PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze hebben bewust de screenshots van vorig jaar "opnieuw" gemaakt met de huidige engine. Om een vergelijking te kunnen maken. Ik kijk uit naar een echte gameplaytrailer met beelden vanaf de zijkant en een replay. Als ik kijk naar de trailer dan vind ik het lopen nog niet echt overtuigend. Maar we wachten af. Het mo-cappen is afgelopen week pas gedaan en de trailer was al eerder in elkaar geschroefd.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Damn, van dit :

    [​IMG]

    Naar dit ... :


    [​IMG]

    Ja ... ik heb het eerder gezegd in dit topic. :lol: Allemaal beloftes en dan niks nakomen.

    Maargoed, hopelijk bakken ze dit keer wel een mooie PES game!
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    _0/ Jij was degene die zo zeker was dat de screen van Messi ingame was. Want zo zag het er in Fifa ook uit volgens jou.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, ik was degene die zo zeker was dat het ingame was. Niet dus, het had makkelijk zo kunnen zijn maar na wat research leek me dit heel erg stug. En op een Full-HD scherm zou je maar eens een goede close-up van Ronaldo / Gerrard / Casilas of vd Sar moeten maken. Dan zie je de putten in z'n gezicht ook zitten. Hell, zelfs Tevez heeft z'n litteken ;)

    Leer lezen :+
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ho ho de eerste is met make up :+ en op de 2 foto heeft hij zijn dag niet en heeft nog wat schulden bij de bank.. waar hij wit van uit slaat :)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Leer lezen? Je zit te patsen dat jij zo goed wist dat het helemaal niet ingame was, maar ik zie dat je hier toch ooit echt heb gezegd 'Is gewoon ingame'. Daar kun je veel theoriën op los laten, maar dat lijkt me toch duidelijk Nederlands.

    Al had je nou dit gezegd:
    :+
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom moet ik me eigen verdedigen? Ik heb 1 keer gezegd dat het ingame was en daarna 2719827498172984 keer gepost dat het niet zo was.


    Hoe dan ook ... dit word weer veel beloftes van Konami's PES team en wederom een schijt game geleverd. Ik ben weg uit dit topic. Heb al teveel mensen op hun ziel getrapt door slecht over PES te praten :+
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Is er iets nieuws gebracht over PES..?
    Een teaser site ofzo..?
    Rond deze tijd vorig jaar ging er over PES 2009 een gerucht dat je met vrouwen teams kon spelen:lol:
    Ik denk dat PES wel terug gaat slaan maar dat FIFA gewoon de battle wint aangezen ze een enorme voorsprong hebben sind 09'
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me niet verkeerd moet ik zeggen. en dan zelf lekkere vrouwen aanmaken :p
    (is wel het slechtste gerucht ooit maargoed)
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Pictures en Trailer

    Heel interessant die trailer. Helemaal wat er gebeurt op 37 seconden. Met 3 man de speler met bal aanvallen, om de centrum spits (eto'o?) lekker vrij te laten lopen.
    Het is nu duidelijk, ze zijn de basis van het voetbal spelletje bij Konami kwijt :'-(

    (ja, het is maar een showcase trailer, maar toch. Why in the name of God zou je zoiets in een trailer stoppen?)
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Het ziet er allemaal hetzelfde uit. Kijk naar het gras in de trailer. Gewoon plat. En volgens mij is de ren animatie niet veranderd, nog steeds houterig dus.
    En Torres die een verdedigende sliding maakt op Messi?? Het kan wel, maar waarom niet gewoon een verdediger? Slechte trailer. Laat dan beter niks zien.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een trailer ben ik niks,ik wil gameplay beelden.
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Weten ze niet dat er helemaal niemand op PES 2010 zit te wachten dan? Kunnen ze wel heel stoer "PES 2010 wants you" neerzetten maar het komt niet echt over.
     
  15. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben bang dat het gewoon gaat over de releasedatum en mogelijkheid voor om cover te ontwerpen voor Konami?

    Ik verheug me wel ieder jaar op PES, met mij nog vele andere en ook onder de betaalde voetballers is PES toch wel meer in trek dan FIFA.

    Maarja die vergelijking wil ik niet weer gaan maken want ieder houdt van iets anders.

    Toch denk ik dat PES2010 een verbeterde PES2009 gaat worden. Voor de echte PES-liefhebbers is dit voldoende.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :+ Geloof me.... Ik ben een PES liefhebber. Ik ben er zo eentje die zijn PS2 liet ombouwen om zodoende Winning Eleven uit Japan te laten komen. Je leest het goed, ik kon hem ook gewoon downloaden dan. Ik had dus geen gedownloade games, alleen alle Winningen Eleven games origineel. Ik ga elk jaar naar Leipzig in augustus om de nieuwe PES te testen.

    Ik weet niet wat jij denkt, maar heel veel echte PES liefhebbers vinden PES 2009 een boutgame. Ik heb hier weleens gepost wat er allemaal mis mee is in mijn ogen.

    Een verbeterde versie van PES 2009 is niet voldoende. De gameplay van PES is zwaar verouderd. Of ze moeten een simulatie worden of een arcade versie. Het spel moet niet beide willen zijn. Want dan krijg je PES 2009 en die was en is echt zwaar ruk.

    Ik speel overigens ook geen Fifa, want dat trek ik helemaal niet. Ik speel nog steeds PES, maar zo leuk als vroeger vind ik het allemaal niet meer.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    8)

    Dan mogen de verkoopcijfers wel eens beter worden. Of gaat heel Ajax bij 1 iemand thuis spelen? :+
    Ik kijk ook wel weer uit naar een nieuwe ML.
     
  18. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    PES2009 vind ik ook helemaal niet goed hoor vandaar dat ik nooit tegen de CPU en online speel. Maar potjes spelen tegen je vrienden vind ik nog steeds wel heel erg leuk.

    Voor deze tijd moet het spel inderdaad wel veel beter kunnen. Maar als ik de pictures en trailer zie van PES2010 dan heb ik daar weinig vertrouwen in. Daarom ben ik blij als de gameplay nu wel beter is (zoals vroeger anders) en de graphics beter zijn.

    Maar de sfeer van PES vind ik wel echt dramatisch. Ik speelde PES altijd op de PC en dan had je altijd megapatchen wat het spel echt paar keer beter maakten. Op de 360 blijft het niet zo leuk maarja zoals ik zei, als ik vrienden over de vloer heb dan staat PES2009 altijd aan.

    Wel mooi om te lezen dat je voor PES speciaal naar Leipzig gaat. Dus we mogen van jou in augustus (toch?) een mooie analyse verwachten?:b:
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, die zet ik op www.digitaalgras.nl neer. Ik heb op de PS3 overigens wel allemaal patchen staan. En ook ik speel PES niet tegen de CPU en online, alleen tegen en met vrienden.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Tegen vrienden is het nog steeds het allerbeste spel ever. Wat heb ik hier toffe wedstrijden mee gespeeld :D.

    Vroeger op de PC had ik ook altijd alles gepatched. Dat was schitterend. Kiezen uit 4 tenues, 300 verschillende ballen, 900 verschillende stadions, elke noemenswaardige speler een eigen gezicht... Zucht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina