Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Helpdesk bellen, hij is op z'n weg naar RROD land.
     
  2. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    nOG steeds geen antwoord op mijn vraag :'-(
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vergelijk jou ding eens met andere want er staan er genoeg hier, en trek je conclusies.
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat is je vraag dan:): En waarom geen geduld hebben?:cool:
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb eens even geduld. Als je het topic even doorzoekt dan zal je vast wel een antwoord vinden aangezien die statussen bijna elke pagina wel worden gepost.
     
  6. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    goede avond, Na een paar weken kon ik het vanmiddag niet laten om nog eens met mijn zaklamp door mijn xbox heen te turen, ( een pas rereparreerde zephyr na een e74 error)
    Nu viel mij op dat er En de nieuwe heatsink in zit(hier keek ik eerst niet na, omdat ik meer gefoccust was op de inductors) en nog de oude heatsink, die herkende ik aan die kopere *pijp* die door het bord loopt. Zijn er meer mensen die ontdekt hebben dat er 2 heatsinks in de 360 zit na de reparatie? & hoe groot schatten jullie ongeveer de kans dat ik een rrod krijg ?
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja de koeling is nog steeds een probleem.

    Net mn 3de binnen, 8 dagen weggeweest. (launch 2x stuk, arcade 1x)
    Alleen hebben die malloten mn mooie dure decal (stickers) beschadigd :mad:

    De decal die op de dvd lade zat is eraf. Gelukkig valt het niet heel erg op, omdat dat stuk decal donker was, maar ik vind het geen stijl dit.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, is normaal. Krijgen in principe alle gerepareerde xboxen. Xboxen die nu in de winkel liggen hebben hem ook.
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja logisch als jij die vraag op zo'n rare manier stelt. Hij is bijna thuis? :p Als je dat met voice zou overbrengen dan zou iedereen het wel weten dat het een vraag is. Probeer volgende keer eerst het persoonvorm te typen, wat nu 'is' is. Daarna komt het onderwerp wat nu 'hij' is. Daarna komt de rest van de zin wat nu 'bijna thuis' is. Gefeliciteed! je kan nu een perfecte Nederlandse vraagzin maken. :) :+


    Maar op je vraag heb ik geen antwoord, want ik heb daar geen verstand van. Maar als ik het zo kijk, denk ik zo dat je hem binnen nu en 14 dagen hebt. Want hij is gister in Duitsland aangekomen en moeten ze eerst kijken wat er aan de hand is en daarna weer repareren en dan weet terug sturen.
     
  10. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ook een transfer kabel aanvragen als m'n xbox 2dehands is, en door de vorige gebruiker geregistreerd?
    Of moet ik dan gaan lullen tegen de helpdesk dan ik verhuist ben ofzeuh? 8)
     
  11. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Hallo allemaal,

    Als ik lang op mijn xbox speel dan hoor ik opeens iets heel hard draaien. Ik denk dat het de fan is omdat hij moet koelen, maar dit heb ik alleen als ik meer dan 4 uur speel...

    Klopt het dat dit de fan is en dat ik me geen zorgen hoef te maken?
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zal je denk ik neit gaan lukken. Je moet meestal alle gegevens opgeven van degene op wiens naam de xbox geregistreerd staat, in ieder geval postcode en e-mailadres geloof ik. Als je z'n email adres weet zou je natuurlijk ook gewoon die op kunnen geven en misschien ook zijn oude postcode, en dan zeggen dat je verhuisd bent zodat ze het gratis voor je veranderen. Garantie overzetten naar iemand anders kost normaal namelijk 80 euro ofzo ;)
     
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Als hij warmer wordt gaat de fan harder draaien ja, al mag het niet zo zijn dat de fan full speed draait, want dan klopt er iets niet. Dan wordt hij namelijk te warm.
     
  14. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,ik heb vandaag gebelt voor me 2de xbox te laten op halen omdat deze krassen maakt,echter wil ik nu weten hoe ik de game gears of war vergoed krijg ik kreeg van de
    medewerker deze link
    http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/F5...59/0/DISKORDERFORMwithprivacystatement_NL.pdf

    Nu heb ik hier me gegevens in gevuld maar heb echter geen visa of mastercard,moet ik dit gewoon open laten en zijn dan me gegevens en me serienummer voldoende.
    En hoe moet ik dit versturen formulier en het schijfje in een envelop.
     
  15. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al die data wel, ik bel ze zo wel even dat ik verhuisd ben.
    En morgen om een transfer cabel aan te vragen, jezus wat een gedoe zeg :emo:
     
  16. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    HERNE-BOERNIG,
    DE 16/06/2009 7:58 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
    16/06/2009 7:58 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT
    NURNBERG,
    DE 15/06/2009 7:59 VERTREKSCAN
    NURNBERG,
    DE 13/06/2009 7:17 AANKOMSTSCAN
    FRANKFURT,
    DE 13/06/2009 4:14 VERTREKSCAN
    13/06/2009 2:45 RETOUR NAAR ZENDER
    FRANKFURT,
    DE 12/06/2009 18:31 AANKOMSTSCAN
    BARKING,
    GB 12/06/2009 6:42 VERTREKSCAN
    APELDOORN,
    NL 10/06/2009 15:40 AFHAALSCAN
    10/06/2009 13:11 VERZENDETIKET RETOURSERVICE IS ACHTERGEBLEVEN BIJ ONTVANGER ZENDING.
    DE 09/06/2009 19:00 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    Mhh, zo gozer had op xbw nadat dat bovenste had binnen 3 dagen binnen dus dat geld bij mij vrijdag. Vaak zeggen ze gemiddeld 8 dagen dat geld dan dat ik hem morgen weer binnenkrijg weet iemand dat, denk je dat ik hem snel weer binnen krijg graaaag antwoord.
     
  17. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    ]Hoe kennen wij zegge ndat jij hem morgen binnen krijgt?
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Doe niet zo moeilijk, je krijgt hem wanneer je hem krijgt. Dat zie je vanzelf wel. Ik snap ook wel dat je er op zit te wachten, maar als je niet thuis bent krijg je een briefje in je brievenbus en bezorgen ze hem de volgende dag.
     
  19. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een epic-fail begaan, gezorgd dat ze dachten dat ik verhuisd wat.
    Wat lees ik nu op xbox.nl...
    Je krijgt een data trasfer kabel bij de 120gb HDD :lol:
    http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360harddrive120GB/


    Maar als ik nu een 120 gb schijf koop, kan ik dlc's dan gewoon opnieuw downloaden?
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, alles wat je gekocht hebt kan je gratis opnieuw downen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina