[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft toch een geniaal spel. Vandaag met 3 vrienden free for all op Shipment. Eind van de ronde stond ik 100-17. Daarna 3 vs 1 gedaan, is geeindigd in 30-14 ofzo
     
  2. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Maar eens wat mensen hier toegevoegd, Speel echt amper met Nederlanders. Kom ze simpel weg gewoon niet tegen... :eek:
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaargh.. Net 1 vs 1 clanmatch voor gamebattles (hij staat 20 wins - 0 losses). Eerste map: 3 - 4, tweede map: 4 - 3, laatste map sta ik 3 - 1 voor, verlies ik hem nog met 3 - 4. Frustratie. 8)
     
  4. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Orange voor welke clan speel je nou eigenlijk? Zie je nooit meer online..:confused:
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds eergisteren voor Team Reflex. WD is nu officieel dood, site is offline.
     
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is echt een tof spel! Vooral online, maar de SP is ook heel goed. Met Soap vind het leuker dan met Jackson, bij Soap heb ik echt zo'n ouwe jongens krentebrood gevoel het is meer echt een groepje :p:) :)

    Ben nu bezig op Veteran... Sommige stukjes wel irritant maar over het algemeen goed te doen.;)
     
  7. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ligt live er nou uit, ik wil CoD4'ien :'-(:'-(:'-(²
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ook, maar ik word nu echt wel zo stront chagorijnig van dat gedeelte waar je moet wachten op die heli en je captain gedragen moet worden...
     
  10. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging als een schijterd in zo'n hokje liggen bij het rad. Na 4-5 keer eindelijk gelukt. Ging daarvoor wel steeds dood door random granaten naast of in het hokje :p
     
  11. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Op Veteran ook of? en in welk van de 4 hokjes die je op level hebt en 2 rondom het rad
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik ging daar aan de zijkant zitten, tegenover het laatste intel ding. Ideale plek!
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    dat kut level gehaald, dat level erna slaat ook nergens op op veteran. Tuurlijk als je 2 airstrikes op ze gooit komt uiteraad 1 seconde later het dubbel aantal terug

    gatver echt het moet moeilijk zijn laat het dan teminste een beetje realistisch moeilijk zijn... met normale moeilijke spellen roei je ze uit en dan heb je ook gewoon een stuk waar geen vijanden meer zijn... tering man. En die team mates voeren geen flikker uit terwijl je met veteran ze wel nodig hebt.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd dat is ook de reden waarom ik ermee ben gekapt, je team doet eigelijk niks anders dan gigantisch in de weg staan en werd schijtziek van dat eindeloze gespawn. Een niveau lager merk je het amper maar op veteran was het gewoon schijt irritant. |:-

    Maarja de MP was echt de shit :thumbs: dus dat vergeet je al snel dan.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  15. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht jij maar op No Fighting in de War Room, en als kers op het toetje Mile High!:thumbs::+
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Is nogsteeds wel de shit!
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Geen idee al een jaar niet aangeraakt =( heb ok pas een week weer live sinds 7 maanden ofzo.

    Zeker ff checken om 9:01 morgen ochtend :) Die barret snipert knalde zooo lekker.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op youtube vind je ook guides hoe je die maps moet halen. Moet zeggen dat ik nergens echt problemen gehad heb.
     
  19. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij de bartsmit is CoD4 voor 40 euro. Is dit een goede beal?
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat je hem op het forum goedkoper kunt krijgen.
     

Deel Deze Pagina