Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Grand Prix 2, fantastisch!_O_

Deel 3 heb ik helaas niet gespeelt, maar dat waren pas echt race spellen! Over de pitcrew animaties, eerlijk gezegd vind ik dat juist ook heel cool en is iets wat er eigenlijk gewoon bij hoort. Oke de animatie blijft dan wel vaak hetzelfde, maar zou leuk zijn als ook dingetjes mis konden gaan.

Neem bijvoorbeeld dat incident met Johnny Herbert, toen hij dat hele geval meenam om de wagen op te krikken om banden te wisselen haha. Wie weet het nog?:D_O_

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hallo, zou best eens in een F-1 Ferarri of een andere wagen een pitmonteur omver willen beuken zoals in de F-1 al vaker is gebeurd.

Hey, weer een stukje variatie. ;):+

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

zoals wat? tracks van forza2 naar forza3 converteren of per see die 400 auto's erin stoppen?
    nee, dank u

4. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ze converteren het niet hoor, ze hebben alle tracks opnieuw moeten designen, alle textures zijn nu 4x zo scherp, ze hebben alle objecten opnieuw moeten vormgeven. En ze ze zijn ook heel lang bezig geweest met die in car view, wat er van mij nou weer niet in had gehoeven.

Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  5. JeePee

JeePee Guest

Hopen dat ze die curbstones en vangrail op de Nordschleife ook opnieuw hebben vorm gegeven dan. Daar klopt echt geen bout van in FM2.

6. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee inderdaad. maar die curbs klopten op heel veel banen niet. op laguna seca waren ze in forza2 rood, terwijl ze in het echt blauw zijn. ook op banen zoals silverstone en muggelo vond ik ze niet echt op de werkelijkheid lijken.

7. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Laguna Seca klopte wel, ze zijn waarschijnlijk in 2005 begonnen met de game en toen waren ze nog rood.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Die Curbstones van de Nordschleife, zijn die in het werkelijk ook zo groot? Met name bij die U bocht vlak voordat je onder dat bruggetje knalt.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja in het echt moet je er best in veel bochten er ver van weg blijven want soms zijn het net drempels.

10. JeePee

JeePee Guest

Nope. In Forza zijn ze way to huge. Wat niet weg neemt dat je er vanaf moet blijven in het echt, maja, dat moet je ook van stoepranden en die hoeven ook niet groot te zijn ;)

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom trok ik die nordschleife versie van forza 2 ook niet.. belachelijk als je daar dan met een lage bak overheen reed, dan was je auto bijna net zo hoog als die curbs.

12. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    en daar komt nog bij dat de Ring zo smal was in forza2, maakte het voor mij niet echt aantrekkelijk om er te racen. Dat het knap is als je geen straftijd hebt zegt al wat, nouja nurburg is sowieso wel lastig maar toch, je moet wel een beetje normaal kunnen racen en vaak als ik met vrienden daar race dan ligt iedereen nogal uit elkaar vanwege mensen die van de baan af gaan.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is zeker true, bij GT4 waren ze dan wel weer veel kleiner. Wat me ook opviel in GT 4 is dat er veel meer hobbels waren, zo heb je die ene verhoging waar je in GT4 echt eroverheen jumped op snelheid, In PGR 2,3,en zowel 4 miste ik dat en zo ook in Forza blijft het een klein bokkensprongetje.

Wat ik wel echt sjiek vind in GT4 is dat je echt je wagen ziet trillen, dat effect mist Forza wel weer.;)

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nog nooit een fatsoenlijke ronde kunnen rijden op dat circuit. Helemaal mee eens dus. Geloof dat het Project Gotham Racing 2 was die de baan wel breed had en waar ik wel een paar mooie ronde had, maar dan foutloos en niet de snelste of zo. Forza 2 was inderdaad wel krap en die curbs een kilometer of 2 voor start finish waren echt te erg. Laatste setje bochten, niet te houden gewoon. ;):9

15. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat was soieso een probleem dat bij heel veel banen voorkwam. ze leken gewoon te smal. in het echt zie je races waarin ze bij de start met 5 man naast elkaar rijden. in forza kan je amper met 3 man naast elkaar op de baan.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee ik ook niet, of het nu ergens in het begin was of in de paar laatste bochten dat ik er wel even naast schoof, het ging altijd wel effkes mis.

Die vanuit de wereld van PGR was dan weer iets beter, ben ook benieuwd hoe deze in NFS Shift gaat worden.

17. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind de nurburgring in forza2 prima te rijden hoor. Ik rijd hem vrijwel altijd foutloos. Er zijn wel een paar punten dat je je even moet inhouden, en dan kan er weinig mis gaan.

18. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Het gaat denk ik om de gelijkenis met in het echt. Niet of de baan nu wel of niet te rijden is ;)

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  20. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    omg. ik krijg echt genoeg van die baardmans met z'n pr gezwets...

de track ziet er wel indrukwekkend uit trouwens... maar wtf, echt een turbo grindbak in die chicane

Laatst bewerkt: 15 jun 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina