Apple / Mac - [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Nieuwe MacBook Pro 15'' die ik hopelijk volgende week ga bestellen:)

Zat al tijdje te dubben tussen de 13 inch en de 15 inch. Uiteindelijk toch maar voor deze gegaan ook vanwege een sneller werkgeheugen.

Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  2. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ding, maar je kan er toch ook gewoon kiezen voor een sneller werkgeheugen in een 13 inch? Als de schermgrootte je niet uitmaakt is dat wel voordeliger:)

3. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er verschil in snelheid van werkgeheugen dan? :confused: Ik heb ook 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM in mijn 13" zitten.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Heb net even 13' opgemeten en dat is toch wel vrij klein:9. En krijg hem voor mijn studie volgend jaar dus voordeel maakt niet zoveel uit :cool:.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb mn shit binnen en dat scherm van die iMac is groooooot joh :p Maar het OS werkt echt chill, veel makkelijker dan Windows. Het installeren van het besturingssysteem was in een paar minuten klaar en bij windows duurt dat uren.

De MacBook heb ik nog niet aangehad, dat doe ik straks wel. En mn sleeve voor de MacBook en de Logitech MX Revolution muis komen later nog. Ik hoop wel snel, want ik vind die Mighty Mouse echt kut.

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, neem van mij aan, als je hem dagelijks mee moet leuren, dan krijg je er straks spijt van dat je de 15" hebt genomen. Niet dat dat nou zo enorm veel scheelt (een halve kilo), maar een grotere laptop moet in een grotere tas etc etc. Als ik dan weer dagelijks zie hoe iedereen loopt te chagrijnen met hun 15 of 17 inch laptops, dan ben ik toch blij met mijn 13" Macbook.

Weet niet wat voor studie je gaat doen, maar als het enkel voor Word gebruik (e.d.) is, is klein fijner. Niet Netbook klein, dat is echt te klein.

Laatst bewerkt: 25 jun 2009
  7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb zelf de 17" macbook pro. Maar het maakt mij niet zoveel uit dat het iets zwaarder is. En dan is zon groot scherm toch wel fijn.

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, het ligt er maar net aan natuurlijk, wanneer je veel moet reizen is een kilotje meer altijd irritant. Aan de andere kant heb je gebruiksgemak. Ik zou "euro's vs nodig" toch even goed afwegen.

En het scheelt natuurlijk per opleiding. Wanneer je een tekenprogramma gaat gebruiken, dan is groter fijner.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je kunt ook net als mij doen :p Koop een iMac (voor thuis, lekker groot scherm) + MacBook (voor op school, makkelijk mee te nemen). Kost evenveel als 1 MacBook Pro 17".

10. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

Lol die mighty mouse vind ik ook niet je van het. welke mouse is nou echt goed? ik kom van windows.. :x Apple is briljant maar ik wil wel een fatsoenlijke mouse!

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Daarom heb ik er een Logitech MX Revolution erbij gekocht. Volgens mij is die echt baas.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vraag me af of ze de mighty mouse ooit nog eens echt durven aan te passen. Heb er zelf niet zo veel mee gewerkt, maar de keren dat ik die muis in mijn hand had, vond ik hem niet fijn werken / in de hand liggen.

13. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Dat is wel nice, wat heb je ervoor betaald? is die bluetooth of? En top dat ie ook mac compatible is :D

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor m'n iMac heb ik de Logitech MX620. Heerlijke muis
    Voor m'n MacBook heb ik geen muis, gewoon trackpad.

En over de MacBook 13". 13" is een heerlijke maat om mee te werken. Zelfs Photoshop en Illustrator kun je er perfect op. Verkijk je niet op de aantal inches..resolutie is veel belangrijker en die is gewoon prima bij de MacBook.

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zelf bij de Mighty mouse meteen de volgende dag terug gebracht naar de MM.

Heb nu een witte mouse van het merk Elecom.

De MM had laatst een mooie Bluetooth muis in de aanbieding , maar toen het merk (M$) zag stonden mijn nekharen overeind.
    Apple en M$ vind ik persoonlijk een goede combinatie :+

Ik altijd eerst bij de Logitech muizen alleen heeft de MM hierin niet veel keus.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb de mighty mouse, maar het is gewoon veel mee werken. Alleen wordt mijn volgende muis geen mighty mouse. Denk gewoon een logitech.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Opzich is er niets mis met de Mighty Mouse, hij is alleen te plat waardoor je last krijgt van je hand na verloop van tijd. Maar qua muis is hij best goed vind ik. Het scrollballetje blijft heerlijk om te gebruiken.

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Er waren eerst wel problemen dat de verbinding soms ineens wegviel. Maar volgens mij is dit pas gefixed met die bluetooth update.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb geen ervaring met de Bluetooth versie, alleen met de bekabelde versie.

20. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    De Mighty Mouse heb ik gekregen voor mijn werkplek van het werk, maar ik vind het niks. Inmiddels gebruik ik een andere (logitech) en is de muis na een collega gegaan. Ik vind ze totaal niet lekker in de hand liggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina