Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Waarom denk je dat niet?
    Een livery maken kost niet zoveel tijd. Ik zie het best nog wel gebeuren dat de R15 erin komt.

2. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    als we het dan toch over geluidseffecten hebben. Waarom geen hoorbare wind. Dat kwam ik het eerst tegen in GT4. Eingelijk iets heel simpels, maar draagt wel bij aan gevoel voor snelheid.

Ik moet zeggen dat ik steeds minder zie in deze game. Sorry, maar behalve de graphics vind ik het echt niks bijzonders. Maar dan ook totaal niet. Ja, een paar banen meer en veel meer auto's. Dat is toch eigenlijk gewoon DLC. Meer van hetzelfde dus. Nee, ik haal 'm van m'n verlanglijstje af..._0/

3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ik vind het er allemaal goed uit zien hoor. Moet ik er wel bij zeggen dat ik een PC heb die al verouderd is. Voor mooie grafix ben ik aangewezen op mijn xdoos. En dan moet ik gewoon eerlijk toegeven dat ik nog nooit zo een mooie racegame heb gezien. (heb alleen de filmpjes gezien, maar toch).

Maar deze game staat ook niet op mijn lijst, maar dat heeft niks met de game zelf te maken. Maar met slechts 8 spelers. En ik denk dat heel veel mensen hem hierom laten liggen. Mensen die een fatsoenlijke leageu willen op starten die loop je allemaal mis.

Maar goed, je kan toch niet ontkennen dat dit het mooiste is wat er is op de xbox?

Of heb ik wat gemist? (Grid heel mooi, maar dit vind ik er toch iets realistischer uit zien)

Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    16+ racers zullen we pas op de next-gen consoles zien.

5. JeePee

JeePee Guest

GT5 heeft toch 16? En RACE Pro is ook 12 man. Altijd nog 50% meer dan Forza 3.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Race Pro is grafisch minder daarom kan het denk ik. :)
    Maar voor mij hadden ze Forza minder mooi mogen maken want al die kleine details kijk ik ook een keer na dan valt het niet meer op, en dan hadden we lekker met 16 man online kunnen racen.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar dan is de photomode waardeloos :mad: ;)

8. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De auto's zijn tegenwoordig ook heel anders gebouwd dat dit ook niet meer kan gebeuren. De snelheid op de oude baan was tegen de 400. Het racerecord is idd nog steeds in handen van de nederlander Gijs van Lennep ik dacht uit 1977 met de porsche. Zondag was hij met Jan Lammers te zijn bij andere tijden sport. Hier kun je de aflevering terug zien voor de mensen die dat leuk vinden

http://anderetijdensport.nos.nl/uitzending/de-24-uur-van-le-mans

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd hij was het. :) Mooie aflevering was dat.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, denk dat 6 man meer een soort race hype is. Heel vaak heb je dat, en dan begin je ook nog eens achteraan. Bij oude Toca games op PC / PSX reed je ook gewoon met een full grid van een auto of 16, had ook een dik schademodel. Waarom ze dan toch vaak geen schademodel en zo weinig auto's op de baan hebben in racers is mij een raadsel.

11. JeePee

JeePee Guest

Auto zijn nu echt niet veel anders gebouwd dan die Mercedes en die Porsche die daar de lucht in gaan hoor. Die Porsche gaat nog niet eens 300km/h. Gewoon bad luck dat er lucht onder de auto kwam. Mocht dat nu gebeuren dan gaan ze ook hoor.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als het zo doorgaat komt GT5 ook pas op de next-gen uit! :+

13. JeePee

JeePee Guest

Met hoeveel man kan je in GT5:p rijden dan? Ook 16 toch?

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is dat zo? Dan heb ik niets gezegd. :)

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hoe meer ik van deze game zie hoe arcaderder :+ hij wordt..
    Wel mooi maar het is nog niet boeiend.. geen levende omgevingen..
    Auto's lijken onderling niet te vechten voor hun positie. geen crashes of foutjes die ze maken...

Ben benieuwd

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij reedt op Easy, remember.

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    dat geeft dus geen goed beeld vind ik als je het op easy zet.

18. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je is goed kijken je hebt een filmpje waar je een reuzerad ziet draaien en ga nu amaar weg uit dit topic want het enige wat je wilt verkondigen is dat het arcade is.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    In verschillende gameplay filmpjes heb ik de AI toch de bocht zien uitvliegen hoor. Kijk de filmpjes in het vorige deel tijdens de E3 periode nog maar eens na.

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    In één van de E3 interviews wordt ook gezegd dat het aantal fouten afhangt van de moeilijkheid waar je op rijdt. Dus op easy maakt de AI 'veel' fouten en op hard 'weinig'.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina