ik kan 'm voor 25€ kopen van een vriend, dat is voor mij nog best veel aangezien mijn inkomen nu nul is. maar is het de moeite waard? of wachten op deeltje 2?
Ehm, je bedoelt; Dat wordt €20,-. Ofcourse moet je ook nog de verzendkosten betalen, dus denk dat het maar een paar euro scheelt
veel mensen wat hem nog online spelen hier ? voeg me anders even toe als jullie wille kunne we een keer met ze alle in een squad ofzo me gamertag is Kitscan
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/3308501/Battlefield-Bad-Company/Product.html?cur=258 Play.com heeft geen verzendkosten. Helaas rekenen ze gewoon met de oude koers (logisch). Je kunt ook alleen in ponden betalen als je creditcard in Engeland is uitgegeven.
Ik zie bij budgetgaming.nl dat hij nu voor minder dan 20 euro te bestellen is. Wordt deze game nog serieus online gespeeld?
Nu weer een paar dagen gespeeld en nog steeds hetzelfde probleem Heb een nieuwe XBox, tv, ISP, controller en game. Snap niet waar het aan kan liggen. Haalde in mijn laatste game wel 22-4 maar toch moet ik tegenstanders veel en veel vaker raken dan anders om. Soms zitten ze zelfs stil en gaan ze nog niet dood. Lijkt of het de hit detection is...
Nee komt ook voor als iemand stil staat.... Ik verlies nu iedere! 1-op-1 battle. Zelf met M-16 vs pistool. Alleen als ik 2x kan reloaden heb ik een kans
Alle wapens. Echter met de shotgun maak ik 1 hit kills van 5-10 meter....snap er echt niks van. Heb dit probleem al bij de release hier aangekaart. Nu heb ik alles nieuw en nog steeds hetzelfde probleem.
Haha, ik ben vandaag ook weer online gaan spelen. Ik hoop echt dat ik gewoon dikke lag heb want ik schiet soms van 2 meter afstand een magazijn op iemand leeg, om vervolgens zelf neergeknalt te worden...