Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Gevonden of niet? Hij moet daar gewoon staan, missie anders of missie hetzelfde maakt niks uit. C-Sec dus even bezoeken en dan die lift, aanspreken en zo gepiept. ;):)

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Yep en of hij er staat,wel cool zo'n andere dialoog die je dan krijgt.Dat zijn toch wel weer van die kleine dingetjes,in ieder geval hij zit weer in m'n team.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Er komt nog een 2 disc versie uit!

[GT]49964[/GT]

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Efkes een vraagje, nu zoek ik voor mijn vrouwelijke Shepard die donkergroen zwaar armour. Weet iemand waar je die kan kopen, of te vinden kan zijn?

5. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, ik heb een shotgun en een pistol met zoveel heat damping dat ik constant kan schieten, ze overheaten nooit :D :p

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nee, niet precies. Ik heb de guide al nagekeken en kon niks vinden over de soorten armor. Ik zou toch eens wat licenties scoren en af en toe bij je eigen man en de gewone handelaren terugkomen. Zo ben ik uiteindelijk ook aan colossus armor gekomen voor mijzelf, Ashley en soortgelijk spul voor Wrex. ;):9

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oke, dan weet ik genoeg. Ieder geval bedankt, dan ga ik verder zoeken.;)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoe zit het ook alweer met overnieuw beginnen? Dan hou je je stats en blijft de rest hetzelfde?

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als je met je vorige Sheppard speelt dan behou je je equipement en stats. Al dacht ik wel dat je alle stats terug moet zetten (je hebt de punten, je moet ze allee nog verdelen), tenminste dat was toch zo bij de team members. Of je bij Sheppard moest doen weet ik eigenlijk niet meer :+.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nog een speciale optie kiezen om opnieuw te beginnen met je oude stats/punten?

11. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan bij het start scherm existin carreer kiezen ipv new carreer, dan kan je al je punten opnieuw toewijzen, en heb je al je geld en uitrusting.
    Geld is trouwens vet makkelijk, als je eenmaal een beetj hoog bent vind je alleen maar dingen die je zo voor ~100k verkoopt, in no time zit je aan je max :/

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Je hoeft niet voor jezelf weer opnieuw punten te investeren, maar wel voor je teamleden. ;):9

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ook nog even een vraag, die planeet naast Feros met die soort aapjes, zit daar iets bijzonders omdat je daar ook opeens een incoming message krijgt? Ben er al op geland, maar in die digside waren mijn skills nog to low om die kisten te openen dus daarom.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Daar hoort een missie te zijn die je van je bevelhebber krijgt. Ben zijn naam kwijt, Hackett was het geloof ik. Je moet dan naar die planeet. Bereid je voor op een zwaar vuurgevecht. ;):9

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Thanx for the update, ben nu weer terug gegaan en ben ik alweer eens op Feros aanbeland. Op Veteran blijf ik daar zwaar moeite mee hebben, en staat er zo'n reuzen Geth voor me en dan schiet ik dan nog 40 kilometer ernaast, die kleine vliegende lazer schieter irritantjes vind ik het ergst. Bewijst maar weer dat ik geen shooter ben haha, anyway maak nu weer opmars, en op naar the Geth base in de naam van Captain Anderson.;):b:

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Geeft niet dat je geen echte shooter man bent, maar raad je dan wel aan niet op Insanity of Hardcore te beginnen. De eerste is de hoogste en de tweede komt na Veteran. Jezus wat heb ik staan vloeken en tieren, maar de goden zij dank dat ik het toen gehaald heb.

Level 60 soldier doet wonderen, die heb je toch wel hoop ik? ;):confused:

17. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Heb het spel opnieuw gekocht. Dacht dus dat ik overnieuw moest beginnen (alle saves kwijt).
    Maar tot mijn grote verbazing kan ik gewoon verder waar ik gebleven was (Select Existing ID).
    dus na 1ste playthrough Level 45, 30uur gespeeld. :cool:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat is in het begin even schrikken, maar gelukkig gaat het op een redelijk veilige manier. ;):9

19. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Maar het is toch raar dat je verder kan spelen zonder één save te hebben.
    Ik kreeg trouwens ook geen update van het spel. :x

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb je toen ook de gamedata van ME verwijderd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina