[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ben ondertussen alweer level 75. Morgen of overmorgen de game maar eens uitspelen. Eerst nog eventjes lekker levelen in het colosseum, dat is nog fun ook!

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    LO of SO? Welke vind je beter/leuker etc?

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ze zijn allebei leuk op hun eigen manier. Ik zou echt niet kunnen kiezen tussen de twee.

Overigens zijn er twee hele irritante fouten gemaakt bij Star Ocean:

1. De Englse stemmen van sommige characters zijn te irritant voor woorden
    2. Post-game quests doen is zwaar irritant omdat je moet wisselen van cd als je van bepaalde planeten naar andere planeten gaat. Dit is een typisch voorbeeld van slecht design.

4. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag vanmorgen dat ik een mailtje had...
    Star Ocean: The Last Hope gewonnen op een site :D

Dus binnenkort kan ik hem ook spelen :)

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe winnen jullie toch altijd die spullen? Welke site was dat dan?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Houdt je realtime RPG of Turnbased. LO is imo gelijk aan de FF games.

7. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of je links naar concurrenten mag posten hiero, maar gezien dat dit forum wel chill is denk ik dat het niet zo erg is.

Het was op Gameparty.nl. Ze hadden net 75.000 leden, en toen hielden ze een prijsvraag. Was er een lijst met games en goodies, en ook een ticket voor Campzone. En je hoefde alleen 3 dingen in te vullen die je graag zou willen winnen.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Hij heeft LO al en daarnaast kraak jij sowieso toch Star Ocean af op de eerste paar uur gameplay.

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Er zijn inderdaad maar een stuk of 4 mensen op dit forum die SO:TLH liefhebben, toch zonde dat deze rpg een beetje ondergewaardeerd word hier.

Wat vind je van deze (Colosseum spoil)!? Was je waarschijnlijk al opgevallen, maar toch!

Overigens heb ik ook nieuwe boog voor Reimi. Nog niet gesynth, maar ik wil er geen +EXP op, maar liever iets van +72% attack ofzo ^^. (Met potent attack seeds x4). Mijn characters zitten nu zo tegen de level 150 aan! En ik ga al aardig richting een nieuwe achievement :D.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Zo is het altijd met RPG's.

Heb echt het idee dat dit een FPS, free roam/sandbox forum is soms.

Mij likt Star Ocean ook leuk. Maar TO Vesperia lijkt mij leuker. Ik haal deze later via xbazar of als hij goedkoper is

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En zeker met JRPG.

Ik wilde hem vanaf de release halen, maar ik heb niet zoveel tijd en beetje geld sparen voor de vakantie, dus na de vakantie kan ik hem voor een mooi prijsje halen.

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoezo, de topic loopt toch goed? Gewoon enthousiast zijn over de game, meer kun je niet doen.

Het (J)RPG genre is gewoon niet aan iedereen besteed. Je zult er tijd in moeten investeren. Er zijn hier veel casual gamers en die spelen liever shooters, die over het algemeen lekker wegspelen en niet te lang in spellengte zijn. Je hoeft er ook niet bij na te denken. ;)

Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet bijna zeker dat ik deze game ga halen.
    Ik heb mijn baantje bij de plus, mijn zakgeld ( en mijn verjaardag) is onderweg, dus ik kan wel wat geld spenderen op SO: TLH.

Ik ga het toch voor de zekerheid bij GameMania gebruik maken van TryBeforeYouBuy-service. Sinds ik pros en cons over het battle-systeem hoor, wil ik het wel even zelf meemaken om het zo te zeggen. Maarja, vinden jullie het de volle prijs waard? Oo

14. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Hou op zich wel van JRPG's, maar het probleem is dat ik ze bijna nooit uitspeel.
    Meestal heb ik het na een uurtje of 30/40 gezien en leg ik de game weg. (en als je eenmaal "uit het verhaal" bent is het verdomd lastig om en weer in te komen).

Neem bijvoorbeeld Lost odyssey; heb vet veel tijd gestoken in levelen op disc 1 en ben gekomen tot ergens halverwege disc 2. Vond het een super leuke game, maar op een gegeven moment ga ik wat anders spelen en kom ik nooit meer terug. :'-(

Zelfde verhaal geldt voor een hele generatie half uitgespeelde ps2 rpg's (Star Ocean, Final Fantasy X-2 & 12, Megami Tensei serie etc...) die stof liggen te happen in de kast. =(

15. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Net alanaire (castle ofzo) gecleared. Leuke dungeon met die lichtstenen. Boss was echter een eitje. Maar ja, een van de eerste echte dungeons en heb aardig wat gelvled. Lvl 17 nu. Nog een lange weg te gaan :)

'kay!

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat was dan ook niet echt een echte boss :p

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang kun je over het spel doen als je main focus de main story is?

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik gok dat het dan zo'n 35-40 uur in beslag zal nemen.

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nee, ongeveer 55-60 uur... Of je moet ook gewoon elke chest negeren, totaal geen intresse tonen voor private actions en bepaalde cutscene's skippen.

Wil je ook nog door de optionele dungeons, dan kun je ongeveer 150~ uur aan speelplezier verwachten. Momenteel zit ik iets boven de 80 uren en heb ik het einde van de eerste optionele dungeon in zicht.

Ik ga morgen ook eens de 100 bunny race achievement halen :). Wanneer ga jij die doen ModderEtter?

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Hij zegt toch ook met de focus op de main story ;)

Deel Deze Pagina