Iemand al het probleem met de mana gezien? Hele grote fout van de developer. 24 landen op 60 kaarten is ongeveer wat je nodig hebt. Stop je echter alle unlock kaarten erin heb je VEEL te weinig land. Helaas kun je die er niet bij stoppen en kun je geen andere kaarten eruit halen. FAIL! !Kaneda: als je de echte game op expert niveau speelt vind je dit echt 3x niks hoor. Misschien 1 week leuk. Daarna heb je steeds dezelfde kaarten en kun je nog steeds geen decks bouwen. MTGO zou leuk zijn, maar zal waarschijnlijk nooit op XBLA komen.
Ik hoop alleen al op een optie om je deck te kunnen aanpassen. Dan een paar leuke kaarten erbij. Hoeven geen eens expert set kaarten te zijn, maar alleen genoeg om een paar leuke decks te kunnen maken en wat meer tactiek in de game te gooien.
Is idd niet veel waard. De eerste kun je nog voor redelijk wat kwijt. Daarna is het veel minder. Voordeel is wel dat de kaart zelf ook nog iets waard is en promo's gewoon tournament legal zijn. Garruk komt in bijna ieder Groen T2 deck voor Edit: zie dat hij op diverse sites voor €17,50 verkocht wordt (non-promo, non-foil)
ik kan het spel gewoon op al me 3 accounts spelen en heb ook 3 code's nu ff een paar nieuwe accounts maken denk ik maar
Iemand tips voor Terrezet (nr. 16)? Ik word helemaal leip van die gast. Voor mij onverslaanbaar met mijn favo kleur, groen. Maarja, ik kan weinig tegen flying creatures doen.
Andere kleur gebruiken. Iedere kleur heeft 2 vriendelijke en 2 vijandige kleuren. Voor groen zijn zwart en blauw vijandig.
Net geprobeerd met wit maar er is geen beginnen aan. Elke sterke creature die je in het spel brengt wordt d.m.v. een Enchantment doodleuk naar mijn graveyard verwezen en de eigenschappen van zijn creatures maken die creatures binnen notime niet te stoppen. Echt belachelijk. Zou je me een tip kunnen geven over de kleur die (theoretisch) het meest effectief zou moeten zijn? Vraag me af wie van hier die Tezzeret al verslagen hebben en welke kleur ze gebruikt hebben. Voor mij als MTG rookie is het voorlopig een onmogelijke opgave. Denk totaal een stuk of 15x geprobeerd nu.
Ik nog niet, moet de volledige versie nog steeds aanschaffen! Weet iemand toevallig waar ik nog 800 Microsoft Points kan bestellen? Of zijn er alleen nog 2100 en 4200 kaarten?
Ik denk alleen nog 2100 en 4200. Nooit gehoord van kaartjes van 800 punten. Misschien wel aan te schaffen via Marketplace ofzo? Iig zou ik als ik jou was gewoon ff kijken op gamehubs ofzo. Ik ga al die rode kaarten maar ff unlocken en het dan maar eens met rood proberen. Unlock je die blauw/zwarte deck nou ook als je hem hebt verslagen?