Omdat een internetverbinding nooit 100% stabiel is. Zo had ik in mijn speedtest 10Mbps en dan eventjes een dipje naar 6Mbps. Nog geen uur geleden had ik dit:
KPN InternetPlusBellen Basic (binnenkort ziggo ) Wat zou ik graag glasvezel willen! Hoe duur is zo'n abbo ongeveer op glasvezel en welke snelheid heb je dan?
Maar voorheen was mijn verbinding altijd tussen de 8,5 en 10 Mbps dus dat is redelijk stabiel lijkt me. En nu ze die upgrades hebben zit ik opeens elke keer tussen de 13 en 15,5 Mbps. Net had ik ook nog 14,89 Mbps download. Ik heb van UPC (Chello) een abbo van 10 Mbps (welke weet ik niet) dus ze geven me toch geen "gratis" Mbs cadeau? Maargoed, heb niks te klagen, nu is m'n abbo al opgeschroefd zonder gebeld te hebben. \o/
Wat is er mis met ouderwetse Coax-kabel. Via een Coax kabel moet 100Mb/sec helemaal geen probleem zijn. Over 12 dagen gaat mijn Abonnement naar 50/5 (Ziggo) , maar ik heb nog steeds mijn nieuwe modem gekregen. Kreeg Dinsdag mijn 3e wijzigingsoverzicht van Ziggo. 3 brieven in nog geen 2 maand , op de 3e brief staan de zelfde gegevens als op de 1e.
Mijn snelheid is nu verdubbelt En aangezien upc gezegd heeft: ''En dat is nog niet alles'' Zal het vast nog wel een x gratis verdubbelt worden
nou mooie snelheid, je betaalt nou rond de 30 euro ?? wie komt er over deze download snelheid heen ??
Mijn ouders willen per se bij Planet blijven, maar het kan niet sneller dan dit: Denk echter niet dat het met een andere provider hier wel sneller zal kunnen though. Fuck my life.
waah, Mijn slechte ziggo abbo is niet eens omhoog gegaan.. zie hier het goedkoopste ziggo abonnement:
Kan nog erger. Vanochtend was ik de enige op internet, nu zijn er twee op internet. Normaal zitten we met zijn 3'en of 4'en, dus wordt het nog kutter.
Maar als ie toch wil weten wie er daar overheen gaan, genoeg...blader maar terug ipv gelijk te zeggen wie er overheen kunnen.