Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Morgen?? Welke gameshop heb jij?:9

Officieel komt ie vrijdag uit.
    Ik heb alvast een weekje vrij genomen volgende week, kan ik mooi deze en Star Ocean flink spelen!:thumbs:

2. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bij dimension plus staat sinds kort ook de 23 e bij release datum....

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Inderdaad....weird.

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    @ cable : mijn gameshop is dimensionplus

5. PsychoBoyJack

Leuk Bevonden:
    4
    Umh ...ok, zojuist weer Dimension Plus getjekt, en nu staat ie dus bij ''nieuw binnen'', en bij het spel zelf is al de release datum verwijdert, maar staat als overal nog als '' niet voorradig''... ik zou het wel ff in de gaten houden vandaag....

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    betekent waarschijnlijk dat ze hme wel binne hebben bij hun distribiteur maar dat hij nog op lokatie moet arriveren.

7. PsychoBoyJack

Leuk Bevonden:
    4
    Dat denk ik eigenlijk ook wel ja..... maar goed, dat ie dus echt vanaf morgen te koop is nu toch wel een stukkie zekerder geworden.

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond maar even bestellen dan! :D

9. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist een meeltje gehad van Dimension Plus dat ie binnen is. Had deze al een tijdje in de pre-order staan. Verwacht dat ze em morgen versturen.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    *kijkt jaloers*

11. Ketchup

Ketchup Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En, heeft iemand hem al? Bij Dimensionplus staat hij nog steeds al 'niet voorradig', ik had ze gisteren nog gebeld maar volgens diegene achter de telefoon zouden ze hem gewoon 26 juni pas binnenkrijgen. 8)

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ga hem zo ophalen. Ben nu aan het studeren

Had gisteren dimensionplus gebeld om even snel te reserveren en vijf minuten later kreeg ik mailtje dat de game binnen was (ze kregen nog lading) dus als je gewoon even belt hebben ze hem vast wel. Je moet alllen wel reserveren want de eerste lading was al uit de deur.

13. Ketchup

Ketchup Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, had al gereserveerd in de zin dat ze er een voor me apart leggen en dat ik hem kan ophalen als ie uitkomt. Ik bel nog maar een keertje dan, maar wil niet al te stalkerig overkomen xD

Nou, gebeld. Eerst konden ze m'n achternaam niet vinden, toen moest ik m'n postcode opgeven. Toen zei ik dat ik hem eergisteren gereserveerd had, maar zij zeiden dat ze hem niet op losse voorraad hebben en dat ze net genoeg hadden om alle reservering te voldoen. Ja hallo, ik heb hem ook eergisteren gereserveerd? Leuk, Dimensionplus, leuk >.> Wat heeft reserveren dan voor nut?

Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    blijkbaar hadden ze zoveel reserveringen! ik heb hem gisteren gereserveerd en toen hadden ze de eerste lading al weg gedaan en wachte was het op de nieuwe die gisteren binnen kwamen.

15. Ketchup

Ketchup Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel reserveringen? Ik heb daar in de winkel nooit meer dan 4 mensen tegelijk gezien. maar goed, ik bel vanmiddag wel weer, om te vragen wanneer ik hem dan kan ophalen ofzo. *zucht* Van dit soort dingen kan ik gefrustreerd raken xD

Nu staat er op de site 1-5 werkdagen en postorder voorradig. Leuk.

16. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Online reserveren behoort ook tot de mogelijkheden... ;)

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Gisteren binnen gekregen en ben nu 8 uur verder :D Tot nu toe zijn mijn verwachtingen op elk punt waar gemaakt. Maar moet niet alles nu al verklappen natuurlijk :p

18. Ketchup

Ketchup Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag krijgen ze hem waarschijnlijk weer binnen. Ik was net degene die er buiten de reserveringen was gevallen. Vreemd, iemand die hem gister reserveert krijgt hem wel, ik niet xD Hopelijk krijgen ze hem vrijdag wel, anders wil ik 50% korting ofzo.

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    welke shop heb je hem besteld? ik hier in delft dus misschien krijgt elke winkel een aantal aantallen en spelen al die boeren in delft gewoon dit soort spellen niet.

20. Ketchup

Ketchup Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook in Delft. En jij hebt hem gisteren besteld? Vreemd. Misschien zijn ze glashard aan het liegen tegen me ofzo en is het bestellen gewoon fout gegaan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina