Heel handig opgelost, maar dan nog lijkt het me voor hem wel verstandig een goed nummer eronder te zetten. Swords in the Wing van Manowar is de perfecte plaat voor deze game.
Swords in the Wind vond ik echt een vette plaat, net als dat The Longest Day van Iron Maiden wel onder een COD game of MOH game past.
Weet iemand hoe ik al die gastjes in het noorden van het onderste eiland moet vermoorden? Dat is dicht bij zo'n brug. Het zijn er echt niet normaal veel. Daarom wou ik ook die Battle Horn gebruiken....
Dat ligt er aan welk eiland je bedoeld. Je hebt in de game drie eilanden, elk met een onderste en een bovenste deel. Nu moet je eerst even vertellen op welk eiland je zit, want ik of iemand anders kan je zo niet verder helpen als we dat niet weten.
Ik vermoed het eerste eiland, want daar krijg je toch die Horn van zijn vader? Ik weet nog wel dat ik met het eerste grote gevecht zelf al aan de slag geweest met ze zelf stuk voor stuk uitmoorden en dat ik er later achter kwam dat je zelf een grote oorlog moest starten via de map Ik zit vast ergens op het 2e eiland (of was het het derde?) ik moet ergens bovenop een heuvel zien te komen, maar kan de weg er op niet vinden
Als je wilt kun je het beste even een PM sturen naar Sith_Vegeta die de game op de 1000 punten heeft, want ik kan er op moment nog geen touw aan vast knopen.
Ik heb het een tijdje geleden uitgespeeld,maar ik heb toch nooit echt vast gezeten.Er zal wel ergens een weg zijn waarschijnlijk is dat die heuvel waar je alleen maar op kan door die grotten in te gaan.
Ik zal er deze week even naar kijken en dat dan posten. Heb het spel al maanden niet meer aangeraakt. Het werd een beetje veel van het zelfde.
Ik heb ze verslagen. Het was op het eerste eiland. Ik zit nu echter weer vast. Op het 1ste eiland, in het bovenste deel. Ik moet namelijk iets voor een draak doen....Ik moet iets met magie doen voor een draak. Daarvoor moet ik naar Darkwater, want daar is dat magie gedoe. Er staan echter fokking veel gastjes voor die poort, en er blijven maar Legions komen. Is er een andere manier into Darkwater voor dat gedoe met die draak?
Rechtsom is een sneakingang, die gebruiken, paar gastjes killen, magie gebruiken en dan nog een paar gastjes killen. Zo zou het probleem opgelost moeten zijn. Er zitten sneakingangen in elk fort dat je moet sneaken, maar de ergste zijn wel die op het tweede en derde eiland.
Hoe kom je aan die Dragon Runes zodat je draak kan aanvallen? Want ik heb de battle for Darkwater al gelaunched dus kan nu niet weg om iets te zoeken oid. E: Heb het al, moest zoals ik al dacht die grote gast killen.
Succes met de rest van het spel! Kan ff kut zijn hoor al dat Sneaken. Net Sam Fisher in de middeleeuwen.
Jah ik weet, ik ging ook gelijk voor die Skulbagger achievement en moest het iets van drie opnieuw proberen .
Ik had dit ook maar dan met flamebate potions, ineens ook overal op. En ik hoefde nog maar 2 kills ofzo voor de achievement van 20 GS. Jammer dan, geen zin om weer overnieuw te beginnen :{
Heb hem gister ook gekocht. Vermakelijke game, vormgeving doet denken aan Fable en WoW. Vechtssysteem vind ik ook steeds lekkerder gaan, die grote battles zijn ook vet. Enige probleem is hetzelfde als bij Assassin's Creed: de repetiviteit. Je hebt 3 eilanden(dacht ik), waar je op elk eiland in principe gewoon hetzelfde doet, maar dan net ff iets anders... dat is wel jammer want daar heb ik een hekel aan in games. Maar toch, ik blijf wel spelen dus dat is altijd goed.