ik heb wel vakantie, maar begin dinsdag aan mn nieuwe baan. en die is fulltime. maar dat zegt niet dat ik niet laat kan opblijven, dus 's avonds kunnen we er dan wel doorheen rushen ik voeg je vandaag of morgen nog ff toe
Vanuit het zonnige Virginia, USA schrijf ik mij in voor de challenge. Ik ben 5 Juli pas thuis dus de eerste dagen zal ik de laatste plek bezetten. Maar de USA brengt veel nieuwe games met zich mee dus ik waarschuw jullie alvast
Doe ook maar eens mee. Hebben nog een aantal games liggen. COD 5, Kungfu panda, lego indiana jones, assassin's creed.
Ik doe ook mee, als het joinen lukt.. Dus t kan dat ik er pas over een paar dagen bijsta, nu lukt het namelijk niet, maar zal het blijven proberen. Heb al ruim 2 weken niet gegamed en weet niet of dat dus volgende week wel gaat gebeuren, het is mooi weer en ik game nooit veel in de zomervakantie.. Maar wie weet, als het slecht weer wordt en ik niet veel hoef te werken zal ik vast wel weer m'n xbox aanzetten.
Ja het was met mij ook al gelukt na een paar keer. Al 24 deelnemers, gaat goed zo. Ga denk ik wel wat gamen weer vanaf de challenge. Heb wel weer zin en vanaf donderdag denk ik ook wel weer wat tijd. Wil ook niet te ver zakken in het klassement.
Ik moet mezelf er echt toezetten om harry potter niet helemaal uittespelen. Gelukkig heb ik vanaf het begin van de challenge nog maar 3 proefwerken en dan vakantie