[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik gemist dan in There's Something about Mary? Want ik vond dat nogal een boutfilm...

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Now, lets make the GREATEST war movie EVER!
    .... oh... *boem!* :lol:

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Denk aan spoilers a.u.b.

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    vind je? haha heb me echt rotgelache bij die film vind t nog steeds een van de leukste films die er is

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    [yt]IoEVmTNGgyE[/yt]

There is something about mary is lachwekkend man :lol:

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vond ik eigenlijk het enige grappige. Booty Sweat...lmfao dat was geweldig idd. Maar voor de rest is Tropic Thunder gewoon, tja, niet leuk? Downey Jr. die als een neger praat en doet is wel lollig en zo, maar de echte klassieke scenes heb ik niet gezien.

Hoe komen ze in The Hangover bij Mike Tyson terecht? Nieuwschierig...gebruik maar een spoiler heur.

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Mike Tyson:
    Nou ze hebben een tijger op de kamer en die blijkt naderhand van Mike Tyson te zijn en zo zie je later dat ze die gejat hebben uit zijn villa echt hilarisch en dan moeten ze die tijger zelf terugbrengen haha lag in een scheur van het lache vertel verder niet meer je moet maar gaan kijken

Als je The Hangover niet leuk vind dan moet je gewoon naar de dokter want dan klopt er iets niet kan me niet voorstellen dat er iemand is die niet 1x gelachen heeft. Ikzelf heb wel 100x gelache zo leuk is die film denk dat ik er nog een 2e keer naartoe ga

Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    dat een of andere gast met zichzelf speelt is een spoiler?

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Na een weekend metal ging ik nog filmpje kijken met m'n vriendin, een horror film genaamd: Amusement

Leuk concept maar zwaar slecht uitgewerkt en gewoon vol met fouten.

4/10

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als je weet dat er een opmerking op een bepaald moment aan gaat komen kan een grap flink verkracht zijn, ja.

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De afgelopen tijd Twin peaks gekeken. Ik had zelf niet veel over de serie gehoord, maar na het kijken van Mulholland drive ben ik gaan kijken wat David Lynch voor films had gemaakt. Daar stond deze serie ook tussen en aangezien er toch niets op tv is, ben ik deze serie gaan volgen.
    Het is een van de betere series die ik heb gezien (The sopranos blijft in mijn ogen de beste). In Twin peaks speelt de moord op Laura Palmer de centrale rol in het verhaal. Daar omheen spelen enkele andere verhalen. Het is in de eerste plaats een mysterie serie, maar er komen ook stukjes thriller/horror in voor en wat romantiek. De serie kan op sommige momenten wat apart over komen, maar het past allemaal in de serie.
    Enig nadeel is dat de serie na het oplossen van de moord ietwat inzakt (de afleveringen zijn nog wel goed) en dat het eind van seizoen 2 open is en gezien hoe oud de serie is, zal er ook geen seizoen 3 komen.
    Al met al is de serie zeker het kijken waard.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jammer dat de serie nooit is afgemaakt inderdaad. Een van de beste series ooit gemaakt imo.

Ik kan je trouwens ook Blue Velvet, Lost Highway en de rest van z'n werk aanraden als je Twin Peaks en Mulholland Dr. kon waarderen :thumbs: Inland Empire is m'n favoriet, maar die is wel erg abstract en wordt lang niet door iedereen gewaardeerd. Elephant Man is meer dan de moeite waard, maar heeft niet dat bekende surrealistische sausje die eerder genoemde films wel hebben. Eraserhead is té bizar voor woorden. Vond het persoonlijk afgrijselijk om te zien, maar probeer het eens zou ik zeggen :9

Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  13. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Inclusief mezelf. Lost Highway, Wild at Heart, Blue Velvet en Mulholland Dr. kon ik allemaal goed waarderen, voornamelijk de laatste, maar Inland Empire vond ik een spuuglelijk werkje. Erg jammer.

14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor de tips :thumbs:. Twin peaks en Mulholland drive waren zeker het kijken waard en zal dan ook de films gaan kijken die jij aangeeft.
    Inland empire zal ik wel een keer meepakken, zag dat die laatst nog op film1 was (was van plan om hem te gaan kijken), maar kwam op een belachelijk tijdstip (midden in de nacht).

Begin dan wel een keer met Lost highway en blue velvet.

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    The Hangover

Verwachtingen volledig waargemaakt, echt super! Sommige dingen zijn misschien té, maar er zitten zoveel originele en goede grappen in, echt zelden gezien..

9

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Le Mans (1971)

Steve Mqueen film over Le Mans. Met Slotenmaker en Lammers die de stunts doen.
    In de hele film wordt bijne geen woord gesproken, en het is allemaal heel visueel, een keer leuk voor de verandering.

8/10

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zou niet met IE beginnen maar met Blue Velvet en Lost Highway, die liggen meer in het straatje van wat je nu hebt gezien. Inland Empire zou je zin om daarna nog meer te willen zien kunnen belemmeren als je het niks vindt :+

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    The Hangover gisteren gezien en ik heb me kostelijk vermaakt. Erg lekkere grappen en de tijd vliegt ook voorbij als je zit te kijken. In z'n genre toch wel weer lekker op niveau. Wat valt er anders nog over te zeggen dan dat iedereen die film gewoon moet zien? Puur vermaak. Top. 8,5 (in z'n genre).

19. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mogen er ook engelse reviews? Ik moest namelijk een review schrijven voor Engels :p, naja ik post hem gewoon. Let maar niet op sommige spellingsfouten die heb ik er al uitgehaald in een andere versie

Not as dead as you think it is

When I heard of the movie Corpse Bride, I really didn’t think what to except. Was it a serious movie or a comedy? I didn’t really know. The title screen was kind of strange, the human didn’t really look really realistic. However, when the movie started I actually kind of liked it. It had a strange, some sort of sinister look, at that moment I knew I was going to like it!

The story is about a boy how has to marry a girl. When he learned his sentences in the forest, he actually married some other wife. The story is full of action and love. But sadly, is really predictable. The story is also a little short, the movie is only 1 hour. Although I would have liked it more when it was a little longer. Sometimes the story felt like it was not for our age, just a typical good-bad guy situation.

While the story missed some elements, the whole atmosphere of the movie was pretty good. There always was something happening on the background, especially at the singing parts. Both worlds were dark in look, but as the movie goes on you notice that the dead world is having a lot of fun. Where the human world is serious and not funny at all. The songs really make all things much more different to watch, and makes you think even more that the dead world is much more fun! The puns sometimes create nice situations too, like a spider who says: ‘I’m a widow.’ That kind of jokes make the whole atmosphere perfect.

The looks of the movie were pretty good. I was surprised that I actually got known to the ‘strange’ heads and bodies. Almost the whole movie I was thinking that it was made by 3d animation, because the lighting is so good. However it is made out of clay models, they are machines which can be adjusted by gears. When you see the making of it’s almost unbelievable, the amount of work put in this movie is intense!

Although the movie is a little short, it’s still an amazing movie. The work that has been put into it. The whole sinister and dark look and funny puns just makes the whole movie!

20. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Effe je verhaaltje een beetje verbeterd. Je engels is niet foutloos nog:+.
    Heb niet alles verbeterd ..
    En ohja, wat zijn puns?

Laatst bewerkt: 19 jun 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina