Ik heb me er een weekend goed mee vermaakt, 't is geen DMC4 of Ninja Gaiden, voelt meer als een brute alleen op combat gerichte fable met af en toe een enorme veldslag. Game is niet zo duur meer, als je hem kan vinden voor een paar tientjes kan ik hem zeker wel aanbevelen. Lekker lomp en bruut om je heen hakken met een beetje ontdekken en sneaken er tussendoor.
Zojuist uitgespeeld. Die eindbaas was wel belachelijk makkelijk zeg... alleen dat Shamangebeuren daarvoor was wel pittig. Aan de ene kant een vermakelijke game, aan de andere kant te eentonig en repetitief. Telkens weer Shamans en Giants killen bij die veldslagen. En dan ook nog bij de eindbaas. Beetje jammer. Wel easy achievements, moet hem alleen nog op Hard uitspelen om de 1000 punten te behalen.
Game is wel erg repetitief. Zit zelf ergens op het tweede eiland maar kan niet verder spelen ivm rrod xD.
En als je het niet erg vind om met verouderde graphics te spelen: koop Spartan Total Warrior. Van dezelfde maker als Viking, alleen veel beter. Dikke veldslagen, baas-achtige gevechten en niet zo repetief als Viking.
Zeker een aanrader, maar ben het met de anderen eens dat de game voor het merendeel makkelijk is voor de geoefende gamer. Het laatste stuk is pittig, maar de eindbaas is als koek en ei.
Heerlijk hap slik weg spelletje. In een weekje heb je m uitgespeeld maar het is wel echt continue dikke fun Ik miste eigenlijk nog een optie wanneer je de game uitgespeeld had om de veldslagen opnieuw te kunnen doen
*schop* Vraagje, ik ben denk ik +/- 2 (weet niet zeker) uur bezig geweest: Spoiler Ik heb nu alles gedaan wat op de map staat, alles bevrijd enzo, nu moet ik de Dragon Amulet gaan vullen, in dat Dark-geval. Maar als ik daar naar binnen ga dan komen al die gasjes op me af en ik word meteen gekild... En ik kan geen leger meekrijgen om ze uit te moorden. Ik heb ook alle skills van de Battle Arena. Weet iemand wat ik moet doen?
Ten oosten van Darkwater kan je ergens over de muur klimmen(ligt een kleed overheen op dat stukje). Als je over de muur bent, moet je langs de muur naar links gaan, beetje sneaken en af en toe wat gasten killen(niet de grote groepen) als het goed is zie je dan na een tijdje een grote rode portal. Daar moet je heen. Dus gewoon de grote groepen vermijden en de anderen sneakkillen of gewoon tegen vechten.
Nog een vraagje Ik zit op de 2e eilandengroep: Spoiler Ik moet nu die Barracks van Holdenfort destroyen maar het lukt niet... Ik kom wel Holdenfort binnen maar ik kan die Barracks gewoon niet bereiken Hellup.
Op welk niveau spelen jullie? Ik kan me herinneren dat dit toch wel een redelijk makkelijke game was...
Ik speel em eerst op Normal, daarna ga ik hem nog op Hard doen. Hij is idd meestal wel makkelijk, maar er zitten wel een paar lastige stukjes tussen. Iemand antwoord op vraag?
Holdenfort bestaat uit 2 delen, gescheiden door een rivier. Je moet eerst naar het noordelijke deel van Holdenfort zien te komen. Daarvoor moet je naar de 'haven' van het zuidelijke deel waar je hangend aan de zijkant van een brug de rivier kan overbruggen. Via dit noordelijke deel kom je weer via een brug(de meest westelijke brug, er zijn er in totaal 2) bij de Holdenfort Barracks. Verzamel je trouwens de skulls wel? Of ben je geen achievementwhore?
Okee, thx. Tja, wist eerst niet dat je die skulls moest doen maar nu verzamel ik ze wel. Ben wel een cheevoswhore ja Een beetje dan.