and Bolts. Deze koste $40,- in de US omdat ze een 'goedekope' game wouden maken, maar doordat deze in Nederland OERLELIJK vertaald en ingesproken is (Moertjes en Boutjes) kosste de game ook weer €60,-.

    Waarom krijgen we gewoon niet een keer de keuze in een enquete wat het publiek wil! Microsoft weet dat ze goede games maken en dus gewoon vies geld kunnen vragen, maar als ze nou eens met 1 game een extreem groot publiek kunnen pleasen, dan kunnen ze daar toch weer zieltjes mee winnen voor een volgend project?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ben het hier wel mee eens, maar op moment bevalt de huidige geldkraan elke ontwikkelaar kennelijk best. Nintendo zou dit maar doen, dan komt het wel goed met die perfecte families en gamende bejaarden. ;):9
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die was inderdaad €60, maar ik kreeg er wel 13 maanden xbox live bij 8)
    Bol mag wel nog zo'n fout maken van mij :cool:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Screentjes
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina