Ja maar in januari 2010 gaan de snelheden wéér omhoog. En dan hebben wéér meer mensen een nieuwe modem nodig..
Voor 1 juli dus EDIT: wtf, volgens speedtest is me snelheid nu 2 Mb/s terwijl het eerst 5Mb/s was. Volgens mij ben ik niks aan het downloaden Eerst Nu (Computer + Niet draadloos) Nu (Laptop + Draadloos)
Hmm, dit moet ik toch door 8 delen? Dat klopt wel...beetje pauper, maar volgens mij is glasvezel hier nog lang niet beschikbaar.
Mijn upload is wel erg hoog vergeleken met andere glasvezels en ik zit nu op een dubbele router Dus normaal is het nog beter!
Lol Gelukkig is mijn verbinding in up en download beter dan die van jou haha en je woont nogwel in hetzelfde dorp als mij... Wat doe je fout? Heb je een slechte router?
@ Znoi Suf Iedereen wordt gek van jou. Altijd denken dat je het beste hebt enzo. Net alsof je dat merkt als je 1 bitje minder binnen krijgt. God man, waar gaat dit over.
Altijd denken... okay Het komt misschien zo over, maar zo bedoel ik het niet... Ik kan er niks aan doen dat ik deze connectie heb???? Behalve dan dat ik voor glasvezel heb gekozen.. Maar ik mag er toch wel trots op zijn? Ik vind het alleen raar dat er zo fel op gereageerd wordt dus deed ik het zo terug...
Neuh, doe niks fout, als hier in huis altijd meerdere pc's aanstaan, en altijd aan het downloaden zijn, dan is de speedtest ook gelijk aan die jij gepost hebt, of hoger...als alleen mijn eigen PC aanstaan. Fel gereageerd, feliciteerde je alleen met je topsnelheid waar volgens jou niemand overheen zou komen. Dus volgens mij bedoelde je het wel zo, heerser van de dag. Zo beter?: