De datum dat ik naar Frankfurt reis voor Bruce Springsteen in concert. Kan ik dat weekend de game mooi spelen. Echt zin in. Ik verwacht echt dat het een hele goeie game is, en A.I. die dan niet super is...boeit me niet. Die is in genoeg games nog altijd niet je van het..maar klagen doe ik daar niet over. Super tof sfeertje zit er in deze...aan de trailers te zien. En dit keer lijkt de MP mode ook zeer interessant.
Daarom is het ook heel goed ie in Juli uitkomt..en niet pas straks tegelijkertijd met een game als Modern Warfare 2...waar dan vrijwel echt iedereen met z'n bek op Live zit
Ja midden in de zomer is een goed idee...middelmatige online games houden het vaak 2 maanden vol helaas.
Er moet even een lijstje in de startpost komen voor alle MP spelers . Ik ga iig wel online. Op de een of andere manier denk ik dat niet heel veel mensen dit gaan spelen.. 8 pagina's maar? Beetje weinig...
Je kunt zeggen wat je wil, maar beter dan september/oktober/november... waarom? Halo 3DST Modern Warfare 2 Geen hond die je dan COJ ziet spelen hoor...
Zit ook wel iets in, maar in de zomer wordt sowieso minder gespeeld en veel minder games verkocht. Voordeel dan wel is dat er ook minder games uitkomen.
Heb de game vanavond gehaald bij de MM Rotterdam Centrum, ze zijn nog open tot 24.00, dus mocht je in de buurt wonen en je wilt hem, ga er even langs
ja stond er ook van te kijken, zal wel even een fotootje uploaden om te laten zien dat ik hem echt heb
Klopt wel.. Haha, ik zag m vnv ook al liggen bij de MM in Hengelo Ik wou m bijna kopen, maar ik wacht ff liever wat reviews van IGN en jullie af