Ik heb 2 losse sims in een huis gezet. een mannelijke en vrouwelijke. Ze hebben nu romantische interesse in elkaar en kunnen ook al alle opties met elkaar doen. hoe zorg ik ervoor dat dit zegmaar echt een stelletje wordt?
Zou er zelf ook niet in willen wonen. Toch jammer dat er hier geen glazen dak is zoals ik wel had in de sims 2. Dan had het helemaal leuk kunnen worden. Heb het nu iets uitgebreid met een garage ernaast. Het is nu ook helemaal ingericht. Misschien straks of morgen dan maar eens spelen in dat huis. Daar ben ik nog niet aan toegekomen. Hebben jullie trouwens ook problemen met het veranderen van de stijl van het meubilair? Ik wilde mijn keukenkastjes zwart hebben dus ik dat helemaal veranderen. Blijken ze uiteindelijk in het spel gewoon wit te zijn totdat ik er met mijn muis overheen ga om ze te selecteren. Dan worden ze wel de juiste kleuren zoals ik hem had gemaakt. Beetje raar.
Heb ik hier ook niet voor elkaar gekregen, ze konde wel neuken en kinderen enzo, maar trouwen ho maar
Ik zal dan ook maar eens wat fotos posten. Ik plus mijn man opgemaakt voor de foto: Hier nogmaals in onze werk kleding (ik ben ondertussen overgestapt naar de Law Enforcement Carreer en zit bij de Special Forces, dus geen Mad Scientist meer.) Begin huis dat beetje opgedirkt is en kleine uitbouw: Met een bovenverdieping erop: Na de verhuizing de oprit met voorkant van het huis: De zijkant met open ruimte voor nog een vijver met een picknick plekje: Andere kant huis + moestuintje:
nee. heb ze allebij tegelijk gemaakt en ze niet aan elkaar gelinkt. het zijn dus gewoon roommates. heb ze alleen hele tjid met elkaar laten flirten etc. ze kunnen nu idd gewoon alles doen(woohoo, kind krijgen etc) maar ben nog geen trouw optie tegen gekomen. en waar zou ik die optie kunnen vinden?
Nice nice. Ik zal ook eens pica's maken van mijn nieuwe huisje zodra ik de sims weer geinstalleerd heb.
Hihi thanks voor de opmerkingen. Heb em inderdaad zelf gebouwd. Ik zal later ook nog wel fotos van de binnenkant maken van de kamers. ^^
Oude foto van m'n huis die ik toevallig had gemaakt een keer. Ik maak wel n keer nieuwe foto's zoals ik beloofd had.
welke optie moet ik trouwens kiezen als mn characters 100% verliefd zijn maar nog geen officieel koppel?