Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vandaag deze game ontvangen en net voor het eerst gespeeld! Bevalt goed moet ik zeggen! Had wel stiekum verwacht dat er iets mooier uit zo zien, maja, vind t wel prima ;)! Vind die Prince ook wel grappig moet ik toegeven (Carpets, THIS thick :9)! Wordt in t begin wel gestrooid met achievements zeg! Heb 10 minuten gespeeld en heb al 120G 8)!
     
  2. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de week deze game binnen. Laat maar komen stukje op de pc gesprobeerd en zag er allemaal vet uit. ;)
     
  3. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    moest je niet 720 seeds/korrels hebben om door te mogen naar de laatste eindbaas?
    alhoewel je dan bij 640 korrels kunt stoppen met zoeken omdat je die 20 seeds waar je die monsters verslaat sowieso wel krijgt
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Volgens mij niet, ik ben nou bij de laatste eindbaas en heb maar iets van 703 lightseeds!
     
  5. hartje

    hartje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    prins of persia Epilogue.HELP

    hallo

    Ik ben bij Epilogue van prins of perisa maar ik zit zo vast als een huis
    ik ben bij het blauwe schilderij aan de muur daar ben ik overheen gelopen en naar beneden gegaan dan kom je bij een hendel die je om moet draaien
    en komt er een plaat naar benenden zat je over de muur kan lopen
    maar ik kom net een stukje tekort om bij de eerst ring te komen
    nou heb ik op internet gekeken en nou moet er op die plaat ook een ring komen maar ik heb daar geen ring hangen kan iemand mij vertelen wat ik fout heb gedaan
    ik kan het spel anders niet uitspelen wat ik erg jammer zou vinden want ik vind het een gewelig spel

    alvast bedankt
    gr hartje
     
  6. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 540 kun je al stoppen.

    Heb de game laatst ook uitgespeeld, kreeg ik de Be Gentle With Her achievement, terwijl ik wel 300 x een afgrond in ben gekletst.8) Ook de Speed Demon popte in beeld maar ik kan niet geloven dat ik de game onder 12 uur heb uitgespeeld...Wel leuk hoor, die 110 "gratis" gamerscore.

    Nu de Epilogue even downloaden.
     
  7. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de game ook binnen en moet zeggen dat ik hem erg leuk vind, en idd princess is gewoon een checkpoint systeem alleen dan eentje die goed werkt ;).
    Alleen die be gentle with her trophy wordt wat lastig denk ik.
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vaak saven en dan loaden als je een afgrond in valt ;)!

    Anyway, heb de game eerder vanavond uitgespeeld! Was zeker tof moet ik zeggen! Zit er nou ook over te denken om de DLC aan te schaffen, dat is toch gewoon het vervolg of niet? Verhaal gaat daarbij verder waar het in de game stopte?

    En nog wat over het einde:

    Op het einde versla je dus eerst die bad guy (naam ff kwijt) en daarna hak je die boompjes om en is ie weer vrij? Of niet? Heb t namelijk niet helemaal goed begrepen, heb tijdens de rest van de game namelijk ook niet bij elk filmpje even goed opgelet, dus snap het verhaal alleen in grote lijnen, maar niet echt de details!
     
  9. hartje

    hartje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    prins of perisa HELP

    hallo

    bedankt voor je reactie maar ik bedoel niet het laatste stukje maar Epilogue
    die kan je vinden bij de bonus als je hem gedown load hebt.
    dat stukje van die bomen heb ik al gedaan dan redt hij haar
    maar bij Epilogue neemt hij haar mee de tempel in en daar bedoel ik
    als je bij het eerst schilderij aan de wand tegen komt en bij dat draai plato
    het is vrij voor in maar ik mis die ring aan dat bord dat naar beneden komt
    ik hoop dat je het een beetje snap

    groetjes
    hartje
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volgens mij heeft alleen DulleNL hier de Epilogue gespeeld. Je zou hem een PM kunnen sturen. ;)
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Epilogue zuigt. Tis dat ie gratis bij mn game zat, maar hijs echt vervelend. Alleen maar spelen in het donker met 10x meer irritante muur zuigende zwarte dingen. Echt geen zak aan. Vond POP zelf wel te doen en alles gehaald maar de Epilogue zuigt!

    Over die ring weet ik niks, kan het me niet herinneren.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bedoel je hier?
    [yt]pA_yC8jVMsQ&start=100[/yt]

    @Grave, dat is wel een beetje overdreven. Ik vond het minder dan de volledige game, maar zeker niet slecht.
    Ik miste de open wereld.
    Het kunnen healen.
    Het zoeken naar de orbs.

    De rest was nog gewoon geweldig hoor.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Zijn dat niet juist de enige punten die POP nog enigszins leuk maakten?

    Je speelt alleen nog in het donker, geen open wereld, geen orbs, geen healings, super veel irritante donkere muur zuigende dingen.

    Wat is er dan leuk aan de Epilogue? Valt echt zwaar tegen.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het rondrennen. Springen. (je weet wel; de daadwerkelijke gameplay)
    Praten met Elika. :thumbs: De Prins zelf vind ik ook leuk

    Het zou wel erg gemakkelijk zijn als die er niet in zaten...
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Epilogue gister ook gedownload, tot mijn spijt. Wat een strontvervelende kut stukjes zitten erin zeg. Het hoesje van de game is gesneuveld, maar ik heb het met pijn en moeite uitgespeeld. Die achievements die ik nog niet heb kunnen me gestolen worden. PoP komt er voorlopig niet meer in.
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Een paar is leuk, maar om bv die dingen te plaatsen op het eind van een lange wallrun, waarbij je niet kan timen om ze te ontwijken en daardoor heel vaak doodgaat op het einde van een lange run... dat is op het laatst erg irritant 8)
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz....als ik t zo lees, wordt t geen DLC voor mij :+
     
  18. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld en moet zeggen dat er toch wel wat punten voor verbetering in zaten:

    - quicktime events, af en toe ok, maar elke eindbaas en vooral op het laatst werd het wat vervelend. Vooral de keren dat je als een gek op 1 knop moest rammen.

    - elika die telkens op je rug springt maakt de gameplay een stuk trager.

    - Hele lange stukken met de powerplate en dan met name het vliegen het is niet altijd even duidelijk wat ze nu van je willen rechts/links/onder/boven een pilaar.

    Voor de rest wel heel erg vermaakt en raakte zelfs gewend aan de dialogen tussen de twee, alleen jammer dat onze prins niet even de prinses gescoord heeft :). En Prince of Persia, misschien heb ik het gemist, maar waar kwam in naar voren dat onze prins echt een prins is?
     
  19. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij denkt terug hoe hij haar weer tot leven kan wekken, maar dat vereist een offer in de vorm van Ahrimans vrijheid een offer dat hij blijkbaar toch wil maken en wat ruimte biedt voor een epiloog, desalniettemin vreemd het leven van velen opofferen voor één prinses. Alhoewel er in dat hele koninkrijk voor de rest toch niemand was naast haar :).

    p.s. kreeg wel de speed demon trophy, wat ik wel verwacht had, maar ook de be gentle with her trophy terwijl ik voor mijn gevoel wel 1000x dood ben gegaan.
    Wat ik wel heel vervelend vind is dat ik hem gesaved had bij de eindbaas en nu niet meer terug kan voor die light seeds, iets wat ik wel verwacht had, maar ja dan maar geen trophies ;).
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  20. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraag over de dlc, ik ben van plan hem te downloaden, maar ik wou graag weten of je dat nog op je oude savegame verder kan spelen en of dat je de "running attack" ook hebt in de normale versie?
     

Deel Deze Pagina