heej, ik heb alle car pascks van forza 2 gedownload, maar ik kan geen extra autos kopen. wie weet hoe dit zit en wie weet hoe ik dit kan oplossen. greatz JS
Kun je auto's niet kopen in de Auction House, of in de career, of in allebei niet? Kun je alleen de DLC auto's niet kopen, of alle auto's niet? Mogelijke oorzaken - Je hebt geen credits meer - Je garage zit vol -->verkoop er een of een paar en probeer het dan nog eens - Iets anders Deze gaat waarschijnlijk snel gesloten worden. Vraag het in het centrale FM2 topic.
Je hebt te weinig credits of je wagenpark is vol denk ik. Voor verder vragen over Forza kan je hier terecht. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109422&highlight=forza 2 Edit: Wat Mazda zegt dus.
ik heb genoeg geld, ik heb maar een paar auto's. ik kan nu niet meer online voor een tijdje. dit is allemaal in carreer
Je moet toch internet hebben om dlc's te gebruiken? Of bedoel je dat niet met dat je niet meer online kan?
ik heb ze (volledig) gedownload. Toen heb ik de box afgesloten, verhuisd naar boven om te gaan gamen. dan zouden ze toch moeten werken? of kan dat alleen maar online?? graetz...JS p.s. wat zijn dlc???
Ik kan de DLC ook niet gebruiken als ik niet op LIVE zit aangesloten, beetje vaag, maar dat gaat dus niet nee.. DLC betekent DownLoadable Content, dus die carpacks
Ik kan de march car pack niet eens downloaden, na 1 procent zegt ie , download completed en wat je gedownload hebt is ook nergens te vinden op de Harddisk. Ik heb het al vele malen geprobeerd om de content opnieuw te downloaden , maar het iedere keer hetzelfde. Heb ook al contact gehad met Microsoft ,maar die hadden ook geen oplossing.
dus als ik het goed begrijp, moet ik internet verbinding hebben met mn box, om die autos te kopen? dan kan ik de autos in carreer maar ook online gebruiken???
Had ik ook , tijdelijk geen internet en toen kon ik fm2 niet opstarten met mijn profiel ivm dlc. Beetje wazig geregeld helaas maar het is niet anders..
Goed, het antwoord is gegeven. Je moet dus verbinding hebben met het internet om je carpacks te mogen gebruiken. Dat maakt deze thread nu dubbelop t.o.v. de originele Forza 2 thread. Ik wil iedereen die nog vragen heeft dan ook verzoeken om verder te posten in de thread die Hybrid hierboven gelinkt heeft. Deze gaat op slot.