Ik ben opzoek naar dit spel dus als iemand er flauw van is...wil ik hem wel ruilen of overnemen Die demo heb ik binnenste buiten gespeelt en heb ook 3x van mijn neefje verloren en die is 6
hoezo kan mijn character in career mode niet naar iemands hoofd trappen? of moet ik hem daarvoor punten toewijzen?
Alleen bepaalde vechtstylen kunnen headkicks doen, volgens mij is kickboksen daar 1 van en muy thai ook. Boxen volgens mij niet, zou logisch zijn aangezien boksers niet kicken Ik heb mijn versie net binnen gekregen van GH, later ff spelen
Dus omdat je bokst kan je geen higk kick maken? Dat slaat nergens op. maargoed, het heeft natuurlijk met de balans van het spel te maken, maar realistisch is het niet. ze hadden beter de high kicks van de boksers minder krachtig kunnen maken.
vind het opzich wel ergens op slaan. Ik heb ook jaren gebokst maar nooit iets met mijn benen gedaan waardoor als ik opeens een high-kick zou moeten doen het er vast erg stom uitziet omdat ik het simpelweg niet kan.
mijn poppetje heeft muay thai als vechtstijl. daar kan het dus niet aan liggen. heb het spel vandaag pas echt doorgekregen en begin het nu echt leuk te vinden. een van de betere games nu.
je moet ff je skilllevel naar een hoger niveau tillen met die speciale trainingen. die uitnodigingen die je krijgt zeg maar.
je moet naar de boothcamps gaan, daar kan je je vechtstijlen omhoog lvlen. Ik ben nu bezig met judo, is knap lastig om al die tasks te doen. Bij kickboxen ging het een stuk makkelijker, ik was zo lvl 2. Edit:
Er wordt dus niks meer aan de lag gedaan die er eerst was of is dat reeds opgelost? Heb het lang niet online gespeeld. Voor de rest wel een toppie spel en hij heeft al 1 miljoen keer in amerika verkocht (PS3 & Xbox) \o/ Hopelijk wordt MMA ook zo vet, ze kunnnen doormiddel van UFC hoop ik ook de licenties krijgen anders wordt dat een tegenvaltertje.:{
Het is ook niet de bedoeling bij het grappelen om als een gek rond te draaien. Je moet halve of kwart slagen maken. Bij een submission daarintegen moet je wel hele cirkels maken indien je fighter een BJJ achtergrond heeft. Maar zelfs dan lukt het mij om een submission te krijgen zonder aggresief men rechter pookje te draaien. Het gaat meer om de timing wanneer je die submission maakt. Beste timing is wanneer jij genoeg energy heb om het te klaren en wanneer je tegenstander ''gassed'' is.
hahah oh ok Zal er zo eens mee aan de slag bedankt voor de tip! EN online is er amper een match te vinden? Of ligt dat aan mij?