[XOne] [Prototype]

Discussie in 'Games' gestart door Biba, 22 aug 2007.

1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    zojuist deze achievements behaald. ben ik erg blij mee. Deze heb ik gewoon gehaald zonder een guide ofzo. des te meer voldoening geeft het :D

Web Of Knowledge
    You've acquired all nodes in the Web of Intrigue.
    60 [​IMG] (6/17/2009)

Polymath
    You've collected all Hint Collectibles scattered across New York City.
    40 [​IMG] (6/17/2009)

2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Netjes!

Zal mij denk ik nooit gaan lukken :+

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Uitgespeeld! :cool:

Zonder twijfel voor mij een van de beste games die ik de afgelopen tijd heb gespeeld.. Ook nice dat je bij een nieuwe game al je upgrades kan houden.

Me = pleased met Prototype ^^

Eerst de hele tijd om hem heen vliegen en springen en zoveel mogelijk zooi naar z'n hoofd gooien. Bij die countdown daarna gewoon maaien met je zwaard en niet heen en weer blijven springen.. Kost te veel tijd.. Succes.

4. Znoi SuF

Znoi SuF Guest

Is hij echt zo vet??
    Ga je hem nu verkopen of hou je hem in de collectie?

Ik twijfel namelijk,, kan je me overtuigen om hem te kopen?

5. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik houd deze zeker.. Ik denk dat als je hem 2 x helemaal uitspeelt, dat je hem dan even laat liggen, maar denk wel dat je dit na een tijdje weer gaat oppakken. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik was al een beetje hyped voor deze game en het overtrof zelfs nog mijn verwachtingen. :cool:

Vind het gewoon leuk om te 'free roamen' en soms een missie te spelen. Zo heb je een beetje rek in het spel. Ik heb er dan ook denk ik zo'n 25 uur over gedaan om hem uit te spelen. Straks ga ik weer aan een nieuwe game beginnen. Wat ik zo tof vind aan dit spel is de grofheid, vrijheid, upgrades (die vermommingen zijn echt nice en fun imo), powers en gameplay.

Haal hem anders gewoon bij de FRS. Dan kun je toch 14 dagen spelen en eventueel nog ruilen. Geen risico ;)

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een taktiek. Zelf heb ik juist tot de countdown zo weinig mogelijk gebruik gemaakt van de environmental objects en ben ik hem gaan spammen met de whipfist tot de countdown. Vanaf de countdown met Musclemass alle troep naar z'n hoofd gooien, vooral die warheads (raketten? wat zijn het?) die bij die stealth jets liggen zijn effectief. Als je een beetje op let, hoef je met deze taktiek niet eens één keer geraakt te worden.

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker? Volgens mij staat er bij de FRS achter op de bon "software maximaal binnen 48 uur." Not sure tho...

8. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    dat was vroeger 14 dagen maar nu niet meer.

9. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Juist andersom. Vroeger was software 2 dagen. Nu 14.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Goiz zal het toch wel weten aangezien hij bij de FRS werkt. :+

Jammer genoeg is FRS niet echt goedkoop met de games. Maar dat is offtopic.

*wacht verder op mijn Prototype. O-)

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit wel te twijfelen met Prototype...Aan de filmpjes te zien is ie vet, met dat zweven en zo, heerlijk vind ik dat. Alleen jammer dat er geen online play in zit, en de draw distance zoals dat zo mooi heet echt dramatisch is. Als het waar is wat Goiz zegt speel ik 'm gewoon 2 weken en ruil ik 'm daarna in voor mijn persoonlijke Game of the Year Fight Night Round 4.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels een paar uurtjes (stuk of 4 denk ik) in de game gestoken en wat is die game uber vet.

Enigste nadeel is de controlles die gewoon erg veel wennen zijn. (grafisch is er niks mis mee)

13. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb er zo'n 12 uur ingestoken. Ben ongeveer op de helft met alles: missies, hints, the web en die blauwe verzameldingen. Ofwel: heb het heel rustig aan gedaan.

Neemt niet weg dat ik het top vind. Helaas zit ik 's avonds met een huisgenote die op de bank achter me zit en vraagt:
    > Waarom schiet het leger op je?
    > Waarom vallen de monsters je aan?
    > Waarom eet je je zus niet op?
    > Heb je weer een stukje van je geheugen terug?
    > Ben je nou in een tank veranderd? (Nadat ze even wegliep)
    > Beetje raar dat je in een tank kan veranderen, wat kan je nog meer?
    > Waarom kan je vliegen?
    > Je lijkt wel erg veel op Wolverine hè?
    > Oh, als je mensen opeet krijg je energie terug?
    > Wie is die zwarte?
    > Je kan niet dood als je van heel hoog valt?
    > Oh, dat zou ik ook wel willen kunnen.
    > En dat ook.

Enzovoorts, enzovoorts en dat alles in het Engels. Ga nooit met een vrouw samen wonen!

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gek worden 8) Laat haar even spel spelen dan is zeker 9 van de 10 vragen beantwoord :+

15. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten anders ook heel veel voordelen aan het samen wonen met een vrouw. je moet alleen zorgen dat de ketting niet te lang is... die van mij kan net niet op het beeldscherm kijken maar de ketting is wel lang genoeg om de keuken en wc te kunnen bereiken. :b:

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    :emo:

Wat een goeie garp.

17. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gekocht bij de Music Store.
    Eerste uur vond ik zuur en teleurstellend, maar naarmate ik verder speel leer ik het spel te waarderen. Het is fris en vernieuwend. Tot nu toe geen spijt meer.

:)

18. Emma

Emma Guest

Ik speel hem al een paar dagen niet meer, teveel van hetzelfde helaas :mad:

19. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, maar het blijft vet als je steeds nieuwe 'powers' ontdekt en die op je tegenstanders kunt uitproberen. }:]
    En zo ver ben ik nog niet. Mijn krachten zijn momenteel nog in de beginnersfase. Dus er komt nog genoeg moois.

Laatst bewerkt: 18 jun 2009
  20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Iemand enige strategie tegen die tanks? :+ Zit in een missie waar er nogal wat rijden, kost me nu aardig veel tijd om ze per stuk kapot te maken :)

Deel Deze Pagina