Ik heb idd ook nog niks gehoord van wanneer ik nou Prototype krijg etc. Ik heb 2 of bijna 3weken geleden besteld maar nog niks gehoord maar,volgens mij is die 45 euro nu wel van me rekening afgehaald....
Zodra het geld van je rekening is duurt het maximaal nog een maand voordat je de game binnen hebt van PU.
Ik heb op de 26e~ vorige maand mijn abbo aangevraagd. Die week erna kreeg ik een mail dat het die week erna eraf zou worden gehaald (Wat dus vorige week is) en wat is gebeurt. Nu is het gewoon een kwestie van wachten.
Ik vind die Blade toch wel het lekkerst. Werkt echt heel goed bij Tanks. Gewoon vanaf een flatgebouw de Blade dive doen en weg is tankie
Ja Blade ownt de boel maar ik ahd zo een aanval gekocht van die blade... Had ik beter niet kunnen doen. Vind hem niet ect geweldig
Pff bij die laatste supreme hunter op dat vliegdekschip kan ik maar niet in anderhalve minuut dat ding verslaan... Dodelijk irritant. Hoe krijg je dat beest zo snel dood?
Ik heb vandaag een acceptgiro binnengekregen van HUB Uitgevers ( Power unlimited + Prototype), maar op de plaats waar normaal mijn rekening staat '' Wordt automatisch afgeschreven ''. Het geld is er al eerder afgehaald maar moet ik de acceptgiro alsnog opsturen ?
Heb um voor de pc gehaalt. Spel is tot nu toe super bruut!!! Vette moves en gave actie! Sommige moves zijn ook erg gaaf en hoop er snel meer te unlocken! *)
Ik heb vandaag ook die acceptgiro gekregen,maar het duurt waarschijnlijk nog een maand voor dat we kunnen spelen.
ik gaat em vrijdag halen , zat te twijfelen tussen Red faction en deze , maar deze single player lijkt me zekers ziek ,
Vermaak me prima met dit spel! Genoeg vrijheid en ook alle powers zijn tof! Vooral armor ziet er gaaf uit.