Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Iedereen gaat dood :eek: o'noes?!

    Nou'ja misschien gaat 50% dood ofzo en dan net de personages die net zo vet vond.
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Oke dan,opassen geblazen met bloementjes buiten te zetten!Wel nice dit,realiteit in videogames word wel erg scary nu haha.
     
  3. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze laten veel te veel vrij over het verhaal en einde. Ik ga vanaf nu ook maar niks meer lezen dadelijk weet je alles al. Ben wel benieuwd naar hoe ze je keuzes omzetten naar deel 2 bv. rachni laten leven of de council die afgemaakt is. Dacht dat ie in 2009 nog zou komen nou is het weer 2010.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    GVD: Laat er in de game een goede verklaring voor zijn waarom ik mijn maten uit deel I niet meer terug krijg. Heb ik mij hier zo voorbeeldig voor gedragen. Ik zet mijn Dullie T1000 in, stuur hem naar de toekomst en kijk of ik gelijk krijg. Neemt niet weg dat het nog supervet gaat ownen allemaal. ;):)
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Vette site, meteen dat artikel gelezen. Damn, we krijgen het zwaar te verduren als ik het zo hoor.

    IMO denk ik dat de missie die ik al zo vaak herhaald heb hier verbleekt bij wat we in Mass Effect 2 allemaal krijgen, qua emoties, agressie etc. ;):9
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yup! Echt te creapy dat ras, durf nu niet meer te gamen als het spel uitkomt. Kijk nu al stiekem onder m'n bed, of er niet zo eentje onder zit, maar ik moet doorzetten om de mensheid te redden in Mass effect land!:lol:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ouderwetse kerkdienst houden dan maar? ;)O-)
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Klinkt als Alien like bastards (hou van die films). Verschuilende, aanpassende, snel broedende, wilde, vechtende en primitieve aliens. Klinkt goed :thumbs:

    Van mij mogen er trouwens wel meer beesten in ME 2. Ik Bedoel er leven een shitload aan verschillende intilligente rassen maar in deel 1 zitten amper beesten. Een wat uitgebreidere flora en fauna zou niet mistaan imo.
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat lijkt me het beste, doe jij de mis? :D

    Ja beesten mogen er zeker in, gisteren nog in Mass effect op een mooie Planeet geweest in de buurt van Feros met die aapjes en die mooie lijn in de lucht. Nog niet eerder gezien die planeet, alleen mijn skills waren te laag en kon ik er geen kadotjes openen in die digside daarvan.

    Echt zo'n onsmakelijk ras ala Alien zelve, dat zou het helemaal zijn. Eentje als huisdier nemen, en opvoeden met het risico dat je eigen team opgegeten kan worden als je de verkeerde keuzes maakt. Misschien iets voor deel 3 lol.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Die Alien zou ik best wat ''politiek'' voer willen geven. ;):b:
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat ik hier tot de release van de game niet meer kom. Zijn imo nu al teveel spoilers!
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Tsja, daar kun je over gaan discusseren, maar dat heeft weinig zin. BioWare geeft nu eenmaal veel informatie uit, zelfs na de E3 en dan is het bijna onvermijdelijk. Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg, maar kan wel begrijpen dat anderen het wel vinden. Het is je goed recht. ;):9
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat kan ik ook zeker wel snappen, maar ze geven alleen aan wat er in de game zit maar ik denk dat ons nog heel wat staat te wachten. Natuurlijk is het leuker om compleet verast te worden, Maybe is dat de reden waarom de KOTOR games mede daardoor verassender waren omdat je geen idee had wat te verwachten. Tenminste dat had ik dan, heb nu ook dat ik bijna niet meer in deze topic wil gaan neuzen maarja uit nieuwschierigheid blijf ik dat toch doen haha.;):b:
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Kerkgangers lopen ook dagelijks weg, maar Mass Effect gelovigen doen dat niet. Heidenen horen hier niet thuis. ;):9O-)
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Okey, nu moet je wel ophouden. :mad: Anders betaal ik de verwarmingskosten niet meer in die focking koude kerk, in de winter maanden.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind die opmerking werkelijk nergens op slaan.
    Ik heb echt zeer genoten van het eerste deel. Dat kwam mede omdat ik niet zo goed wist wat ik kon verwachten.
    Met bijna alles games waarvan ik zeker ben dat ik ze wel zal diggen hou ik me zo veel mogelijk op de achtergrond. Je kan heel leuk en aardig met al die hypes mee doen etc alleen het enigste wat daaruit komt is teleurstelling.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Onee die opmerking bedoelde hij vast voor mij, we hebben nogal wat flauwekul over Mass effect gemaakt enkelen posts terug haha. Dat we het spel zo prezen als een religie, grappig bedoeld.;)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    We houden er wel over op, een grapje moet je immers ook niet te lang mee doorgaan. Heb dit eens met een leraar fotografie gehad die wilde dat wij foto's maakten van een optocht van Hoeber gelovigen. De man heette zelf zo, echt te erg. Naja, dan weet je een beetje waar het vandaan komt.

    Anyway: Iemand ook benieuwd naar de nieuwe galaxy map waar we onze vakantie en missieplannen kunnen maken? Die map was in de Normandy zo uuuhm vet. ;)_O_
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja kunnen we beter mee kappen, het was even leuk maar nu weer serieus verder..naja wat serieus moet zijn haha.

    Maar oke, ja ik ben zeker benieuwd naar die map, heb met ME nog altijd wat issues dat ik in plaats van Y uizoomen op B druk zodat je dan helemaal uit de kaart gaat lol.:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina