Fuel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 aug 2008.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Morgen eens even de tijd nemen om de map rond te rijden, ik heb geen idee hoe lang dat gaat duren :eek:
     
  2. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet zover, vanavond weer verder spelen. In een review las ik de kritiek dat als je geen eerste wordt, je ook niks krijgt. Dat is dus wel frustrerend als je een lange moeilijke race hebt en je op het eind net verliest. Vooral als je andere auto wilt.
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    nou veel succes bij deze. Ik was het ook gaan proberen maar toen ik zag dat ik al een hele tijd deed over 1 klein stukje map toen liet ik het even voor wat het is
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Sowieso langer dan 2uur doe je erover ;)
     
  5. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 7 camps unlocked maar nu wordt het echt wel pittig , soms frusterend moeilijk net een endurance gedaan duurde zowat 20 minuten en op het eind gaat opeens de pijl naar rechts moest ik dus midden door een bos , gelukkig had ik nog een voorsprong maar anders zat ik dus lekker 20 min voor niks te racen, vind dit wel dom gedaan.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Juist een uitdaging. ;)
     
  7. trickbox

    trickbox Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu in totaal 8 camps en heb nu dus de eerste 3 camps helemaal uitgespeeld. Ik loop nu alleen vast: in het begin deed ik alle races op de moeilijkste moeilijkheidsgraad en dat lukt altijd wel na 1 keer overnieuw proberen ofzo. maar nu ik bij Drownington Cove, The ashtray en Big caldron's edge ben lukt geen een race mij meer op legend :mad:. De eerste ligt soms wel 1000 meter voor (!) hebben meer mensen dit probleem?

    EDIT: De races lukken mij nu ineens wel :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  8. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game gisteren gekocht en ben nu net bij de tweede camp gekomen waar ik 1 challenge heb gedaan en 5 career-races. Ik heb bij camp 1 nog lang niet alles, moet daar dus nog 1 challenge doen en daar had ik ook met mijn cheapy quad dat ze 1000 meter of soms zelfs iets meer voor lagen en opeens bij de finish nog maar 200 meter, maar toen verneukte ik het en werd ik vijfde, maar dan terzijde :p.

    Ik kan dus niet oordelen over de verdere camps, maar ik denk dat je verderop nog wel wat betere voertuigen kunt komen waardoor je bij die andere races toch weer kunt winnen?
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Iemand een idee waar er hele hoge bergen zijn in het spel waar je op kunt en dan een groot uitzicht hebt?
     
  10. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg deze game al erg lang en het lijkt me supertof alleen word hij online veel gespeeld en is ie online leuk?
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Geen idee maar als je van cruisen houd in een zeer afwisselende wereld, kopen! Online met een paar man cruisen is natuurlijk ook tof, ik heb dit spel niet voor het racen gekocht, meer voor het verkennen.
     
  12. pro-hcore

    pro-hcore Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nergens gevonden wat er voor de achievement ''Completion obsession syndrome'' moet gebeuren, Now,go breathe some fresh air ja. Maar wat hopud dit in, iemand?

    Greetz
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Stond gisteren met Fuel in m'n handen bij de mediamarkt. Vond 49 Euro toch nog te duur. Ik durf het niet zo goed aan.... 8)
     
  14. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik had precies hetzelfde. :)

    Aan de ene kant lijkt het me heel vet om lekker te cruisen รก la "Test Drive" (met eigen muziekje eronder enzo), aan de andere kant ben ik bang dat de besturing me niet bevalt (te zweverig) en het onwijs snel gaat vervelen.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nu out of stock maar hij was 33 euro geloof ik: http://gamehubs.com/XBOX360/fuel.html
     
  16. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net binnen van Gamehubs,ik ben benieuwd.
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ok, kunnen mensen die de game hebben en al een tijdje gespeeld hebben mij overtuigen waarom ik deze game zou moeten halen? Hij lijkt me erg leuk, maar ik twijfel toch een beetje.

    De dag en nacht cyclus lijkt me tof, het vrije rondrijden lijkt me tof, de weersomstandigheden lijken me geweldig, maar toch hoor ik teveel wisselende verhalen over deze game.

    Hoe is de besturing? Zit het grafisch een beetje goed in elkaar? Is het sfeervol? Ik hou van arcade racers, dus dat hoeft geen reden te zijn de game niet te halen. Ik ben alleen bang dat dit net zo'n flop is als Motorstorm op de PS3.

    Graag advies! :+
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Een erg toffe game! Gewoon hersenloos kunnen rond crossen in allerlei buggy's zonder echt een pad aan te houden is werkelijk waar bevrijdend. Je kunt overal komen en de wereldmap is ontzettend groot. 8) Ik wil snel naar de grand canyon of naar de sneeuwvlaktes. Maar daarvoor zal ik eerst wat races moeten gaan doen. Ik heb zojuist samen met mijn broertje te trip tussen 2 camps afgelegd. Ging nog behoorlijk snel. Ik denk zo'n 45 minuten over gedaan, met beide een Dakar truck. \o/

    Oja, de weersomstandigheden zijn erg vet uitgewerkt. Gister zag ik bliksem inslaan in een boom. En eerder die dag zag ik een meteoor ten aarde storten. Super tof!
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kun je nu ook al komen hoor, de hele map is open vanaf het begin.
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb gisteren de game ook gehaald en ik heb er geen spijt van! Het spel zal niet perfect zijn, maar het vrij rond rijden is echt supertof! Echt onwijs als je voor het eerst de plattegrond ziet van de omgeving! Wat een oppervlakte! \o/
     

Deel Deze Pagina