nu met glasvezel (2 routers ertussen die ik nog ga vervangen) ik ga 2 gaming routers kopen zou het een goede keus zijn ??
omdat hij 1 x moet splitsen voor draadloos en draad in woonhuis en daarachter nog 1 x voor achter (waar ik o.a. game en dit bericht typ
Je hebt nooit twee routers nodig. Dat geeft alleen maar veel problemen. Wat je het beste kan doen is een repeater kopen of een switch idd.
Correctie, soms wel. Ik had een router achter mijn livebox met ingebouwde router, omdat anders telefonie niet werkte. De livebox daarintegen hield niet van 2 routers. Et voila. Je bent alleen een middagje bezig met instellen
Wil nog ff zeggen dat de snelheiden van UPC of overmorgen verhoogd worden, of de officiele aankondiging komt
Prijzen wel omlaag zie ik. En er komen 2 nieuwe Fiber abbos bij, 30 en 90. Is wel nice. Maar ja, ik heb al 120 en de prijsverlaging geldt alleen voor nieuwe abbonees. GHEY.
Dat is zeker vet gierig. :{ Waarschijnlijk krijg je wel prijsverlaging als je abonnement weer word verlengd.