Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vandaag RROD (3e keer dat xbox kapot is)

echt balen. Net nu ik dit spel ging halen morgen

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Toen mijn pas gerepareerde 360 na twee maanden weer defect was heb ik iets gedaan wat ik nog nooit gedaan had en waarschijnlijk ook niet meer zo snel zal doen: gewoon een nieuwe 360 elite gekocht. Just for that once... wel van alle problemen af, maar de Microsoft machine moet me niet nog een keer in de steek laten. Hij doet het gelukkig nog steeds. ;)

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik koop morgen waarschijnlijk ook een nieuwe. Ik laat deze repareren. Als hij gemaakt is wil mijn broertje hem voor een zacht prijsje overkopen.

Heb ik gelijk 60 GB HDD, een xbox met HDMI en ook nog eens een Jasper

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    @Zifnap, Die van mij gaat ook voor probelem zorgen de laatste tijd dus als hij zegt ik stop er mee komt er waarschijnlijk ook een elite. Hij heb ze erust ook wel verdiend. (of het repareren moet heel goedkoop zijn)

Maar zit inderdaad dikke handleidig bij met karakters (niet allemaal geloof ik) beschrijvingen en ontzettend veel informatie over de game. Meeste is logisch maar een kleine guide voor cooking en synthesizen is wel handig! kan je er ieder geval een begin in maken en altijd even terug kijken

hoorde trouwens vande mensen die de strategy guide hebben dat deze echt te slecht voor woorden is. Daarnaast zie ik hem ook nergens meer te koop. Misschien omdat hij zo slecht is. zelfs de site die hem gemaakt heeft doet alsof hij niet bestaat.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Xboxhome heeft hem ook binnen! Vanavond eindelijk spelen :D

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    net gekocht samen met mijn nieuwe xbox. Ben erg benieuwd.

stond zo een sticker op:

Japan's best selling game 2008 on xbox 360

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb ook een nieuwe XBox gekocht toen de mijne stuk was. Heb nu ook een Jasper chipset erin en heb nooit weer een probleem gehad. Ook zijn deze XBox'en stiller dan 'de oude'. Mijn gerepareerde XBox heb ik toen verkocht zonder iets erbij.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vandaag deze ook maar even meegenomen. Kende deze game helemaal niet 8) Morgen ff proberen..

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoe zit dat met die Jasper chipset, zit die ook in alle elites? Ik heb die van mij denk ik ongeveer 9 maanden (misschien iets minder) nu.

Heb hem vanmorgen binnen gekregen. Cover en handleiding zien er goed uit. Klein stukje gespeeld en het voelt goed aan! Vanavond meer spelen.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb mijn elite 2 maanden en die had er volgens mij geen. Hoe kan ik dat zien?

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Star Ocean 4 of Tales of Vesperia?

Vooral eentje waar het verhaal episch is, en waar je zelf equipment kunt maken :)
    En eentje die lang duurt :)

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen de keuze duidelijk....

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Humz. Dit is kiezen tussen Namco & Square Enix. Kiezen tussen een kleurvolle 'realistische' game en een anime type.

Welke setting en welk verhaal spreken je meer aan? Ik geloof dat je met beide geen miskoop kunt beleven.

Je kan het zien aan de code achterop je XBox, maar ik weet uit mijn hoofd niet meer exact hoe dat zit.

De Arcade versie was eerder voorzien van de Jasper chipset als de Elite, ik heb dus de '256mb' Arcade versie, die dus voorzien was van een Jasper chipset. Gekocht in december '08.

Overigens loopt deze nooit meer vast of whatsoever, overall is hij dus merkbaar beter dan degene van de release.

14. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben momenteel met zowel Star Ocean als Tales of Vesperia bezig. Toch spreekt ToV mij veel meer aan. De sfeer, het verhaal, de characters. Het is allemaal beter uitgewerkt. Daarnaast lijkt dit deel echt heel veel op Tales of Symphonia.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat ik me afvraag is

als je een nieuwe armor equipt, zie je dat ingame dan ook veranderen?

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Game net opgehaalt bij de MM, dus nog effe internetten, en dan GAMEN!\o/

@BigSyke; tja, leuk zo'n sticker, maar stelt natuurlijk niks voor als je bedenkt dat 360 spellen niet zo goed verkopen in Japan.

17. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee. Wat je wel ziet in en tijdens dungeons, towns en battles zijn geequipte wapens.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uit hoeveel disks bestaat de game?

19. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    1 disc

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vindt ze allebei wel Anime achtig.

En over die Jasper. De doos in de winkel heeft een klein gat (venster) waar je de console door kan zien. Kijk of er staat 12,1 A (ampere)

andere xboxen hebben 14,2

Ook kun je het zien aan de voeding. Deze is 150 Watt bij Jasper en 175 of 250 Watt zelfs bij oudere modellen.

Ook is de productiedatum een goede indicatie. Ik geloof dat sinds oktober/november 2008 er Jaspers gemaakt worden.

Er zijn weinig of geen elites gespot met Jasper. Meeste Jaspers tot nu toe zijn arcade

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina