Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik hoorde dat de iPhone 3GS werd aangekondigd, wou ik hem meteen hebben en me 3G weggooie :9.. maar nu het door me doorgedrongen is wat de veranderingen precies zijn, vind ik het ook vrijwel waardeloos om over te stappen. wacht nog wel jaartje voor de nieuwe als dan ook meteen me abbo afloopt :D

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, vind het ook helemaal niet erg. Vind het wel prima zo. Mooi een 'tussen' iPhone om iedereen zoet te houden en volgend jaar een volwaardig nieuwe iPhone zodra mijn abonnement afloopt! :)

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Had gister zelfs dat ie mn wifi niet eens kon vinden, terwijl hij altijd gewoon vol bereik in huis had 8) Werd ik echt niet blij van! Zal zo nog es kijken, maar als het echt zo is dat het verslechtert is door 3.0 dan wordt ik niet blij. Dat is juist wat ik veel gebruik.

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag op school kon ik gewoon zonder problemen met wifi verbinden, heb ook OS3.0

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    En heb het idee dat mn phone minder snel oplaad. Normaal was ie heel snel. Binnen 45 minuten helemaal opgeladen en binnen 15 minuten half vol. Net een uur erin gehad en hij is nog niet eens 3/4 vol.

Na 3.0 lijkt ie veel trager op te laden?

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Godver, wil ik kijken hoeveel het kost bij verlengen, is die My T-Mobile site weer eens uit de lucht. Den 3G was geheel gratis, hopelijk deze ook:D!

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb je Update of Restore gedaan? Want jouw symptomen heb ik nog niet eerder gehoord. Ik heb namelijk nergens last van.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    3.0.1 oid mag wel eens een optie hebben om landscape mode uit te kunnen schakelen. Ik vind het echt mega irritant bij iedere app. Ook dat landscape keyboard typt ook zeker niet sneller omdat mijn vingers 'te ver' moeten wijzen naar een bepaalde letter (vooral het midden, en heb zeker geen kleine handen:)) zitten. Mja.. Ik heb dr een hard hoofd in, want zitten nu al op 3.0, een functie die best wel in 2.0 had mogen/moeten zitten.

Verder is 3.0 wel nice, spotlight werkt opzich wel (helaas niet in smsjes:mad:, en met 4.500+ smsjes kan dat best handig zijn..) aardig en nouja tethering blijft gewoon mega handig!

Laatst bewerkt: 18 jun 2009
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Is de nieuwe updat ook aan te raden voor de ipod touch?

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vind het nog steeds idioot dat je voor de update moet betalen.
    Ik zou mijn touch niet updaten naar 3.0

Veel van de nieuwe dingen werken alleen op een iPhone.

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben alleen geintreseerd in dat bluetooth ding en die zoek functie maar om daar nou 8 euro voor neer teleggen, ik doe het denk ik niet.

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet dat Blauwtand ding wel werken , lees/hoor er namelijk veel klachten over.
    Ik wacht met spanning FW 3.0.1 af :b:

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor de iPod touch vind ik geen toegevoegde waarde. Ik installeer 'm daarom ook niet op m'n iPod touch. Voor de iPhone vind ik het echt heerlijk.

15. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Hoe denken jullie over een verzekering? Ik kan voor 10 eu per maand een verzekering voor de iPhone afsluiten en ben dan dus 240 euro kwijt aan verzekering. Is dit het waard?:eek:

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm niet verzekerd. Ben er zelf zuining genoeg op. Het ligt er maar aan hoe je er mee omgaat! :)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ook geen verzekering voor mn iphone. Krijg binnenkort een nieuwe 3g s en die is wel verzekerd geloof ik (zit bij nieuwe contract op t werk in). Zelf vind ik t zonde van t geld als je er gewoon een beetje zuinig mee doet.

Aan de andere kant, ik heb 1 vriend wiens iphone total loss is, scherm is compleet versplinterd toen hij m op straat liet vallen. Daarnaast 1 vriend en 1 collega die rare donkere plekken in het scherm hebben en mn baas heeft er 1tje onder een grasmaaier doorgehaald... dus misschien is verzekeren toch niet zo'n heel slecht idee maar 240 euro is niet voor niks..

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zie het verband niet echt? :+

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hehe, ongelukje zit in een klein hoekje toch? :D

20. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    verzekering zou ik sowieso eerste jaar niet doen... veel bedrijven proberen jzo wat extra geld binnen te halen maar je hebt sowieso 1jaar garantie en de service van apple is daarin geweldig!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina