[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Huh, dan zeg je sorry maar dan doe je geen spoiler :confused: :p

Ehm, volgens mij heb je dan met je kind gewoon netzoiets als met je vrouw/man. Gewoon een personage.

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij wordt je baby pas een kind als je
    naar de spire bent geweest

Spoiler niet openen als je Garth nog niet hebt ontmoet.

3. eggbird

eggbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje. zou iemand me een keer kunnen helpen met die hero-doll achievement??? ik krijgt t maar niet voor elkaar om iemand te vinden met die dolls... (K*T dingen)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt me sterk :+

Want je gaat er maar 2 keer naartoe (en je doelt op die ene keer waar al die jaren overheen gaan) en dan zouden de baby's die je daarna krijgt dus nooit meer kinderen kunnen worden ;)

6. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wel hoor, als je kids hebt daarvoor, worden ze pas groot als je er vandaan komt. Daarna duurt t gewoon aantal ingame dagen.

7. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn! nu weet ik dat er een Garth is...
    grapje:+

Laatst bewerkt: 25 jun 2009
  8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Haha ja oke.... maar het is niet zo dat ze daarna forever baby blijven :b:
    Nu ik trouwens terugdenk aan Fable II, best van genoten toch wel een van de leukste avonturen die ik gespeeld heb!

9. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk avontuur ja...maar veel te kort naar mijn mening
    ik had toevallig 2 dagen vrij en toen was ie ook al uitgespeeld

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik had niet toevallig 2 dagen vrij.
    Daarnaast heb ik het heeeeeeeeeeel rustig aan gedaan. Beetje natuur ontdekken geheime gangen etc. Jobs. Stad overkopen. En

voordat je naar the spire gaat, vroegen ze van "je komt heel lang niet terug ben je er klaar voor", dus toen ben ik zeker nog paar uur dingen gaan doen, zoals gezin stichten, sidequests enzo.. omdat ik dacht misschien duurt het weer hele tijd voordat ik terugkom.. duurt die missie maar half uur 8)

11. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je m in 2 dagen hebt uitgespeeld dan ben je of enorm gaan rushen door het verhaal heen, wat mijns insziens toch de verkeerde manier is om dit spel te spelen..
    Of je speelde minstens 10 uur per dag;)

12. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo heb eindelijk fable 2, ik heb wat huizen gekocht? maar maak er niet echt veel winst mee?:'-(

13. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    met een huis opzich maak je ook geen winst;) je moet bedrijven kopen daar maak je winst mee:9

14. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon langzaam maar zeker alles opkopen, als je snel meer geld nodig hebt gewoon tijd gaan werken of je xbox een dag aan laten staan met fable erin, dan schiet het ook op:D

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik zet altijd direct mijn eerste huis bij de Gipsy camp te huur. Als ik wat geld heb begin ik met het kopen van de kleine kraampjes op de brug van Bowerstone. En werk zo naar binnen. Tot de wat grotere kraampjes. Dan spaar ik tot ik de Bowerstone Cafe kan kopen want die brengt het meest op. :+ (kleine tip als je op begin aan geld wilt komen)

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Hoeft niet. De game geeft het geld namelijk tov de system time ;)

17. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is valsspelen:'-(

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Natuurlijk niet dat is realistisch ;)
    Als je in het echt een winkel hebt en je bent er een dag niet verdien je toch ook gewoon geld (er vanuit gaande dat je wel personeel hebt:+).

19. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Fable 2 is toch een RPG?
    Is dit zo'n rpg waar je veel verschillende stats hebt en die eindeloos kunt aanpassen of is deze game wat eenvoudiger?
    Het lijkt me een leuk spel, maar wil niet steeds naar zo'n stats menu om punten aan stats toe te kennen.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind het juist heel leuk om lekker in de stats te prutsen en een zo'n sterk mogelijke character te maken die bij mijn speelstijl past.

De game is meer hack n slash dan RPG naar mijn mening, de RPG-elementen zijn erg simpel en toegankelijk. Fable2 is een game die ook leuk kan zijn voor mensen die normaal gesproken nooit RPG's spelen.

Je hebt in Fable2 wel een menu met stats maar die is vooral om nieuwe spells en aanvallen te unlocken. De kleding die je draagt draag je ook alleen maar omdat je het mooi vindt en niet omdat het bepaalde eigenschappen heeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina