[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben nu nog niet zover, maar wil eigenlijk wel eens iets vragen;

Ik ben als de dood om iets belangrijks te missen (een item, een wapen etc);
    hoe doen jullie dat? de officiele guide erbij? Een bepaalde site? Meerdere sites?

En ik heb ergens gelezend at je alles moet bewaren en niets verkopen voor bepaalde achievements te unlocken, maar als je iets moet wegdoen/verkopen om een quest te doen, wil dat dan zeggen dat je twee van dat soort items moet hebben? 1 voor jezelf, een andere om te verkopen/ruilen?

Met andere woorden; moet je van ALLES 1 exeplaar in je bezit hebben om de achievement te unlocken?

2. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0

Ik zou gewoon googlen naar Star ocean: last hope Guides. Zullen vast wel een paar op het net rondzwerven. Ik gok dat IGN vast wel een paar heeft

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb deze gebruikt toen ik vast kwam te zitten en ik heb nog een aparte guide gevolgd voor de private actions.

Ik ga straks nog een playtrough doen voor de 100% quest achievement en de Universe difficulty achievement.

De 100% weapon en monster data, 100% chest, 60% item creation en 50% battletrophies ga ik nu aan werken samen met de colosseum bezigheden. De meeste rest laat ik zitten.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk eens op xbox360achievements.com. Verder gebruik ik daar de guide van gamefaqs bij die Ypuh geeft en heb ik de Offcial Strategy guide voor maps enzo.

Voor 1000 gamerscore heb je sowieso een guide nodig!

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Hmm, ik zit nu al op de 60 :eek:

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb nu DE manier gevonden om te grinden. 12 levels in 2 uurtjes ;d. (Van 68 > 80).

Synth al je necklesses en wapens met Curry Rice, haal je bonus board vol en duik het Colosseum in om survival te doen. Circa 275-325k EXP in 20 minuten :).

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Morgen eens proberen.

Edit: Hoe krijg je trouwens 80% exp per character? Ik heb nu 40% EXP op m'n wapens. Waar komt die andere 40 vandaan?

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hier weer dezelfde boss als een paar posts terug, nu echter met lvl 90-94 characters, gesynthe equipment en binnen 5 minuten!

(En een betere foto)

Main party is nu:
    Arumat lvl 97
    Meracle lvl 94
    Reimi lvl 93
    Sarah lvl 96

Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Aaah, je mag niet spoilen :+

Ik ga je toch wel inhalen, ben ondertussen alweer level 70 en heb de game nog niet uit }:]

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Humz... Ja, het is wel een beetje character spoil he :mad:... Maar er zijn toch maar 4 mensen die dit topic lezen.

11. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Aaah! Ypuh. Had hem in een spoil gezet:{

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Boeit toch niet veel? En ik denk dat hij er gewoon niet bij na gedacht had dat het een spoiler kon zijn!

13. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    morgen weer eens veder spelen heb er weinig tijd voor gehad

14. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga nu met deze game beginnen. Ik ben erg benieuwd. Ik ga er nu ongeveer 2 uur voor zitten. Dus, mijn eerste ervaring met deze game zal niet al te lang zijn. Van het weekend heb ik meer tijd. Als ik al hoor dat je dungeons niet in minder dan een uur kan uitspelen, is het absoluut geen game voor tussendoor.

15. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Ben erg tevreden met deze game. Na twee toch wel redelijk teleurstellende square enix games nu wel een topper.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Vooral in het begin zijn de dungeons korter dan een uur, hoor. Alleen de laatste duurt echt lang. Voor de rest valt het allemaal wel mee, en ik zoek alle chests en vecht met elk monster in de dungeon.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    The Last Remnant vond ik zelf niet geweldig... Bij Infinite Undiscovery moest je even door de slechte dingen heen kijken, maar dit was zeker geen slechte RPG. Sterker nog, het is eigenlijk gewoon Star Ocean, zonder een aantal kleine vernieuwingen en een nieuw verhaal. SO4 is momenteel de beste (niet-turnbased) RPG op de 360, voor mij gaat deze tot nu toe boven alles!

Het begin is inderdaad niet geweldig. Het begint allemaal wat traag en misschien niet geheel zoals jij het wilt, maar halverwege tot het einde en alles erna is echt geweldig! Ik heb de game uitgespeeld, zit nu ongeveer 75u in het spel en ben nog lang niet van plan de game aan de kant te leggen!

Ik ben nu aan de gang om een optionele eindbaas te verslaan, maar om daar te komen kost al dagen. In de tussentijd zijn er ook nog veel 'extra' opties die zeker het spelen waard zijn en natuurlijk de 100% chests e.a.

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren een stuk gespeeld. Ruim een uur. Zit nu op het eerste planeet na een crash. Die tutorial over het battlesysteem duurde best lang. Al denk ik niet dat ik bijv. die blindside zal gaan gebruiken. Daar zal ik teveel fouten in maken gok ik.

Al met al moet ik zeggen dat de filmpjes, de style etc. mij wel liggen. Ik ga vanavond weer verder. Hoe het met het verhaal zit, nou. Ik ben wel nieuwsgierig wat er op de eerste planeet zit. Ik hoop dat dat mij wel blijft trekken.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had al 3 uur gedaan over de eerste planeet voordat ik bij een savepoint kwam.

Persoonlijk vond ik Infinite Undicovery en Eternal Sonata beter. Vooral omdat ze iets meer variatie hebben.

20. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben weer een stukje veder mijn teller staat nu op 10 uur

Deel Deze Pagina