Team Celsus

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 31 mei 2009.

1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    en wat moeten de organisatoren wel niet denken.
    Gaan ze voor jullie een LAN arganiseren, en dan gaan jullie het zelf verzieken door te gaan matten. Als dit soort dingen gebeuren zullen er nog minder LANs gehouden worden, omdat een stelletje mongolen het voor de rest verziekt.

2. DeBiel

DeBiel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er een gevecht was jah..
    Maar goed toernooi was wel lagguh,,.. toen we op die middelste tafel waren tegen jullie volgens mij.. Dat was lagguh.. Kut rick

3. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Nog steeds vraag ik me af wat er nou zo moeilijk is om gewoon 'lachen' te zeggen in plaats van lagguh, het heeft toch evenveel letters .. |:-

4. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde net zeggen die uitleg maakt het zeker niet goed (zeg maar nog erger):):

5. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Gamegear.be is een van de grootste eSport shops in Europa. Celsus is een van de grootste eSport projecten dit jaar. Samen hebben zij een eSport shop ontwikkeld voor alle gamers. De beste producten om jouw game-ervaring te verbeteren vind je nu in onze Celsusshop. Alle spullen zijn zorgvuldig uitgekozen door de leden van Team Celsus.

Begin nu met het helpen van Team Celsus! Koop je game gear bij de Celsus Shop!

http://www.team-celsus.org/celsusshop/

Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  6. Znoi SuF

Znoi SuF Guest

Weet je wat ik niet snap aan het verhaal? Er kwamen mensen matten maar jullie weten niet wie ze zijn?????

Mhhh beetje raar verhaal, heeft niemand die gasten op foto of video?

7. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou een foto hebben gemaakt als ik niet aan het spelen was :emo: . En wat is er raar aan dat ik hen niet ken? Deathdancer heeft al aangegeven wie ze zijn.

8. Znoi SuF

Znoi SuF Guest

Oh ik heb dat niet gelezen

Maar geef toe, met een naam als smirnoff jaahh ehh xD
    Dus randoms gingen vechten, best sneu..

Maare gaan jullie nog een cod6 team starten als de game uitkomt?

9. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we die gaan recruiten, mocht het CoD4 team van nu tegenvallen op die game. Maar daar gaan we niet vanuit ;).

10. Znoi SuF

Znoi SuF Guest

als et nie lukt bij vital intention360 die andere topic
    dan moet ik het bij jullie proberen, alleen ik denk dat vital intention toch wel een hardere clan is want hun hebben de motto: get on our level
    wel arrogant maar dat hebben jullie niet
    ik denk ook wel dat ik misschien wel een beetje goed genoeg ben voor hun, anders kijk ik wel bij jullie kay?

11. Uchocke

Uchocke Guest

Ik hoop dat je met deze post niet serieus bent want, het slaat nergens op.

12. Znoi SuF

Znoi SuF Guest

hoezo? ik kan dat nivo wel aan denk ik.
    ik weet niet wie je bent maar volgens mij neem je mij niet serieus chocke

13. DeBiel

DeBiel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O please,, ga je nu op deze dingen letten.. Goed man -_-

14. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik ben tegen verloedering van de Nederlandse taal :D

Hij twijfelt niet aan jouw vermogen maar hij vind het nogal dom dat jij een clan beoordeeld op hun motto. Elke willekeurige noobclan kan een cool motto verzinnen dus dat zegt weinig over de skill van het team. Ik durf te zeggen dat het Celsus team beter is dan dat team wat jij net opnoemde, omdat Celsus niet zo dom is om slechte teams te recruiten omdat de sponsors daar niet zo blij mee zijn.

Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  15. DeBiel

DeBiel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké drake ik zal me er wel even aan houden. ;)

16. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Mooie shop. :)

17. Uchocke

Uchocke Guest

Deze jongen begrijpt dus precies wat ik bedoelde. Dus bij deze mijn uitleg.
    Plus als je zo denkt over een motto etc. En niet kijkt naar de spelers die erin zitten plus achievements dan gaan mensen wel twijfelen aan je vermogen.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2009
  18. Znoi SuF

Znoi SuF Guest

Met mij vermogen is niks mis hoor, dat van die motto was een joke, ik bedoel maar 'Get on our level' Lol xHLHxLol afgeleid van Get on my level. Echt een goede!

Misschien was alles wel een grap, misschien ook niet...maar de conclusie stel ik uit want ik laat het nu zo als wat het is, toch vind ik dat sliv erg alert is en gelijk heeft..

19. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik dat jij gelijk hebt. We hebben gewoon geen motto, dus we zijn te slecht :mad:. Ik zal er is over nadenken.

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Een motto is vaak door één persoon bedacht en geldt dus niet voor alle teams, daarom ben ik zelf tegen motto's bij grotere organisaties.

Deel Deze Pagina