Ik zat zelf te denken aan 'Een voor alle, allen voor een'. Hier scoren we zeker punten mee tov andere Nederlandse clans.
Is dat een grap? Trouwens ik hoorde dat ons team tegen Celsus GoW had gespeeld met goed resultaat. Weet je daar meer van? (Ons team = Nam3Z, DQPE, DeQxis, Hitman en ik)
Dennis, hmmmm dat was toch die jonge die staand kon beffen? of zoals Derman zei: waar alleen het hoofd van groeit.
Gast echt, ik ben 1.90 gtfo ga maar zo door, doe maar.. maar dan moet je ook weten wat ik met je ga doen. /Mod Ja hoor... tot over 2 weekjes - Pegas zoiets lijkt me wel toepaselijk
Nieuwe Sponsor Team Celsus Bij Team Celsus zijn wij doorgaans op zoek naar de juiste partners om de organisatie naar een hoger niveau te brengen. We zijn dan ook heel trots om Titan Poker als onze nieuwe strategische partner te mogen verwelkomen. Onze verwachtingen zijn erg hoog en we hopen op een lange en vruchtbare relatie tussen de beide partijen. Titan Poker zal al onze geregistreerde gebruikers verwennen met speciale aanbiedingen. Hierdoor is jouw poker ervaring bij Titan Poker gegarandeerd. We gaan ook eigen poker toernooien opstarten gedurende het hele jaar in samenwerking met Titan Poker. Over Titan Poker: Titan Poker is een van de grootste online pokerservers in Europa en maakt deel uit van iPoker Network. Titan Poker's software is ontwikkeld en wordt bijgehouden door Playtech, een bedrijf dat leidt in het ontwikkelen van games. Met bijna 30,000 mensen tijdens de spitsuren, garandeert Titan Poker $16,000,000 aan maandelijkse prijzen. Zo zijn er ook speciale 'sit 'n' go' toernooien met een progressieve jackpot van $100,000, en beloont spelers met toegang tot de grootste toernooien wereldwijd. Speciale aanbiedingen voor de Team Celsus site gebruikers: - Toegang tot de $1200 wekelijkse 'Depositor Freeroll Tournament' - 5 x toegang tot de 'New Depositors Sattellite' met kans om een plek te krijgen in de $20,000 'New Despositors Freeroll' - Garandeerde bonus van $500 - Gebruik het woord CELSUS voor je bonus code en onze speciale link om van deze speciale aanbiedingen gebruik te maken! Klik hier om te pokeren bij Titan Poker in samenwerking met Team Celsus! Namens iedereen binnen Team Celsus wil ik Titan Poker welkom heten als een belangrijk deel van onze organisatie, ook voor de toekomst. We hopen dat deze deal vruchtbaar wordt voor zowel Titan Poker als voor Team Celsus. Titan Poker Download Client
Jij bent vanaf nu officieel benoemd tot pro! In welk team zit je nu eigenlijk? Ik had je nog een tijdje meegemaakt in iG , poep clan ...
Ik speel nu met een paar engelse/ieren/schotten maar die zijn niet echt actief. Ik wacht meer op mw2, dan teamen met nlers en de top halen.
Zoveel mensen stappen over van GoW naar CoD. Hopelijk wordt de NL scene van CoD groter want die is nu echt poep.
Ik heb hier een filmpje van de cod4 scene van dit moment: Best heftige actie! http://www.youtube.com/watch?v=QFCSXr6qnv4