1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja maat van me doet zonder dat alles:)

    Hij is daar ook kei goed in, en hij heeft de geduld daarvoor}:] ik loop overal maar gewoon doorheen, en hij zoekt alles uit.

    Zoals bij deze missie:

    Dat je in die simulatie zit, dan kan je van dat "meisje" dingen doen voor bad karma. Maar hij heeft uit zijn hoofd uitgezocht dat je in dat huis die voorwerpen moet "usen" ofzo, zodat er een soort van liedje uitkomt en zo weg kan gaan:9

    Echt respect voor hem.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2009
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Alle quests heb ik zonder wiki gedaan, maar die unique weapons en nog wat andere voorwerpen ff snel via wiki, anders kom je er ook nooit achter.
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Easy, is 5 minuten werk 8) Ik wilde ook geen bad karma dus ben zelf naar een uitgang gaan zoeken.
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zal zoiets nooit verzinnen... Hij was bij ons en ik was toen bij die missie, hij "Hey, volgens mij hoor ik nu andere geluidjes, en kan je zo weggaan". Ik verklaarde hem voor gek, maar heti shem wel gelukt:)
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    sorry hoor maar

    Dat mens dat zich opgesloten heeft in het huis vertelt je dat je in dat huis die terminal kan vinden. En daarna is het niet zo moeilijk om de volgorde uit te vinden. Maar als hij de rest van de shit allemaal zonder guide heeft gedaan dan bravo voor hem!
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat stukje had ik niet gehoord dat ze dat zei8) Maar hij heeft alles gehaald, en alles zonder guide of iets.
     
  7. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb jij of iemand anders hier nog een oplossing voor gevonden? Want ik heb dit dus ook. Het schijnt een lompe bug in Broken Steel te zijn :'-(
     
  8. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Misschien Broken Steel van je HDD verwijderen en weer opnieuw downloaden? Zou misschien helpen
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    sorry mischien schop je me nu van gast kom op zeg maar heb je al geprobeerd gewoon load game te doen ipv continue (soms als je met iets bezig bent zie je niet alle makkelijke oplossingen)
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Of natuurlijk een save eerder te kiezen en daarvan af verder gaan?
    Het lost natuurlijk niet zichzelf ineens op.
     
  11. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Het probleem verschijnt altijd op het moment dat je of continue kiest, of load game. Dan heb je dus nog niet eens een savegame kunnen kiezen dus :mad:.

    Maarrrrrr, Ik heb zelf de oplossing gevonden (inderdaad nadat ik al het spel had geïnstalleerd en weer gede-installeerd, alle DLC's verwijderd, cache leeggemaakt). Via System settings ging ik naar mijn harde schijf toe, naar de savegames van Fallout. Daar bleek mijn Save 72 er twee keer tussen te staan. Eentje van de normale 7 mb en eentje van slechts 41 kb! Die kleine heb ik verwijderd en jawel! Hij doet het gewoon weer :D
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan zal er wel eens iets misgegaan zijn met opslaan van de gegevens waardoor de data gesplitst is. Hoop dat wat jij gedaan hebt, ook de oplossing voor anderen hun problemen is! Nou ja, Fallout problemen. :+
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Fallout3 wordt waardeloos als je hem op je hdd zet. Niet alleen loopt de game vast maar hij laad erg traag als je gewoon aan het rondbrowsen bent, waardoor je de hele tijd hapert. Ik ga hem zo snel mogelijk eraf gooien.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik heb nergens last van gehad als F3 op mijn HDD stond. Juist zonder HDD had ik veel last. :eek:
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, dan is er wel iets mis met je Xbox, spel of HDD. :+

    Bij loopt ie namelijk véél soepeler. Waar het openen van de Pip-Boy en andere menu's of het aangaan van een praatje met iemand nog al eens traag kan gaan vanaf de DVD, loopt dit bij mij vanaf de HDD soepel en vloeiend.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    En bij mij juist ook andersom.. vanaf de HDD niks anders dan vastlopers (vooral tijdens een gevecht en dan het nemen van stinpacks), trage menus/wereld en langere laadtijden.. ik heb de cache een paar keer leeg gemaakt, maar geen resultaat.
    Moet er wel bijzeggen dat het erger is geworden sinds ik broken steel heb aangeschaft.

    vanaf de DVD is dat weer stukken beter.
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hier heb ik eerlijk gezegd ook nog nooit last van gehad. Het was juist een wereld van verschil met de laadtijden en het spelverloop of ik hem vanaf de DVD speelde of vanaf de HDD. De HDD ging echt veel soepeler. Wel vreemd natuurlijk dat je deze problemen ondervind....

    Oh ja! Vandaag DLC right?
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Yup! En ik heb nog exact 790 microsoft points -.-
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zuur. :+

    Dat is altijd het opgefuckte van die Microsoft Points.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ Iemand de DLC al binnen? Of staat het nog niet online?

    Ben wel benieuwd welke bugs erin zitten ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina