Bij de bart is het de Game of the year. Maar ik denk dat ik hem gewoon in de winkel haal... Dan weet ik tenminste 100% zeker dat hij het doet en blijft doen...
Begrijp eigenlijk niet waarom mensen zoveel moeite hebben om CoD 4 1000/1000 te halen. Heb op ''One Shot, One Kill'' na geen guides gebruikt en heb het spel met niet heel veel moeite uitgespeeld. En ben niet een über pro ofzo. Moet ook zeggen dat CoD 2 veel moeilijker was imo
Ik dacht ook dat het de GOTY editie was. Bestelling geplaatst op Bart Smit, en ik kreeg gewoon de normale editie. Ook op de bon stond alleen maar 'Call of Duty 4: Modern Warfare', niets met 'game of the year' of iets dergelijks. Ach, ik doe het er maar mee.
Ik vond het snipergedeelte juist meevallen, ging alleen dood omdat ik moeite het met het spotten van die mortarteams. Het clearen van building A&F was pas kut.
Al skip jij hem niet dan doen alle anderen het wel Alleen creek wordt wel eens gespeeld. Voor de rest worden die andere maps altijd geskipped als ik speel. Tevens zijn ze ook nog bagger...
Broadcast is niks mee, china town is alleen fucking kut. Creek is ook niet echt mijn favo.. En killhouse, nooit in gespeelt