Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Deze game lijkt me gewoon leuk om naast een Forza nog te hebben, een spel die gewoon lekker snel speelt en zich laat opakken terwijl het dan toch een sim tint heeft.

Filmpjes zien er leuk uit verder, graphics goed dus wat wilt men nog meer.:)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    ²

Al zou ik toch nog graag hebben dat hij goed en leuk speelt. Wat voor gameplay het is (arcade of sim) maakt me niet echt uit maar hij moet natuurlijk wel lekker spelen.

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb stiekem ook wel de hoop dat dit een leuke game gaat worden !

en ik word toch lichtelijk enthousiast als ik die filmpjes zie.We zullen het zien he :D

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat hoop ik zeker ook, maar als ik zo de beelden bekijk denk ik dat het een soort GRID word maar dan iets dieper zou kunnen gaan. Dat is geen slecht ding, tenminste vind ik maar een echte hardcore sim betwijfel ik eigenlijk of dat het daadwerkelijk zo gaat worden. Eerlijk gezegd denk ik van niet, maar ik sluit het natuurlijk ook nog niet uit.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Driver Profile Info

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]51553[/gt]

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Schitterend meer weet ik er niet over te zeggen. Helaas lijkt het soms alsof de tegenstanders stil staan. Ik hoop dat dit uiteindelijk in de game niet zo extreem is.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Opmerkelijk, gisteren even de brievenmaandag bekeken op Gamekings, en ze zeggen dat het een serieuze concurent kan gaan worden op Forza 3. Dat zijn wel hele grote woorden, en al zou dat zo zijn Forza 3 krijgt wel de tracklist waar ik heel blij mee ben dus ja het ligt eraan waarvoor je wilt gaan.

9. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik denk dat deze game jammer genoeg veel: beuk iedereen van de baan, als ik maar eerste word, gamers/rijders aantrekt waardoor de eerste weken echt racen onmogelijk is.

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat je wel is gelijk zou kunnen hebben , en dan doel ik ook mede op het NFS publiek.

Bij Forza zal je dat minder hebben denk ik

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, al kun je bij Forza ook aardig beuken. Denk dat het dit deel (Shift) wel minder is dan voorgaande games.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ben eigenlijk best wel onder de indruk, tot nu toe maar misschien komt het omdat ik niet al te superveel verwacht. Die stad delen ben ik nu wel klaar mee, tenzij ze echt eens eentje maken die echt goed is in zijn stijl enzo. Die wat nu door de makers gemaakt gaat worden van Burnout lijkt me dan weer minder en heb ik dat open wereld gebeuren wel een beetje gehad. Tenminste ga ervanuit dat ze die kanten opgaan.

Nog even over de oude Need for speed, maar ik denk inderdaad dat ook daar de formule helemaal omgezet moet gaan worden mocht men daar eens mee verder willen. Hot pursuit 2 vond ik supergeil, maar miste de diepgang van bijvoorbeeld Road challenge en Porshe.

13. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Het kan toch niet slechter worden dan een Carbon, Undercover, Pro Street, etc. ?

Ze gaan met de serie een heel andere richting in en als je de beelden bekijkt ziet het er super goed uit.

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, bedoel dat het beuken minder is, niet de game zelf. ;) Woordje 'bij' staat er blijkbaar niet tussen.

15. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oké dat verklaart een hoop. Weet iemand toevallig of er een demo gepland staat voor deze game? Ik zou hem namelijk wel graag even van te voren willen testen, voordat ik hem koop. Het spel ziet er echt best wel goed uit, maar ik wil de gameplay eigenlijk wel even zelf testen. Reviewers heb je namelijk ook niet zoveel aan. Kijk maar eens naar dat V8 supercars spel op InsideGamer. De hele review heeft het over realisme dit, realisme dat. Terwijl het echt niet realistisch stuurde.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In Augustus komt er een demo.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Er zou deze zomer een demo moeten uitkomen :).

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    NFS is toch aardig verkracht de laatste jaren, ga denk ik toch voor BLUR ondanks dat het leuk eruit ziet.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sim my ass idd. :+

Overgenomen uit een Italiaans game blad, dus niet een uitgebreide vertaling.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Niet verrassend. Had ook wel verwacht dat het toch aardig arcade zal blijven. Denk dat het merendeel van de mensen die NfS (blindelings) kopen, ook niet zitten te wachten op een sim racer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina