[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het is gewoon de aard van de mensen dat wanneer je een kistje ziet staan, dat die open moet! Dat kost alweer 20 seconden extra en dat heeel vaak! Dus dan kun je minstens weer 3 uren bij jou genoemde aantal optellen ;d.

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren nog een klein stukje gespeeld. Helaas ging ik dood & ik had tussentijds niet het spel opgeslagen. Toen had ik er geen zin meer in. Ik vind de gevechten wel vet gedaan, alleen is je MP echt snel leeg.

Daarnaast probeer ik veel gebruik te maken van Blindside. Als ik dat onder controle heb, kan ik heel veel damage besparen.

3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Vier mensen maar, zullen er vast wel meer zijn. Ben er ook volop mee bezig maar voel me niet geroepen om mijn dagelijkse vorderingen te posten.
    Vind het echter wel een heerlijke rpg, maar wat een tijd gaat hier inzitten zeg.
    Ben nu bijvoorbeeld bezig met ''kill 999 insects'' voor Faize. Na twee avonden achter elkaar ben ik nu pas op 750 ongeveer. Ga wel voor de 1000 punten.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Battle Trophies laat ik wel ff zitten tot de volgende run. Je moet m toch minimaal 3 keer uitspelen en iig de Battle Trophies gaan mee naar de volgende runs.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Tsjah... Je word gecapped op lvl 200, als je 50% van de BT op die character gehaald hebt, gaat die cap omhoog tot lvl 255. Voor de EQ heb je wel level 255 nodig.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vinden jullie de game beter dan bijv....Infinite Undiscovery? Ook las ik dat het begin niet geweldig was, en later echt heel goed word...vinden jullie dat ook?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja en jij kun hem alleen dus hemel in prijzen dus wat wil je nou zeggen?

8. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een half uur gespeeld, kan dus nog niet echt een indruk geven.

Wat ik wel een probleem vind (misschien bij andere ook):
    Ik heb een kleine TV. Zo'n 15" beeldbuis ding. Geen breedbeeld, en ik gebruik de scart aansluiting. Ik speel dus al mijn 360 spellen op die TV.

Sommige teksten in het spel kan ik echt NAUWELIJKS lezen. Ze zijn echt heel klein en een beetje blurry. Dit had ik trouwens ook met Halo Wars. Bij andere spellen heb ik dit niet. Bij Mass Effect kan ik bijv. de omschrijvingen van een item goed lezen.

Is dit op te lossen? Of moet ik andere kabels gaan halen, die Advanced Scart ofzo?

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Komt gewoon door de TV. Heb er zelf ook wel eens last van, de meeste games worden gewoon gemaakt voor HD TV's. En daardoor zien teksten er soms erg klein uit op oude TV's.

10. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan pap maar over halen om een nieuwe te kopen.
    Hij zou me een gitaar kopen als ik over ging... Nou ja. Gitaarspelen zonder les is toch moeilijk.
    Dan maar een nieuwe TV + HDMI kabel:+

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik wil zeggen dat je na een paar uur spelen geen goed oordeel kunt geven over de game. Vooral niet over een (j)RPG. Als ik het een matige game zou vinden na deze 50 uur zou ik dat ook duidelijk naar voren brengen, maar dat is het niet. Het is gewoon een heel goede game, net als LO.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En eerst was je ook wat negatiever toen je net begon. ;)

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Daarom juist. Eerst doorspelen voor uiteindelijke conclusie en dan pas echt zeuren.

En dat heb ik ook gezegd. Het begin valt wat tegen, maar daarna wordt het steeds beter. Ik weet zeker dat ie de game zelf ook geweldig zou vinden als hij doorspeelt.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had hetzelfde met Fallout, durfde het niet aan om hem op de release te halen, dus heb hem een paar maanden later gehaald. En de eerste dag dat ik hem speelde stond ik op het punt om hem terug te brengen, maar ik zei tegen mezelf dat het een RPG is, en heb toen door gespeeld. En het is me favoriete game geworden van het afgelopen jaar.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vond het begin anders behoorlijk epic ;d. Het moment dat je uit de vault stapte!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat was tof maar als je dan buiten bent en dan in het diepe wordt gegooid. Dat heeft veel mensen afgeschrikt, daarom heb ik toen ook het advies gegeven aan veel mensen om door te spelen, want die stonden net zoals ik toen, op het punt om het spel weg te leggen.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat mij wel opviel in Star Ocean filmpjes was hoe houterig het poppetje loopt..het is misschien geen big deal...maar toch zag dit er aardig slordig uit. Maar nog steeds heeft niemand gezegd welke beter is (volgens hun) ...deze of Infinite Undiscovery?

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik denk dat het een moeilijke vergelijking is (Bijv. Oblivion <-> Fallout :cool:. Het genre & gameplay is ongeveer gelijk. Alleen de hele setting is anders.

Ik denk dat Star Ocean iets beter is, omdat het battle systeem beter is uitgewerkt & wat diepgaander is. Alleen dat is natuurlijk iets wat je moet liggen.

Het is meer een gevoelskwestie welke beter is.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik gaf in mijn post ook helemaal geen commentaar op welke game dan ook. Ik vroeg alleen of hij liever een turn-based of een realtime RPG speelde...

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De battles zijn dus ook leuker om te doen? Want in IU had ik toch vaak het idee dat ik tegen een stuk hout aan het slaan was ofzo...vijanden reageerden niet echt goed erop als ik hun een tik verkocht...zeg maar. Het werkte wel,maar niet echt ideaal. Is dit beter in SO?

Deel Deze Pagina