hey, helaas kan ik morgen weer niet :/ maar vrijdag avond vanaf 1900 en zaterdag moet wel.. schikt het dan aan jouw kant? ik heb trouwens iedereen in dit topic toegevoegd trouwens.... hope you don't mind...
Ik doe al mee met de reflex gt tournooi(finale tege ferdi) OVERKILL Ja melk wie word er nou niet bang van je erge rufus ik zit hier te trillen man :I
ok heb votingwhacker toegevoegt zeg het maar als je kan ik kan donderdag en vrijdag wel pas na 9 uur !
Ja leuk idee maar als er zoiets is heb ik al een "team" . Maargoed laat het toernooitje er maar eerst komen, lijkt me wel lachen eigenlijk 2vs2 toernooitje offline
Waren leuke potjes gisteren BatOn, doen we wat mij betreft nog eens @ shadowkiller: heb gewonnen van BatOn
Tegen miza en zn broertje? Dat is echt hel op aarde In begin augustus gaat mijn vriendin 2 weekjes weg en dan heb ik t hele huis voor mezelf, ben van plan dan wel wat te organiseren voor de mensen hier.
Tegen alle verwachtingen in heb ik op slinkse wijze de overwinning weten te stelen van sharky. GG sharky(sorry dat ik zo snel weg ging, mn vriendin had eten gemaakt) ideetje: alle spelers die er de eerste ronde uitvallen tegen elkaar laten spelen en de winnaar daarvan tegen de champ. Dan heb je de underdog champ tegen de echte.
ben de eerste ronde door(met een beetje geluk) tegen votingwhacker het was balrog tegen honda geworden waarbij ik balrog had ! gg votingwhacker
GG ook naar jou. :b: Nadeel is dat ik nooit of zelden een (goede) Dalshim tegen kom dus weet echt niet wat ik wel en niet moet doen. Anyhoe was een leuke pot laatste ronde ging wel redelijk gelijk op. Had waarschijnlijk wel een ronde kunnen winnen als me Ultra er gewoon uitkwam als counterUtra