Ow haha was me niet opgevallen, die van mij is wel een stuk mooier btw Mijn starthuis was verre van symmetrisch en nou nog steeds. Ik hou ook helemaal niet van symmetrie. Wanneer ie naar de volgende levensfase gaat, verjaard dus. Ja, en wat ook erg rlx is dat wanneer je sim alleen is dat ie +15 happines erbij krijgt. Nadeel is wanneer ie met veel sims is dat ie ongelukkiger wordt.
Hm dat is wel kut dat ie dan ongelukkig wordt Maar hoezo hou je niet van symmetrie Ik zou later ook niet in een huis willen wonen net zoals 'het nest' van Ron Wemel uit Harry Potter, waar alles zomaar aangebouwd is Maar zoals je ziet, is het binnen ook verre van symmetrisch. Maar ik verwacht nu wel een pic van jouw doucheruimte dan.
Beloofd, vanavond kom ik met een serie screens van mijn huis en sims. Bereid je maar voor op het ergste .
Maar ik moet eerlijk bekennen dat mijn huis gefinancierd is door codes, omdat ik het gewoon leuk vind om huizen te bouwen. Maar zodra mijn zoon uit huis is, ga ik met hem een codevrij leven beginnen.
Zo mijn Sim (de zoon, Chris) is opgegroeid tot jongvolwassene. Maar krijg ik dat diploma dan de volgende dag in de bus of wat? Die 'einzelganger' is trouwens wel heel handig. Dit is hem nu: Nu ff 1 nachtje slapen en dan laat ik hem verhuizen. Trouwens ik heb echt de neiging om echt alles te bewerken met 'creëer een stijl'. Er staan misschien in het totaal 3 dingen in mijn huis die ik niet bewerkt hebt. Alles moet mooi matchen en/of vet zijn (Let op de schoenen van mijn sim, hoe bruut zijn die )
Ik wil hem nu in de buurt plaatsen, maar ik kan hem niet op een leeg kavel plaatsen, waarom niet? Die icoontjes zijn ineens weg die boven de lege kavels hangen. Edit: laat maar, ik heb gewoon ff 1 stukje muur neergezet en nu lukt het wel.
Is dit nu echt zo leuk? Kan iemand mij nou eens uitleggen wat de Sims 3 zo leuk en goed maakt En waarom ik hem zou kopen.
Je haalt hem omdat ie baas is. Maar mijn dude woont op het moment op een kavel van 60x60 met alleen een vijver (die kost niks) en een bed Gelukkig komen over een paar uur de royalties binnen.
Dat had ik ook altijd met sims games. na een uurtje constant hetzelfde gedaan te hebben boeide het me niet meer. In the sims 3 is alles facking uitgebereid wat het leuker maakt natuurlijk. Er zitten heel veel uitdagingen in waardoor je eignelijk steeds wat anders doet. hierdoor blijf het gewoon boeien.
Nou ik vind er niet zo veel verschil in zitten hoor. De Sims 2 met alle uitbreidingen was uitgebreider. Alleen vind ik alle sims games gewoon leuk. Ik kan dit hele dagen spelen. Ben nu eindelijk gestopt Maar dit is mn nieuwe huis. Dit blijft zo totdat ik 100.000 heb, dan bouw ik een fatsoenlijk huis. De auto staat apart op een eilandje omdat ie dan niet gejat kan worden. En als er een boef komt dan heb ik de politie al lang gebeld voordat ie in mn huis is, want eerst moet ie een heel parcours afleggen
Het is 21 vierkante meter, dus dat kan wel jah Alles staat zo dicht mogelijk op elkaar, zodat ik het minste geld kwijt ben aan vloeren en muren. Maar schrijven dat levert echt goed op zeg. Alleen is het jammer dat die royalties maar 1 keer per week komen. Maar je krijgt ook geld als je het boek af hebt, dus dat valt nog mee.
Nee dan kan ik beter een extra boek schrijven. Maar in twee weken moet 100.000 makkelijk te doen zijn.
Voor diegene die hem hebben gedownload: http://www.gamert.nl/nieuws/ea_powned_piraatjes.html Alleen is de 'final' versie ook alweer te kraken met het startmenu enzo
Oh wauw wat zijn zij laat met hun nieuws. Volgens mij was dat al bekend toen de game uitkwam. En de downloader is ook al geraakt. Wat uiteraard goed is voor user made content waar de sims 1 en 2 omdraaide. Weet nog dat ik een Darth Vader in mn game had rondlopen met een laserzwaard in deel 1. En hoezo pwnd EA piraatjes? Heb nergens piraten gezien of over gelezen in het artikel.