Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt me sterk......maar ben je het wel met me eens dat het eigenlijk twee totaal verschillende games zijn?

    Wat ik verwacht? Dat je een deck kunt maken en dat er een beetje tactiek in zit en niet dat ik Grizzly Bears moet spelen ><
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Rocket Riot gekocht :).
    Tot nu toe een tof spelletje. De singleplayer is best wel verslavend (nog een level en dan stop ik, maar dan speel je toch door)en multiplay is ook lachen. Offline multiplayer golden boy gespeeld, een poppetje heeft een golden armour (maar kan niet schieten), de rest moet dat armor afpakken. Degene die het armor het langst heeft wint. En online rugby riot gespeeld, ook een leuke game mode.
    Voorlopig is het zijn punten waard geweest.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon reporten... geen aandacht aan schenken of op vestigen.

    En tis Golden Suit. :)
    1e keer halve wedstrijd gespeeld, duurde heel even voor ik er achter kwam (deed quick join) dat ik niet in een deadmatch zat. :+
    2e keer natuurlijk gelijk gewonnen.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    \o/\o/
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb zelf ook een aantal jaren MtG gespeeld en zie dit niet meer als een uitgeklede versie van het spel. Wat had je anders verwacht van een XBL game?

    Ondanks dat vind ik dit een prima interpretatie en ik weet zeker dat er nog uitbreidingsmogelijkheden (in de vorm van extra downloads) mogelijk zijn. Planeswalkers krijgt positieve kritieken niet alleen van de beginners, maar ook van de veteranen. Maar het schijnt allemaal niet goed genoeg te zijn voor een expert als jij?

    Btw: Die overland RPG map was nooit aangekondigd als een feature voor deze versie, dus waar je dat gelezen hebt? Het was wel leuk geweest als het er in had gezeten, maar helaas...
     
  6. GtTheory

    GtTheory Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook Rocket Riot.. zit nu in level 66 ofzo..

    het is FOCKING MOEILIJK..

    Ik word er heel agressief van :X
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Sam & Max is echt leuk...heb toen eens het spel op PC gespeeld. Maar nooit verder gespeeld..ben totaal geen PC gamer. Echt duur voor al die episodes is het denk ik niet...maar ja....ik heb te weinig punten.

    Ik zag ook dat er al een tijdje een demo van Wallace & Gromit op staat..morgen zeker eens even testen.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik al zei had ik er teveel van verwacht. En gaf ook aan dat het eigenlijk nooit aan die verwachtingen had kunnen voldoen.

    Positief ben ik ook in de zin dat er nu meer mensen mee in aanraking komen en misschien zelf het kaartspel gaan spelen. Het is een leuke aanvulling maar voor 'veteranen' is het natuurlijk niet speelbaar (lees ook op de fora van WotC). Misschien dat ze het een keer proberen, maar het is allemaal zo simpel (en er kloppen zelf regels niet eens).

    Kijk hier bv maar eens: http://forums.gleemax.com/showthread.php?t=1204968

    Verder had ik nergens gelezen dat het een RPG map had. Ik had dat aangenomen omdat ik destijds hoorde dat het een poort van de PC versie zou worden, maar dan opgepoetst. Het had ook dezelfde titel dus ik dacht 1+1=2.
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Wallace en Gromit demo vond ik maar niks, veelste houterige besturing, traag en onduidelijk. Rocket Riot demo vond ik wel vermakelijk, maar ook te gemakkelijk.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dat heet een adventure game ;)

    Maarja, Wallace & Gromit vind ik zelf ook totaal niks, maar dan om het sfeertje. Sam & Max is echt zoveel maal cooler :cool:
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Sam en Max is inderdaad beter, maar dat mag ook wel voor 1600 punten.
    Dat W&G hoterig is heeft niets te maken met dat het een adventuregame is trouwens, het loopt gewoon niet lekker.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    1600 is dan heel weinig als je bedenkt dat het 6 episodes zijn in plaats van de ene episode van W&G voor 800 punten. Ze hadden ook alle episodes los kunnen uitbrengen voor 800 per stuk.
     
  13. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb even een vraag, als ik nou een Canadees account aanmaak, kan ik dan 1 tegen 100 spelen? Of is de beta alweer voorbij, slaan ze me in elkaar of gaat het sowieso niet werken?
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    B. Ze slaan je in elkaar.
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    OMG, wat is Magic tof zeg :D Echt weer een beetje mijn middelbare schooltijd ophalen :) Speelde het vaak in de pauze. En het zijn ook echt de kaarten en decks die toen gebruikt werden :) Echt tof :D
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wallace & Gromit demo vond ik erg leuk. Leuke humor, leuke puzzels, graphics mooi. Alleen dat je van de stotteringen hebt, dat is jammer en zeer onnodig. Verder kan de besturing mij weinig schelen...het werkt prima en daar gaat het om. Sam & Max is ook erg cool, en ik heb de game ook al op Wii even gezien...maar nee, veel te lange laadtijden en rare haperingen.Die je wellicht ook een beetje op 360 nog hebt...maar veel minder.

    Echt jammer dat ik de punten niet heb, want ik wil echt even lekker verder kunnen. W&G of Sam & Max, boeit me niet.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Sam & Max nog nooit gespeeld, maar ik hoor overal goeie dingen over de game. Ook veel in de PU over gelezen, artikels van Jan. Het sprak me altijd aan. Dus net gewoon blind gekocht, en ben een beetje bezig met geweest. Mooie sfeer, erg leuke humor en er is veel te doen. 1600 voor 6 chapters is niets. Alleen een minpuntje, de framerate problemen / haperingen die de game vertoont. Maar dat mag de pret niet drukken.
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Heeft ie replaywaarde? Of speel je hem na het uitspelen niet meer?
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat weet ik niet, ik heb hem nog lang niet uitgespeeld. Zit nog in chapter 1 hoor. ;)
    Maar er zijn wel wat achievements geloof ik, die je misschien niet gehaald hebt tijdens het spelen zelf. Als je die dan alsnog wilt halen, dan zul je de chapter op nieuw moeten spelen denk ik.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Is er trouwens een site waar je MS points kan kopen via paypal of ideal?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina