Ik zit te twijfelen op het drumstel van World Tour aan te schaffen. Nou vroeg ik mezelf alleen af hoe hoog dat ding is? Want met een beetje geluk kan ik hem dan onder m'n bureau zetten als ik hem niet gebruik. Of hoe doen jullie dat als je hem niet gebruikt, telkens in en uit elkaar halen?
Je kan 'm zo inschuiven dat ie wat lager wordt. En dan past ie wel onder een bureau denk ik (heb zelf geen drums hoor ).
Onder mijn bureau past ie niet en ik ga nu ff voor je meten hoe laag ie kan. EDIT: op zijn laagst is ie 73 cm. bij mij. Ik heb echter geen retail versie dus mijn cymbals kunnen er niet af. Als je die er af kan halen is ie 67cm.
Mijn bureau is natuurlijk weer 71cm hoog. Als ik die cymbals eraf haal past hij er wel mooi onder. Maar super bedankt voor het opmeten. Binnenkort kan ook deze jongen lekker rocken op zijn drumkit.
Haha geen probleem hoor. Een vriend kwam binnen vandaag en vroeg of er een lilliputter op me drums gespeeld had omdat ie helemaal was ingeklapt.
Gisteren weer eens Guitar Hereo Aerosmith uit de kast gehaald. Lukt het me helemaal om vlekkenloos de expert tour uit te spelen, blijf ik hangen op 85% bij het laatste k*t nummer! Het is me nou nog nooit gelukt een GH op expert uit te spelen, omdat er altijd een nummer tegen het einde komt wat onmogelijk is voor mij. Bah!
Weet niet hoelang je hem al hebt, in verband met garantie? Maar anders even terug naar de winkel kan ook nooit kwaad.
Wellicht dat iemand mij hiermee kan helpen, Ik zoek een goede set met beschermpads voor mijn World Tour Drumstel. Weet iemand of deze bestaan (ik vind ze alleen voor Rockband namelijk), en zo ja waar deze te bestellen zijn. Alvast bedankt!
Ik heb een probleem met mijn drumkit. De controller disconnect steeds na een max. 30 seconden. Ik heb nog genoeg batterijen(gister pas gekocht). Iemand een idee wat het probleem is?
Hoe lastig is het om World Tour met gitaar uit te spelen op expert? Ik heb nog nooit de single player career uitgespeeld en ik moet toch overnieuw beginnen. Waarom niet gelijk op expert om gelijk alle career achievements te halen denk ik dan? Zijn er nummers bij die echt onmogelijk zijn? De tracklist is nogal tam in deze game volgens mij. Ik weet dat B.Y.O.B erin zit en dan heb ik volgens mij daarbij ook gelijk het lastigste nummer te pakken. Ik zou graag dus op expert willen spelen, maar ik ben zo bang dat ik dan net zoals bij GH2 en GH3 op één of twee nummers blijf hangen tegen het einde. Is deze GH2 en 3 moeilijk, of GH Aerosmith moeilijk?
B.Y.O.B is een eitje, gewoon alt-strumming, ik denk dat je vast komt te zitten bij Hot For Teacher, als ik zo je post lees.
ff een vraagje van een beginner.... klopt het dat niet alle nummer direct beschikbaar zijn?? op de verpakking staan namelijk een hoop meer nummers als dat ik in de lijst terug vind... moet je die eerst vrij spelen ofzo?? alvast bedankt! Groetjes, Peter
Ja, je moet zeg maar de career uitspelen en dan heb je alle songs unlocked. Op elk willekeurig instrument. Dus niet op alle instrumenten. Maar gewoon 1 keer de career uitspelen.