Blijf erbij dat de engine van Guitar Hero III het best was, vond de demo namelijk niet te spelen (of het ligt eraan dat ik geen Hyper Speed had).
Check anders eens de vorige pagina. edit: jan_tran, ik vond de demo prima te spelen hoor. Kan ook niet eggen dat ik GH III beter vind dan latere delen (qua engine dan)
Uhm, ik kan me niet herinneren dat die zieke tabstukjes erin zaten. En deze is echt 3 keer moeilijker dan die van Rock The 80's hoor. Zelfs die akkoorden stukjes zijn bizar ziek.
[yt]zuskm0SKZGk[/yt] Ok hij is wel een stukje makkelijker hier ja, maar denk ook aan de engines he. Dit op de engine van GH2 is net zo moeilijk als die notenbrij op de GH4 engine.
Waarom heet deze game eigenlijk in de US Smash Hits en in de UK (en de rest van Europa waarschijnlijk) Greatest Hits?
Launchtrailer enzo. [gt]51645[/gt] Dinsdag dus verstuurd bij Gamehubs, dus hopelijk volgende week dinsdag binnen.
Gisteren de game voor het eerst mogen spelen en hij valt me niet tegen. Ondanks dat ik alle Guitar Hero's op de 360 heb tot nu toe. Sommige nummers zijn voor mijn idee lastiger geworden en andere weer een stukje makkelijker. Toch is het hele sfeertje goed te doen en zijn vooral de locaties waar je deze keer mag spelen leuk gevonden.
Goed, aangezien het zo stil is hier zal ik eens een post plaatsen die niemand wat interesseert. Mijn achievements: Guitar Hero Hits 95 van 1000 10 van 50 prestaties (20%) Spoiler That was Close! You won a song with the rock meter in red. 10 (25-6-2009) Mooned You performed as the Drummer. 5 (25-6-2009) War Apparatus You completed a song on Expert + (Drums only). 25 (25-6-2009) Rising Star You completed 100% on any song on Expert in single player. 20 (23-6-2009) There's Hope! You recovered from a poor performance. 10 (23-6-2009) Golden Fingers You performed as the Guitarist. 5 (23-6-2009) I Wanna Rock You completed a song with any instrument on any difficulty in local Quickplay or Career. 5 (23-6-2009) Artist On The Rise You created a new custom Band logo. 5 (23-6-2009) Master Craftsman You created a new custom instrument. 5 (23-6-2009) Masterpiece You created a new custom rocker. 5 (23-6-2009) Met welke nummers behaald That was Close! You won a song with the rock meter in red. 10 (25-6-2009) There's Hope! You recovered from a poor performance. 10 (23-6-2009) Rising Star You completed 100% on any song on Expert in single player. 20 (23-6-2009) War Apparatus You completed a song on Expert + (Drums only). 25 (25-6-2009) edit: Ik bekijk nu pas voor het eerst de rest van de achievements, maar damn, dit wordt dus weer eens een GH met een lage gamerscore.
Het wordt wel steeds erger. Ik vind het vreselijk dat er 'instrumenten-based' achievements zijn. Geen drumstel? You're fucked. Niet de goede gitaar? Pech gehad. Goed met de drums, maar slecht met de gitaar? ... _0/ Ik vind dat ze het moeten houden bij achievements die iedereen kan halen, ongeacht je instrument. Note streaks bv. x aantal aangeslagen noten. meer zoals de GH II / III achievements Achievements zijn natuurlijk niet het belangrijkste, maar bij GH waren ze altijd een extra motivatie, nu is het gewoon een irritatie.