1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Marilyn Monroe? :+

    5 jaar? Mag van mij wel wat langer hoor. Kost je elke 5 jaar een fortuin aan nieuwe shit. Alhoewel we waarschijnlijk pas in 2011 / 2012 een nieuwe console te zien krijgen ;)

    Nintendo 64 FTMW!
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    +1 :+

    Daarnaast zou ik ook graag nog betere physics zien. ATI komt dit jaar nog met een directx 11 gpu op de markt, dus dat zou ook wel erg gaaf zijn. :D De graphics zijn nu al heel erg mooi, maar 't kan natuurlijk altijd mooier. :+ Plus, ze mogen van mij de snelheid van de marketplace weleens verbeteren, gaat allemaal erg traag sinds de NXE update.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hier zou het wel gaan om een snelheidsverhoging van de CPU en GPU. Dus geen nieuwe, maar gewoon een sneller geklokte chip. Het zou mijn dan ook niet verbazen moest dan blijken dat de tragere 360 voor sommige games te traag blijkt te zijn. En om nou honderden euro's neer te leggen voor een iets snellere 360... .

    Een echte next-gen console mag gerust, maar zo'n upgradeje van de current-gen =(.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De traagheid van nxe staat ivm met de hoeveelheid info die er met de servers gesynct moet worden. Trials, een grote FL en misschien ook demo's zijn echt dramatisch. Ik kijk regelmatig een seconde of 20 tegen een grijs vlak aan |:-
    Ik had dan ook gehoopt dat dit met de springupdate opgelost zou worden, maar komt die uberhaupt nog?

    @ Rampage: bedoel de dame van Alizor's avatar ;)
     
  5. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam er in augustus geen update voor die nieuwe toepassingen, en morgen ligt Live heel dag down door onderhoud en voor te bereiden op nieuwe update. Misschien gaan ze dan iets doen aan het trage dashboard. (hoewel alles hier soepel loopt)

    Ze hebben niks ervan gezegd op de E3, en staat mij precies voor dat ze hebben gezegd dat 360 nog lang mee kan lopen. Als ze volgend jaar al met upgrade komen van de 360 konden ze het dan ook pas aankondigen die Natal. Anders vind ik het een echte rip-off voor de mensen met huidige 360 model.

    Anyway ik geloof het eigenlijk niet. Het is nog steeds een gerucht.. daarmee dat Microsoft hun mond openzetten.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Maak je toch niet zo druk, het hele gebeuren is nog lang niet uit, en microsoft zal de 360 echt niet zomaar droppen als ze bij de xbox hebben gedaan. De enigste reden dat ze dat deden was omdat de productiekosten en de licenties van dat ding gewoon te duur waren. Dat hebben ze al zo vaak aangegeven.

    Je hoeft Natal niet te gebruiken, het wordt gewoon een uitbreiding. Snap niet hoe je het al schandalig kan vinden voordat het nog maar uit is, het zou niet de eerste keer zijn dat microsoft ons op een goede manier verrast.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Er komt een update in aug/sep die de slome dash gaat oplossen. Deze week is de voorbereidende update daarvoor.
     
  8. Beemrrr

    Beemrrr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik ben van plan om me xbox met alles er op en eraan te verkopen en een ps3 kopen. maar heb een vraag over de ps3.

    kan je met de ps3 ook spelen op je lcd pc monitor? voor me xbox heb ik een vga kabel heb je dat ook voor een ps3?
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bron: www.tweakers.net

    Crytek beweert het maximale uit de PS3 te halen, en nu zegt EA hetzelfde maar dan over de Xbox 360. 8)
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is ook maar een gerucht he ;)
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Trekt sony dan toch aan het langste eind. Xbox een korte rush van plezier. Ps3 voor de kwaliteit op lange termijn? Ik vind het niet echt zuiver wat MS hier wilt gaan doen. De xbox deugt gewoon niet betreft de hardware. Dat ze ondanks dat succesvol zijn staat daar los van. Men heeft de xbox gekocht ondanks zijn gebreken. Ik denk niet dat deze verbeteringen zomaar uit de lucht komen vallen. Waarom zou MS zoveel tijd en geld steken in het verbeteren van de 360, terwijl ze hard werken aan de opvolger. Volgens mij hoorden deze verbeteringen die ze nu willen aanbrengen al bij het origineel concept vd 360. En misschien kwamen ze tijd(een jaar tekort) en wilde ze perse tegelijk met de ps3 launchen om geen achterstand op te lopen. En geluk bij een ongeluk liep de ps3 toen vertraging op.
    En om nou meteen een jaar na de launch die verbeteringen aan te brengen zou niet slim zijn. Nee ze hebben gewacht tot de 360 tot zijn limiet kwam en dat is nu zo een beetje. Nu mag iedereen dus zijn 360 gaan updaten!

    Het is natuurlijk nog afwachten hoe het gaat uitpakken, maar als de spellen er echt vele malen mooier uit gaan zien op de nieuwe 360 dan mag MS van mij door de plee zakken.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gast relax, het valt allemaal best mee en dit nog maar geruchten :+
     
  13. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Microsoft Denies New Xbox Natal Rumor
    Bron: TeamXbox
     
  14. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    dus toch...

    Dan moet ik maar beginnen met sparen wil ik het maximale eruit halen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ? staat toch duidelijk dat je geen nieuwe xbox hooeft te kopen..


    al ben ik daar wel voor in, betere hardware en misschien wat slicker design en vooral een veel grotere HDD + Natal zou ik wel een nieuwe xbox voor kopen. (de eerste 3 punten alleen trouwens ook wel denk ik)
     
  16. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    dat niet, maar met een nieuwe console zal je vast wel meer kunnen. Tenzij het een uitmelkende slim xbox 360 wordt.
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja, maar er staat nergens dat er een nieuwe console komt, misschien je engels maar eens wat bijschaven? :+
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lol die textures van dat vloerkleed op de PS3 :lol:

    Edit: filmpje wel in hd kijken op youtube ;):

    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZH9jlrQfjCo&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZH9jlrQfjCo&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

    Alles ziet er flets uit op de PS3..
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2009
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Tja.. overduidelijk?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina