[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk ding 80 :D
    Stomme ninja'er pakte me epix belt weg van heroic nexus. :mad:

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Echt, dat Summer Festival is zo ruk.

Weet dat ik achter schaduw moet aanrennen met die vlammen dinges, maar echt. Voor een noob als ik niet te doen. Heb andere dingen. ;)

Zo zonde, dacht dat het voor mij ook wel vet was.

4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
  5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    De gratis titel vind ik het wel het vetst van alle Seasonal events :9

6. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die season dingen altijd wel vet :D

En @ hayabusa halo, ik heb ook bejeweld. Ik weet niet of het dezelfde is als die jij hebt. maar deze houd ook skill bij e.d en als je upskillt zegt hij het in de guild chat :D mijn skill is nu 305 =D

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hoi allemaal,

Mijn broertje had vandaag de trail gedownload van WoW en ik ben van plan het te gaan spelen. Ik heb echter een paar vraagjes want ik weet niet zo goed hoe alles in zijn werk gaat. Here they are xD

1. Hoe zit dat met die realms enzo? Als ik met vrienden wil spelen moet ik dan in dezelfde en is het erg als ik niet in een PvP realm zit?

2. Is er een soort wiki van wow waar je goed kan nakijken wat je moet doen voor bepaalde quests enzo?

3. Kan je als bepaalde rassen in bepaalde gebieden niet komen? Ik vond die snow wereld erg vet maar een gnoom is natuurlijk niet het stoerste ras xD

4. wat kost het nou :+ sommige zeggen 13 pm en sommige 11.

5. Heeft het zin om voor je level 60 bent Burning Crusade en/of Wrath of the Litch King te kopen?

Alvast bedankt allemaal ;)

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Als je niet in dezelfde realm zit kun je niet met elkaar spelen, dus zorg er voor dat als je met iemand wilt spelen je in dezelfde realm zit ! Normal of PvP maakt niet zoveel uit. Maar als je begint zou ik toch voor een normal kiezen..
    Volgens mij kan je gewoon de naam van de quest bij Google intypen en dan 'guide' erachter. Zo zul je heus wel ergens achter komen, maar het leukste is natuurlijk zelf rondlopen en zoeken.
    Of je als bepaald ras niet in een gebied kan komen weet ik niet. Volgens mij kan je overal komen maar van Alliance <-> Horde moet je natuurlijk rekening houden dat je gekilled kan worden.
    Ik weet niet wat het kost, dit is ook me eerste maand :+
    Voor lvl 60 heeft het eigenlijk geen zin om de 2 uitbreidingen te kopen. Of je wilt persé een Draenei of Blood Elf zijn dan moet je de Burning Crusade halen. Death Knights van WOTLK kun je toch pas op lvl 55 worden..

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dwergen houden van sneeuw! Zij beginnen in hetzeflde gebied als de Gnomes. Northrend is bijna helemaal van sneeuw en Everlook ligt ook in de sneeuw!

10. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0

het kost 13 euro per maand als je het via internet doet, je kan ook 2 maanden Pre-paid card kopen voor 30 euro in de winkel.

11. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mobile Authenticator + Lege iPod accu = Fail :emo:

Nu kan ik niet inloggen. Prachtig mooie beveiliging!

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Doe hem in het stopcontact en je kan weer verder? :x

13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het was ook wat sarcastisch bedoeld :b:

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wel de juiste smilies er bij zetten he anders is het niet door te zien op het internet :b:

15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    1. realms is beantwoord
    2. er is een wowwikkie: http://www.wowwiki.com/Portal:Main
    En er is thottbot ook heel handig gewoon questnaam intypen en je krijg je info. www.thottbot.com
    3. De begingebieden van gnome en dwarf zijn toevallig sneeuw. Maar later kom je ongeveer in dezelfde gebieden, niet veel sneeuw voor nothrend...
    4. Het kost 2 maanden voor 30 euro prepayd kaart in de winkel. Via de wow site via iDeal word het goedkoper naarmate je meer maanden in een keer koopt (maximaal 6)
    5. De zin is dat je blood elf of dranai kan maken maar voor classes maakt niet uit dus het enige is dat je er anders uitziet....

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan als je lvl 80 bent in alle gebieden komen, ongeacht je race/class. Het is in sommige gevallen dan natuurlijk wel mogelijk dat je wordt aangevallen door de andere Faction omdat je in vijandig gebied bent (PvP Flagged)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is dus zeker niet waar!

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Is het mogelijk dat gister de Midsummer Fire Festival is gereset?

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Zou goed kunnen. Las toevallig gisteren bij het inloggen dat er problemen mee waren.

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik was gisteravond rond 12 uur nog online dacht dus ff die SW en IF fires te stelen, had Exo. en Darn. al 2 dagen ervoor gedaan. Moest ik die dus weer opnieuw doen :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina