[XOne] [Prototype]

Discussie in 'Games' gestart door Biba, 22 aug 2007.

1. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Hoever ben je? Anders kan je van een blade bepaalde upgrade kopen (1,5 mil) volgens mij en dan kan je ze in 1x kapot maken.

Of zelf een tank hijjackken en dan schieten, of met je blade of van die sterke vuisten op die tanks gaan slaan.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu net die agent dood, hoever ben ik nu in spel?

3. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Kan je zien op start en dan statistics geloof ik.

Laatst bewerkt: 18 jun 2009
  4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien advies hoe ik militairebasis ongezien infiltreer?
    Vind het verdomd moeilijk. Wordt telkens gespot door zo'n aparaat. |:-
    Misschien denk ik wel te moeilijk...

5. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Als militair naar binnen gaan... metteen naar die apparaten toe gaan en dan op "Y"drukken en dan laat hij 4 knoppen zien die je binnen tijd moet indrukken en dan is die ge saboteert ;)

6. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0

Maar bij sommige missies begin je bovenop een wolkenkrabber en is het bijna onmogelijk ongezien naar beneden te gaan... Hoe los ik zoiets op? Vind het best vervelend om telkens weg te rennen en weer terug te komen.

7. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Aan de andere kant naar beneden gaan?.... Ik heb geen last daarvan ik kan vliegen wat ik wil, zolang ik maar als militair naar binnen ga

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Idd..
    Je moet gewoon veranderen in degene die je consumed hebt en daarna nog een militair consumen met stealth consume.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 'Prototype' vandaag gekocht.
    Ik moet zeggen.... It's the sh*t! Ok, de GFX zijn misschien niet zo geweldig, maar ga je echt uren naar een muur staren als je wordt aangevallen? Ik niet in ieder geval.
    De game is gewoon bruut, en ik vond het begin met <geen idee hoe je spoilers doet> bepaalde monsters echt intens. Sorry, als dat een spoiler is :mad:.
    Anyway, de skills zijn awesome, en de kills ook.

10. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    goed spel

die lock on irriteert soms..

maar voor de rest best wel gruwelijk

ook zit er voor mij genoeg variatie in, de missies zijn wel meer van hetzelfde maar toch weer net anders :p

en die aanvallen zijn ook gruwelijk en ook daar zit echt (imo) erg veel variatie

en dan heb je ook nog die shizzle die je kan doen als je in criticall mass zit holy crap

voor de mensen die het spel niks aan vinden raad ik aan om die upgraden zo snel mogelijk te krijgen, en als je het dan nog niks vind is het gewoon niet je soort spel

btw, die supreme hunter op die vliegdek was best wel irritant maar als je moeite met hem hebt raad ik je aan om in het begin even veel soldaten te consumen en ervoor zorgen dat je telkens in critical mass zit (en geupgraded zodat je 2/3 x kan doen)

dan telkens die kamehameha soort aanval ( X + B ) op hem doen en het is iig de meest efficiente manier heb ik gemerkt

dit spel verdient wel een 8

't is ook duidelijk dat er een prototype 2 komt, ff de minpuntjes uit deze wegwerken en ik kan niet wachten

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb vandaag het eerste nummer van de Power Unlimited ontvangen! De game zal binnen nu en 2 week ook wel komen.

12. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Same here!

Had hem al in de winkel gekocht:cool: Ging er niet vanuit dat ik hem deze week nog mocht verwachten:) Had het al wel bij Ako uitgelegd en ik mag hem nog ruilen tegen een ander blad dan:+ ( als uitzondering:emo: )

Maar mijn Prototype ga ik morgen verzenden naar een nieuwe eigenaar, en dan is het 2 weken afkicken, en dan kan ik er weer tegen aan:thumbs:

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gister voor het eerst begonnen met Prototype. Mijn eerste indruk was super vet! De actie is echt gruwelijk en er zijn volgens mij niet veel spellen die er zo vet uitzien als Prototype. Na een sessie van 5 uur had ik het toch wel weer gehad en ben ik gestopt. Straks maar weer verder, kijken of ik het nu wel leuk vindt.

Achievements zijn wel erg moeilijk in deze game :+...

Laatst bewerkt: 21 jun 2009
  14. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke game. Helemaal als je weer nieuwe krachten kan uitproberen! En die side-missies zijn nog best wel geinig. Niet groundbreaking of zo, maar gewoon leuk. 8)

15. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Nice!! hoef ik niet zelf opzoek naar die gare orbs :p

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game zelf inmiddels ook gekocht. Echt geweldig om te spelen, de moves zijn echt vet. Het rennen en springen gaat ook zo smooth als wat. De mindere graphics boeien eigenlijk niet eens.

Missions: 22/31
    Deaths: 0
    Pedestrians consumed: 2

difficulty: easy (uiteraard voor achievements:p)

Hierna maar op Hard uitspelen en echt alles en iedereen kapot maken.

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Vandaag een stuk gespeeld.

Mijn oordeel over deze game is heel simpel, hij is erg vet. Kan op den duur repetitief worden & lijkt verschrikkelijk veel op Crackdown.

Dit is eigenlijk gewoon Crackdown in een donker jasje. Ik denk dat ik deze sowieso beter vind dan Crackdown. Omdat de actie bruter is & het verhaal beter is (In Crackdown zat er niet eens een verhaal in zowat ;p).

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Die Events dat je Web targets moet consumen kunnen wel irritant zijn zeg. Dat je eerst een basis moet infiltreren, maar steeds genaait wordt door die kut machines die je moet saborteren en je weer de verkeerde kut knop indrukt...Bleeeh, mja heb er nu 8 van de 10. Ondertussen 25/31 missions en nog steeds 0 deaths. :)

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    waar zien jullie die missies staan :eek:

Deel Deze Pagina